Ga richting huis van de TUe (kwartiertje fietsen), begint het ineen keer kei en keihard te regenen. Dus ik fietsen om sneller thuis te zijn, de laptop zat in de tas die ik speciaal van de TUe heb gekregen, voor de laptop. Thuis aangekomen ben ik helemaal doorweekt, en maak mn tas open. Blijk dat er toch vrij veel water is gelekt (beide ritsen zaten 100% zeker dicht). Laptop ook nat. Dus ik leg mn laptop gewoon te drogen, en denk dat het wel goed komt. Nu start ik net mn laptop op, om te kijken of ie het doet, maar mooi niet dus. Als ik m opstart doet ie vaak niks. Start ie wel op, dan loopt ie vast bij het windows scherm, ook het bios komt ie niet in.
Ik kon er toch wel vanuit gaan dat die tas waterdicht was, of niet?? Maar goed, als het goed is, wordt dit gewoon vergoed (evt. 100,- eigen risico, maar dat moet dan maar).
Het is wel kut!
Ik kon er toch wel vanuit gaan dat die tas waterdicht was, of niet?? Maar goed, als het goed is, wordt dit gewoon vergoed (evt. 100,- eigen risico, maar dat moet dan maar).
Het is wel kut!