Toon posts:

[JS] modalDialog

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een functie die een showmodal opent via javascript.

dit gebeurd middels de onderstaande functie

PHP:
1
2
3
4
5
function open_window()
{
  var handle = window.showModalDialog('test1.php?verdieping=0&date=<?= date("His") ?>','','dialogWidth: 514px; dialogHeight: 450px; edge: Raised; center: Yes; help: No; status: No; scroll: Auto')
  if(!handle.opener) handle.opener = this;
}

Nu staat daar ook nog een hele simpele functie bij die gewoon een alert geeft.

Nu wil ik vanuit test1.php een javascript functie aanroepen die staat in de file waaruit ik open_window aanroep.

Ik heb het dus geprobeerd met die handle en ook met window.opener en parent.

Maar geen van deze functies werken.

Heeft iemand een idee of dit wel kan werken en in welke richting ik het moet zoeken want bovengenoemde werken niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2004 11:47 . Reden: shit titel vergeten ]

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-05 18:53

Bosmonster

*zucht*

Ik zou de documentatie wat betreft de modalDialogs nog eens doorspitten... want een showModalDialog geeft geen handle terug. Bovendien kun je na het openen niks meer doen tot het venster gesloten is (en heeft het dus ook geen zin om het handle op te slaan).

En bedenk volgende keer een volledige topic-title wil je ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 17-02-2004 11:53 ]

Verwijderd

Topicstarter
Over die titel kwam ik net achter na het posten :( sorry

Maar dat ik met de voorganger niets kon doen was bekend bij mij, ik weet ook dat hij met een window.returnvalue werkt.

maar ik hoopte dat je toch nog de voorgangers kon aanspreken maar dat lukt dus ook niet. jammer maar dan gaan we het toch maar met een normale popup in orde maken.

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-05 13:28
sjek anders dit topic:
ShowModalDialog vraag

Die heb ik ooit opgestart en er staan wel wat antwoorden tussen denk ik.

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...