Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al enkele dagen aan het zoeken naar een MP3 speler. Ik heb mijn oog laten vallen op de Dyne Tuny II.
Ik zat ook nog te denken over de Mpio FL100, maar het schijnt dat die net erg goed geluid geeft.

Nou wou ik graag weten of de Dyne Tuny een beetje lekker geluid geeft.

Als er mensen met het apparaatje zijn, zou ik als het even kan ook ff een review-tje zien. Ik heb namelijk nog niet zo veel gebruikerservaring van het apparaatje gelezen.

Ik heb net ook nog ff gekeken naar de iRiver 390-T, hoe is de kwaliteit van dit apparaatje in vergelijking met de Dyne Tuny II?

Dyne Tuny II:
Afbeeldingslocatie: http://www.advancedmp3players.co.uk/shopping/pages/images/DYNE/mainproduct.jpg
iRiver 390-T:
Afbeeldingslocatie: http://images-jp.amazon.com/images/P/B0000CG1LT.09.LZZZZZZZ.jpg

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2004 17:13 ]

• Chiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-11 00:35
hmm pics ?

• richy t
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:06
[rml][ mp3speler] Tuny II pen 128/256/512[/rml] denk dat je hier alle informatie die je nodig hebt wel kan vinden.

[ Voor 9% gewijzigd door richy t op 17-02-2004 17:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
Daar hebbik al gekeken, maar ik heb niet heel veel over de geluidskwaliteit kunnen vinden daro.

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 21:30
Wat dacht je ervan om ook deze eens door te spitten:
[MP3 Speler] iRiver "The Craft"
Dat is dus de iFP-390-T ;)

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

• _fool
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-11 19:30

_fool

Helemaal zo gek nog niet

Het oog wil ook wat! En in dat geval valt die nieuwe iRiver wel heel snel af! Ik vond de oude mooier :) Geef me nu die Dyne maar

specs

• AB2ND
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-07 22:38

AB2ND

Vonkenboer

ik heb de dyne tuny II al een half jaar ofzo
geluidskwaliteit is prima
en het disign blijft :9~

Specs ][ [DPC] rc5-72 stats ][ 7758 3D Marks 2001 compare url

Pagina: 1