Welk programma is nou het beste om een film te bakken. en eigenlijk zoek ik ook een tooltje om menu en dergelijke xtra's van de dvd ook te burnen, who know's?
Verwijderd
Wat het ''beste'' is kan je denk ik niet zeggen. Ieder zijn mening he
Ik brand zelf meestal met Nero(mijn dvd's), maar daar hebben sommige ook weer problemen mee. Clone DVD vind ik ook wel fijn, maar ik denk dat je dat het beste zelf kan uitproberen!
Ik gebruik zelf vaak Nero.
Of je daarmee de menu's ook meebakt hangt van de rip af... Dus of je zelf van de originele DVD de menu's hebt 'meegecopiëert'. Als dat zo is zit dat allemaal verwerkt in de map VIDEO_TS, en dan maakt het niet uit waarmee je brand.
Of je daarmee de menu's ook meebakt hangt van de rip af... Dus of je zelf van de originele DVD de menu's hebt 'meegecopiëert'. Als dat zo is zit dat allemaal verwerkt in de map VIDEO_TS, en dan maakt het niet uit waarmee je brand.
Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...
ff copy past uit een post van gister:
Als ik een backup maak doe ik dat in 3 stappen.
1: DVD naar HDD copiëren. Hierdoor ben je gelijk van het hele beveiligingsgedoe af. Ik gebruik daarvoor DVD Decrypter.
2: DVD verkleinen. 'Normale' DVD's zijn doorgaans veel te groot om direct gebrand te worden, deze moeten dus verkleind worden. Dit kan erg goed met DVD Shrink.
3: DVD branden. Dit kan gewoon met Nero 6. Kies voor 'DVD Video', en sleep de bestanden uit de VIDEO_TS map naar de juiste map (ook VIDEO_TS) in Nero.
Tadaa.
Bij stap 2 kun je dus ook de Menu's meerippen.
Dit hoort overigens meer thuis in dit topic, dat gaat compleet over het backuppen van DVD's.
Als ik een backup maak doe ik dat in 3 stappen.
1: DVD naar HDD copiëren. Hierdoor ben je gelijk van het hele beveiligingsgedoe af. Ik gebruik daarvoor DVD Decrypter.
2: DVD verkleinen. 'Normale' DVD's zijn doorgaans veel te groot om direct gebrand te worden, deze moeten dus verkleind worden. Dit kan erg goed met DVD Shrink.
3: DVD branden. Dit kan gewoon met Nero 6. Kies voor 'DVD Video', en sleep de bestanden uit de VIDEO_TS map naar de juiste map (ook VIDEO_TS) in Nero.
Tadaa.
Bij stap 2 kun je dus ook de Menu's meerippen.
Dit hoort overigens meer thuis in dit topic, dat gaat compleet over het backuppen van DVD's.
Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...
(1) DVD Decrypter:
Om de beveiliging van een DVD te omzeilen en de DVD naar je HD te kopieren.
(2) DVD Shrink:
Om je geripte DVD in te pakken zodat het op een DVD-5 past.
(3) Nero:
Om te branden.
DVD Decrypter gebruikte ik altijd al. Toen nog om DivXjes te knutselen. Een alternatief is AnyDVD wat de beveiliging omzeilt en het mogelijk maakt dat elk programma de inhoud van een DVD kan kopieren.
DVD Shrink is het makkelijkst programmatje wat ik tot nu toe ben tegengekomen. En het is nog gratis ook.
Nero. Tsja.. behoeft geen uitleg - het beste fikprogsel.
Om de beveiliging van een DVD te omzeilen en de DVD naar je HD te kopieren.
(2) DVD Shrink:
Om je geripte DVD in te pakken zodat het op een DVD-5 past.
(3) Nero:
Om te branden.
DVD Decrypter gebruikte ik altijd al. Toen nog om DivXjes te knutselen. Een alternatief is AnyDVD wat de beveiliging omzeilt en het mogelijk maakt dat elk programma de inhoud van een DVD kan kopieren.
DVD Shrink is het makkelijkst programmatje wat ik tot nu toe ben tegengekomen. En het is nog gratis ook.
Nero. Tsja.. behoeft geen uitleg - het beste fikprogsel.
Een vriend van mij zweert bij DVDXcopy. Weet niet wat de specs precies zijn maar valt vast wel zo te achterhalen.
Probeer ze gewoon allemaal uit
Eigen ervaring is de beste ervaring
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()