In mijn 'athlon 1400 200fsb 768mb enermax flowerpower 420Watt bak' zaten tot voor kort een gforce 2 gts 64mb en een oudere voodoo 3 2000. De voodoo heb het vorige week begeven en omdat de gf2 ook al oud werd heb ik er een asus radeon 9600se in gemikt. Prettig kaartje, lekker snel t.o.v. de gf2 alleen heeft het systeem nu om de zoveel tijd spontaan een switch-to-black-i-reboot-you probleem..
Raar. ik heb de laatste catalys drivers gehaald bij ati maar probleem blijft.
Memtest86 gedraait (paar uurtjes) en dat gaf ook geen probleem. Nu heb ik net de laatste mbm5.xxxx opgehaald en het enige wat misschien oorzaak zou kunnen zijn is de +5v, die is normaal 4,76 en als ik het introotje van unreal2 doe dan zakt deze naar de 4.66 (maar toch nog ruim boven de 4,5). Het rare is dat ik tijdens het spelen van games (ut2k3 heb ik van het weekend zon 5 uur achter elkaar zonder problemen gespeeld) geen crashes krijg..
Maar wel als ik een beetje zit te browser, beetje met sql2000 aan de gang ga. Gewoon de niet zware pakketten etc..
Weird.
Moet ik nu mijn kaart om gaan ruilen ?
Morgen is nog de enige dag deze week dat ik in de buurt ben van die winkel en dat ik hem dus ook zonder uitleg (8dagen regeltje
) kan ruilen voor een andere kaart..
Raar. ik heb de laatste catalys drivers gehaald bij ati maar probleem blijft.
Memtest86 gedraait (paar uurtjes) en dat gaf ook geen probleem. Nu heb ik net de laatste mbm5.xxxx opgehaald en het enige wat misschien oorzaak zou kunnen zijn is de +5v, die is normaal 4,76 en als ik het introotje van unreal2 doe dan zakt deze naar de 4.66 (maar toch nog ruim boven de 4,5). Het rare is dat ik tijdens het spelen van games (ut2k3 heb ik van het weekend zon 5 uur achter elkaar zonder problemen gespeeld) geen crashes krijg..
Maar wel als ik een beetje zit te browser, beetje met sql2000 aan de gang ga. Gewoon de niet zware pakketten etc..
Weird.
Moet ik nu mijn kaart om gaan ruilen ?
Morgen is nog de enige dag deze week dat ik in de buurt ben van die winkel en dat ik hem dus ook zonder uitleg (8dagen regeltje