Heeft Freehosting / LaDot / Active24 recht op betaling?

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 12.129 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:08

Wildfire

Joy to the world!

Anoniem: 240770 schreef op maandag 19 november 2007 @ 18:20:
Misschien herkent iemand myn probleem..

van 2004 tot 2005 een domein naam gehad via Ladot. Daarna heb ik de domeinnaam opgezegt. Vorige maand kreeg ik ineens een brief van IJ .. ging over de Ladot factuur van 2005.. naja betaald..
Daar ga je al de fout in. Betalen is schuld bekennen. Daarnaast, een factuur over 2005 en dan eind 2007 opeens meteen IJ over je heen krijgen. Mooi niet dus!
ineens krijg ik vorige week een rekening over 2007 en 2008, of ik effe wil betalen.
ik bellen, ja u heeft nooit opgezegt, bewijs het maar meneer..zeggen ze.
Dat zou nogal makkelijk zijn, gewoon ontkennen dat je een opzegging hebt gehad. Geez.

Je hebt het jezelf helaas wel moeilijk gemaakt door die supermegalate factuur voor 2005 te betalen. Had je niet moeten doen, die had je moeten betwisten.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:07
Anoniem: 240770 schreef op maandag 19 november 2007 @ 18:20:

ineens krijg ik vorige week een rekening over 2007 en 2008, of ik effe wil betalen.
2008? dat jaar moet nog beginnen. en 2006 slaan ze over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Artwido schreef op maandag 19 november 2007 @ 19:45:
Je zou toch zeggen dat als er zo veel problemen zijn met Active24 dat er bij Interim Justitia toch wel een lichtje moet gaan branden.
Ik heb dus duidelijk het gevoel dat Interim Justitia gewoon bewust meedoet met deze zwendel.
Interim Justitia bestaat bij dit soort zwendel. Zoals de schuldeiser zegt dat er een schuld is, trekt zij zich van bewijzen van jou kant geen zak aan.

Nooit dingen telefonisch doen, hoe graag IJ dat ook wil. Alles schriftelijk!

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06 13:20

Croga

The Unreasonable Man

Cyberpope schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 07:26:
Interim Justitia bestaat bij dit soort zwendel. Zoals de schuldeiser zegt dat er een schuld is, trekt zij zich van bewijzen van jou kant geen zak aan.
Het is ook niet de taak van IJ om de claim op waarheid te controleren. Daarnaast heeft IJ daar ook helemaal geen belang bij. Zolang de eiser IJ maar betaald doet IJ zijn werk: Aanmaningen sturen en bang maken. Je kunt het IJ natuurlijk niet kwalijk nemen.
Nooit dingen telefonisch doen, hoe graag IJ dat ook wil. Alles schriftelijk!
Inderdaad. In 5 gevallen heb ik daarmee bij IJ uiteindelijk bereikt dat ze maar op gaven. Steeds schriftelijk gevraagd om bewijs van de claim tot men uiteindelijk slechts een brief stuurde met "wilt u ons bellen". Daar heb ik een brief op terug gestuurd met "Nee, ik doe alles schriftelijk" en dat was het laatste wat ik hoorde.

IJ werkt op basis van uurtarief. Dat betekend dat het IJ verder niet zal interesseren of een claim gegrond is of niet. Dat betekend ook dat IJ pas zal opgeven als hun klant, de eiser, niet meer betaald. En dat gebeurt pas als de eiser zeker weet dat hij geen geld gaat krijgen. Ofwel: Koppigheid is het enige wat helpt tegen deze mensen; gewoon stug blijven doorgaan met overtuigd zijn van je eigen gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Croga schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 08:57:
Het is ook niet de taak van IJ om de claim op waarheid te controleren. Daarnaast heeft IJ daar ook helemaal geen belang bij. Zolang de eiser IJ maar betaald doet IJ zijn werk: Aanmaningen sturen en bang maken. Je kunt het IJ natuurlijk niet kwalijk nemen.
Een goed en netjes werkend incasso bureau kijkt weldegelijk naar de rechtmatigheid van de vordering van de claim. Maar ja, we hebben het hier op IJ.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brobbel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-06 16:41
Croga schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 08:57:
Cyberpope schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 09:24:
Een goed en netjes werkend incasso bureau kijkt weldegelijk naar de rechtmatigheid van de vordering van de claim. Maar ja, we hebben het hier op IJ.
Helemaal mee eens. Dus ik neem het IJ wel degelijk kwalijk dat zij zich inlaat met dit soort dubieuze praktijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80823

Misschien herkent iemand myn probleem..

van 2004 tot 2005 een domein naam gehad via Ladot. Daarna heb ik de domeinnaam opgezegt. Vorige maand kreeg ik ineens een brief van IJ .. ging over de Ladot factuur van 2005.. naja betaald..

ik bellen, ja u heeft nooit opgezegt, bewijs het maar meneer..zeggen ze.

Maarja, een brief van 2jr geleden heb ik niet meer...

Wie weet wat ik zou kunnen doen?
:-/
Klacht indienen bij de NVI tegen IJ , zowel Active24 als IJ reageren niet op jouw brieven / faxen / telefoontjes en emails. Zelfs langsgaan bij Active24 helpt niet , trust me ik spreek uit ervaring. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244351

Hallo Allemaal.

Ik had niet verwacht dat er zoveel problemen waren met ladot/active ISP/ active24 en ik de enigste was.

In 2002 had ik een .nl naam aangevraagd bij Ladot en hiervoor moest je toen een vrijwaring ondertekeningen en mocht het niet persoonlijk zijn dan moesten er kopie's bij van de kamer van Koophandel.

In schrijven bij Kamer van Koophandel ging toen niet gemakkelijk dus heb ik telefonisch kontakt met Jessica Piek gehad en is besloten de naam te laten vervallen en hiervoor een .com aan te vragen.

Voor deze .com heb ik toen wel de vrijwarings verklaring(kopie heb ik altijd nog) ondertekend en opgestuurd en tot op heden draait deze naam op het internet.

Tot mijn stomme verbazing kreeg ik halverwege 2006 een brief van een incasso over de openstaande rekeningen voor de .nl naam, ik heb dit incassoburo aangeschreven en nooit meer wat van gehoord maar dit incassoburo werd gevolgd door een ander en ook deze heb ik aangeschreven en ook niks meer van gehoord.

In de zomer van 2007 kreeg ik incasso IJ en geprobeerd hun uitleg te geven maar 0 op het recest gehad dus dan toch maar Active24 benaderd.

Gevraagd of ze mij een kopie konden opsturen van de vrijwaring maar kreeg via de mail te horen dat dit niet mogelijk was omdat de naam online was aangevraagd en dat 1 keer is betaald door mij voor dit domein in 2002.

Bankafschriften door geploegd maar alleen afschriften gevonden voor de .com dus Active24 gevraagd naar een kopie van de betaalde factuur en die heb ik dan ontvangen echter is het briefhoofd van Active24 zelf en niet van Ladot.com. (mijn bankrekening staat er inderdaad op maar dat is niet moeilijk want ik betaal immers voor mijn .com.)

Ik zou toch een kopie van de betaling moeten ontvangen waar de naam Ladot opstaat? of zie ik dat verkeerd? immers liep het geheel bij ladot.

De rekening van 2008 ook alvast ontvangen van ze want dat was wel zo makkelijk.

groetjes Cugina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:07
kikje :P
Ik zat net even te kijken op SID en ik zag dat ik nu al weer 8 jaar mijn Freehosting account heb. :*) (27-11-2000)
Nog steeds 'Free'
Wie nog meer?

[ Voor 4% gewijzigd door Artwido op 08-01-2009 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 287764

Artwido schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 12:34:
kikje :P
Ik zat net even te kijken op SID en ik zag dat ik nu al weer 8 jaar mijn Freehosting account heb. :*) (27-11-2000)
Nog steeds 'Free'
Wie nog meer?
Ik heb mijn domein (www.thunderstruck.nl) al jahahaaaaaaaaaaaaaren. Kan ik ergens controleren hoe lang al, is daar n site voor?
Ik heb ook ooit zo'n brief van ladot gehad en gedacht bij mezelf, krijg het heen en weer, ik heb m gewoon weggegooid, nooit meer wat van gehoord.

Maar nou vraag ik mij af, bij dat domein zitten ook 2 emailaccounts een info@ account en een zogenaamd 'catch all' account, waar t niet uitmaakt wat je voor de @ zet. nou kan ik daar niet meer op inloggen, wel op mijn ftp. is de ingaande mailserver veranderd, moet je dat aanpassen? t was namelijk bij mij altijd mail.thunderstruck.nl

wel grappig om nu naar jaren er eens achter te komen dat ik niet de enige ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-06 13:44

IEF

Why so serious?

Anders bump je een jaar oud topic.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.