Toon posts:

[ADSL] (Planet) ADSL storing in Houten-Zuid?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds dit weekend heb ik last van disconnects en als ik wel verbonden ben dan haal ik een lagere verbindingssnelheid dan normaal.

Ik heb een adsl extra abbo bij planet.
Ik heb de helpdesk al gebeld en die kon niks verder kwijt dan "software" opnieuw installeren. Toen ik zei dat ik een router had, bleef hij volhouden dat ik me software moest herinstalleren. Ik heb een firmware upgrade gedaan alsmede al mijn instellingen nagelopen en bekabeling gechecked.

Alles is gewoon goed!

Maar nog steeds disconnects en lagere verbindingssnelhden.

Ik wil dus even peilen of er meer mensen last van hebben en wat ik nog meer kan proberen. Ik heb een Annex B E-tech modem/router en draai windows xp pro.

Gr.

Sander

Verwijderd

Topicstarter
Helemaal niemand?

P.s. Ik heb vandaag mijn bekabeling vervangen door compleet nieuwe. Evenees heb ik een ander modem geregeld. Tevens heb ik mijn modem rechtstreeks aan het ISRA punt verbonden.

Maar helaas nog steeds random disconnects. Soms duurt een paar uur voordat mijn verbinding wordt verbroken, maar het kan ook een interval van een paar minuten zijn.

Wie weet meer/raad?

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-01 15:49

JHS

Splitting the thaum.

Uit de FAQ:
ADSL beschikbaarheid vragen -> gebruik hiervoor de speciale ADSL Beschikbaarheid threads voor. Dit is een maatregel om I&T een beetje overzichtelijk te houden.
De beschikbaarheidsthread van dit moment vind je hier:
ADSL en beschikbaarheid part 4

Daar kan je ws meer vinden over de evt. onbeschikbaarheid.

Mbt je evt. probleem met de disconnects ed kan ik je helaas niet helpen...

DM!

Verwijderd

Topicstarter
Jezus man!

Lees eerst eens voordat je begint te blaten.

Dit is toch geen beschikbaarheidsvraag in de trant van: "kan ik adsl nemen op die en die plek?" zoals in dat topic staat waar je naar verwijst.

Reageer gewoon niet, als je toch niets bij te dragen hebt aan een oplossing. :(

Verwijderd

heb je al contact opgenomen met de KPN?

je betaald voor een dienst, dus moeten zij zorgen dat 't werkt (en 't lijkt niet aan jou te liggen als je bekabeling/modem getest hebt)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2004 20:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dat ga ik zeker doen!

Thanx!
Pagina: 1