winamp op mn desktop

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Na heel lang zoeken ben ik er nog niet echt uit. Ik heb al heel veel forums gelezen, maar t lukt me nog steeds niet echt. Ik wil graag mijn winamp5 op mijn active desktop hebben. Heb t al via samurize geprobeerd, en ook hier heel veel over gelezen, maar t lukt me nog steeds niet. Ik draai trouwens xp op een amd 2000+.

Ik weet dat ik nog een enorme Noob ben, maar daar wordt aan gewerkt.
Verder wil ik niet alleen zeik-reacties hebben maar mensen die mij willen helpen.

Kan iemand deze 'mongool' helpen?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badkuip
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:56
(jarig!)
Ik heb zelf mn winamp5 op mn ad met coolmon

Op de site van http://coolmon.arsware.org/ kun je coolmon en een plugin voor winamp downloaden. Je zal dan zelf nog wel in coolmon een scriptje op moeten zetten.

Je had dit ook kunnen vinden door een beetje te googlen en op de GoT searsh te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Wellicht kun je in [rml]Active Desktop - Hier is ie [ Deel 4][/rml] wat meer informatie erover vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke, bedankt.

Ik ben nu al een eind verder. Ik moet alleen nog weten welk script ik nu precies moet gebruiken. Staat dat ergens in mijn winamp map op mn hd?

Ik had ook al gegoogled en op GoT gekeken, maar snapte er op een gegeven moment niet echt meer iets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Laatst online: 22-06-2022
Ik ben nu al een eind verder. Ik moet alleen nog weten welk script ik nu precies moet gebruiken. Staat dat ergens in mijn winamp map op mn hd?
wat heb je geprobeerd dat niet werkt dan? wellicht zien anderen of ikzelf de fout / het probleem dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Mag ik een heel klein beetje "zeiken" ?? Namelijk het volgende =>

Gebruik Media Player Classic en dan de ingebouwde Webbased Remote Controle Optie ;)
Dan kan je iets in elkaar prutsen en op je AD zetten :Y)

* nero355 weet alleen niet zeker of dat lukt zo 1,2,3, ;)

[ Voor 4% gewijzigd door nero355 op 17-02-2004 21:33 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wat heb je geprobeerd dat niet werkt dan? wellicht zien anderen of ikzelf de fout / het probleem dan

Ik moet via coolmon display items. Maar dan weet ik dus niet welke script ik daar moet intypen. Ik heb al meerdere scripts vanuit de map winamp op mn hd daar ingevoerd, maar t waren dus steeds niet de juiste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chubbchubb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-03-2021

Chubbchubb

Blond en lekker? Mail me

in samurize kan je toch metteen add winamp doen bij media :?
ofwel doe je add plugin en dan selecteer je bij select plugin advancedmedia player en dan selecteer je bij function to run wat je wilt zien.

andere optie is natuurlijk coolmon in samenwerking met amip maar vertrouw me maar dat het met samurize makkelijker gaat

[ Voor 24% gewijzigd door Chubbchubb op 17-02-2004 21:46 ]