Dag iedereen,
heb hier een beetje gezocht op GOT naar de oplossing en dankzij wat antwoorden ben ik al een stuk verder.
Ik maak gebruik van de ShowModalDialog functie om een window te openen. Nu blijft de POST van een form gelukkig al in hetzelfde window.
Dit heb ik gedaan door standaard een modal.asp te openen
en vervolgens als source van de frameset in modal.asp de daadwerkelijk
te openen pagina mee te geven.
Dit lukt allemaal prima. Post gaat ook prima (naar zichzelf toe).
Enige probleem. Nu heb ik een knop op dit formulier die de modal moet afsluiten (window.close werkt goed) maar ook het onderliggende window moet verversen.
Nu kon ik met newwindow gewoon altijd dit gebruiken:
echter nu krijg ik een foutmelding op "opener.location.href"
Nu heb ik al vrij veel geprobeerd, diverse parents aangeroepen maar het echte onderliggende scherm krijg ik niet aangesproken.
Heeft iemand een idee hoe ik dit op zou kunnen lossen?
bij voorbaat dank...
heb hier een beetje gezocht op GOT naar de oplossing en dankzij wat antwoorden ben ik al een stuk verder.
Ik maak gebruik van de ShowModalDialog functie om een window te openen. Nu blijft de POST van een form gelukkig al in hetzelfde window.
Dit heb ik gedaan door standaard een modal.asp te openen
en vervolgens als source van de frameset in modal.asp de daadwerkelijk
te openen pagina mee te geven.
Dit lukt allemaal prima. Post gaat ook prima (naar zichzelf toe).
Enige probleem. Nu heb ik een knop op dit formulier die de modal moet afsluiten (window.close werkt goed) maar ook het onderliggende window moet verversen.
Nu kon ik met newwindow gewoon altijd dit gebruiken:
HTML:
1
| <input type=button class=knop value="Sluiten" onClick="opener.location.href = opener.location.href;window.close();"> |
echter nu krijg ik een foutmelding op "opener.location.href"
Nu heb ik al vrij veel geprobeerd, diverse parents aangeroepen maar het echte onderliggende scherm krijg ik niet aangesproken.
Heeft iemand een idee hoe ik dit op zou kunnen lossen?
bij voorbaat dank...
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...