Toon posts:

Onofficiële RSS-feed werkt ook niet meer sinds probs

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruikte een tijdje deze feed: http://achelois.tweakers.net/~hans/tweakers.rss, omdat deze beter rss 2.0 comaptible was (en natuurlijk omdat er niet zo'n raar regeltje aan het eind staat), maar hoewel deze gelijktijdig downging met de echte feed doet hij het in tegenstelling tot de orignele feed nog steeds niet.

Omdat deze feed natuurlijk niet door Femme is gemaakt heb ik hem niet in de turbotracker thread gezet, maar wil ik hem hier wel even onder de aandacht brengen.

Is het de bedoeling dat deze feed niet meer werkt, wordt het gebruik ervan niet gewaardeerd wordt er aan gewerkt of is hij definitief afgeschreven.

Zo maar wat vragen...

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Acheloïs is volgens mij nog steeds niet helemaal up and running. Alleen de noodzakelijke dingen zijn nu draaiend terwijl de low-prio stuff nog niet aan de orde is gekomen.

Verwijderd

Topicstarter
Robin Vreuls schreef op 18 februari 2004 @ 23:51:
Acheloïs is volgens mij nog steeds niet helemaal up and running. Alleen de noodzakelijke dingen zijn nu draaiend terwijl de low-prio stuff nog niet aan de orde is gekomen.
Ok het zit in de pijplijn dus?

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Jup, dat doet het :) .

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-02 21:57

chem

Reist de wereld rond

die rss feed gaat uiteindelijk sowieso exit.

klaag maar bij femme :)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

Maar... nu blijf ik verstookt van nieuws :'( ik wil een rss feed *snif*. Wie heeft een alternatief?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 10:36:
Maar... nu blijf ik verstookt van nieuws :'( ik wil een rss feed *snif*. Wie heeft een alternatief?
De officiele rss feed werkt wel, maar deze was een stuk beter

• Harm
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 10:36:
Deze kun je gebruiken :) :

Verwijderd

Ja enig die teller onder in... om het kwartier 50 modified items in m'n aggegrator..

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 14:36:
Ja enig die teller onder in... om het kwartier 50 modified items in m'n aggegrator..
Zet het dan op de devtrack als je je daar mateloos irriteert. Als je een beetje een goeie rss-reader hebt dan kan je views niet mee talen parsen zodat je niet telkens veertig nieuwe headlines voorgeschoteld krijgt.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-02 21:57

chem

Reist de wereld rond

meuh?
die views zijn in de tekst ingebakken, en de tools die ervoor bestaan (permalink=true enzo) worden niet gebruikt.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

Robin Vreuls schreef op 20 februari 2004 @ 14:44:
[...]

Zet het dan op de devtrack als je je daar mateloos irriteert. Als je een beetje een goeie rss-reader hebt dan kan je views niet mee talen parsen zodat je niet telkens veertig nieuwe headlines voorgeschoteld krijgt.
Noem es 'een goede rss-reader' dan? want sharpreader en rss bandit (de meest gebruikte aggegrators on windows) markeren ze iedere keer weer fijn als updated. En een mogelijkheid om een specifieke regel te negeren zit er echt niet in. Hebben jullie eigenlijk wel es gewerkt met rss of zien jullie het als een soort van veredelde turbo tracker?!

Verwijderd

Topicstarter
en Newsgator gaat ook gierend over zijn nek van het aantal views....

Verwijderd

*trap* zeg mannen, gaan we er nog wat aan doen? dat je een goede rss feed de nek omdraait omdat ie niet officieel supported is ok, maar bied dan wel een werkend alternatief, en de complete 1e alinea ipv 400 tekens zou tevens ook fijn zijn.

• Harm
  • Niet online
Als je wil dat de onofficiële feed aangepast wordt, dan moet je even contact opnemen met Hans van Parse aangezien Tweakers.net daar niets aan doet. Voor de feature request met betrekking tot de officiële feeds kun je in dit topic zijn of natuurlijk op het welbekende Devtrack. Dit topic gaat dan ook op slot :) .
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.