ADSL en beschikbaarheid part 4

Pagina: 1
Acties:
  • 426 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Redleg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:01
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag ! Ik heb nu chello alles best goed maar tot 2 weken geleden. Mijn internetverbinding ligt er telekens uit dus ik bellen. Dus volgende morgen een monteur op de stoep dus hij belde mij op dus hij zegt alles werkt weer ik :) kom ik thuis wil internetten éhéh niet werken. Maar ik ben maar aan het bellen en het bellen maar ik ben het nu dus spuug zat met chello :r.

Ik zit er nu aan te denken op MxStream te nemen mijn vraag is het wat?? Hoe snel is de verbinding lig je er vaak uit enz enz??

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met wat info te geven.

Groetjes Richard

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-05 11:17
Ik heb Mxstream basic bij xs4all en ik heb er pas 2 of 3 keer uitgelegen voor een paar uur (sinds november 2000) En ik log bijna elke dag wel ff in.

Downloaden met 55 kbyte per sec en niet de lijn delen dus als het druk is blijft het 55. Chello is d8 ik wel sneller, maar dat weet ik niet zeker. Ping in HL is rond de 50 dus ook online gamen gaat errug lekker.

Ik ben tevreden, maar ik heb geen vergelijking hoewel bijna iedereen positief is over mxstream

suc6

Hop,hop,hop!

• 4of9
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-04 15:52
ik ben erg te spreken over mxStream maar dat kan ook niet anders als ex CasemAARS / Wanabee slachtoffer.

Snel, stabiel (dat vooral) en in combinatie metxs4all super veel service en handige dingetjes...

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

• x-wolf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-05-2024
Wij hebben hier een server 24/7/365 aan het inet hangen en dan lig je er dus wel wat vaker uit dan 2 of 3 keer sinds november. Maar ik kan niet anders zeggen dan dat het goed werkt! Tegenwoordig denk ik dat we slechts 1 keer per maand of zelfs in de twee maanden er ff uitliggen. In het begin wat vaker dan nu. En die download van 55 KB (basic abo) haal je constant. Zeer stabiel wat dat betreft. Wel is je upload erg langzaam (8 KB/s).

• TheVMaster
  • Laatst online: 17:46

TheVMaster

Moderator WOS
'k heb sinds 23 april 2001 FastADSL via HCCNet....24/7 online....pas 2 keer storing...duurt meestal niet langer dan een paar uur. :-)

Downloaden met 110 KByte/sec upload ligt rond de 26 KByte/sec

Nieuw: DiscVault — Beheer je fysieke schijvenverzameling | DiscVault

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-05 10:00

Equator

Crew Council

🦺#Rodekruis #whisky #barista

Ik ben ook de gelukkige eigenaar van het basic abbo van planet.
DL, gaat meestal met ruim 55 Kbyte per sec.
Vooral het online gamen, gaat perfect, met mijn vroegere kabel abbo was mijn ping rond de 80 op zijn best, nu zit ik regelmatig onder de 40.

Ohja, ik heb er maar 1 keer uitgelegen in 2 maanden, en ik had het in 5 minuten aan de praat..
(1 week onder linux ;) )
gr
CyberJ

• Redleg
Haha 40f9,

Ik moet zeggen het bedrijf waar ik bij werk maakt deel uit van Casema ;( dus ja wij doen wat kabelalarmerings projecten met hun samen met demos modems en dat is hopeloos 5.45 kb/s mag je blij zijn. Dus wat dat aangaard zit ik bij chello goed 150 kb/s

groetjes Richard

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-05 12:25

Convoy

g44p

hiero ook een gelukkige mxstream eigenaar, bij mij is de verbinding er ook maar 2x uitgeweest in 7mnd tijd, enige vervelende wat ik heb mee gemaakt is, dat ik al 3x een nieuwe modem heb gekregen. op de 1 of andere vage manier gaat ie bij mij vaak kapot, maar de service daarin tegen is wel goed, 2 dagen later weer een nieuwe modem, dus mag niet klagen

• jadjong
  • Niet online
neem toch CIstron BabyXl of versatel
gewoon een kale lijn zonder dat VPN gedoe en je hoeft niet in te loggen(doet je modem al)
wekr net zoals een kabel modem

• Redleg
hey jadjong,

Kan je er ff iets meer over vertellen?? zoals snelheid enzo??

groetjes Richard

Verwijderd

met chello en win ME en een vage modem kan de verbinding soms pleite gaan>
Kijk op www.tweakers.net voor het bericht

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-05 12:25

Convoy

g44p

Op vrijdag 10 augustus 2001 11:09 schreef jadjong het volgende:
neem toch CIstron BabyXl of versatel
gewoon een kale lijn zonder dat VPN gedoe en je hoeft niet in te loggen(doet je modem al)
wekr net zoals een kabel modem
'k hoef ook niet in te loggen hoor, en maak ook geen gebruik van VPN. dus snap niet echt wat je nou probeert duidelijk te maken :?

Verwijderd

Heb zelf XS4ALL basic en ben zeer tevreden. Als je tenministe door de aanlegfase bent, wantbij KPN moeten ze nog wel wat leren. Snel betrouwbaar, echte aanrader. Kabel was veel minder, maar was in beginperiode. Nu ook stabiel wat ik van collega's hoor.

• Redleg
hoi Psycho_cerebro,

Daar heb ik geen problemen mee ik draai win98 se en win 2k maar het probleem zit in de retourband van de coax kabel (het niveau is telaag)

groetjes Richard

• Redleg
hoi ndsocg,

Chello in wageningen is ook best betrouwbaar alleen de sevice die chello/upc leverd bij storingen is echt slecht ik ben nu al bijna 2 weken bezig en telkens word er gezegt we bellen je binnen een uur op niet dus :(

groetjes Richard

• Bulldog
  • Niet online
Verplaatst -> [forum=4] :).

Verwijderd

Probeer alleen niet te verhuizen, want dat is hopeloos. Ik wacht nu sinds begin maart(!) en zou na eindeloos veel vertragingen nu eindelijk volgende week weer aangesloten zijn, en dat terwijl ik binnen A'dam centrum verhuis. Mxstream als technisch produkt is goed, maar de organizatie eromheen in nog een puinhoop.

Verwijderd

YO !

Heb nu sinds begin dit jaar dsl bij XS4all, en ik ben zeer tevreden over de verbinding, snelheid :9 en service. Aanradertje ! 8-)

Heb btw basic, snelheid downstream 55 (smokin' :9~ volgens Go!Zilla), alleen upstream mag eigelijk wel wat vlotter als je een eigen ws hebt. Voor de rest toppie!! B-)

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
chello is duidelijk sneller, maar adsl is zoals ik het zie veel betrouwbaarder :)

enne voor Redleg, dat gehoi en gegroetjes is nogal irritant, vooral als je het onder elk bericht zet :(

• jadjong
  • Niet online
de snelheden van versatel en Cistron zijn hoger dan die van KPN.
cistron levert namelijk de beloofde 8Mbit
komt neer op meer dan 500k/sec (niet altijd)
de install is bij versatel heel erg makkelijk.
komt iemand langs om een 2e lijn aan te leggen. dan komt een paar dagen later je router aan.
ene draad tussen tel-lijn en router en aan de andere kant je pc(eventueel nog via switch meerdere) netwerkkaart instellen op dhcp server en klaar.

KPN maakt wel degelijk gebruik van VPN anders werkt het namelijk niet op een, met de telefoon gedeelde, lijn. de andere aanbieders gebruiken een aparte lijn en die heeft dat soort dingen niet.
betreft het inloggen, dit gebeurt bij de andere providers via de router. dus router aan dan ff 30sec wachten dan pc aan en je kan internetten, je kan natuurlijk ook gewoon de router aan laten staan.
Bij de demo pc die bij de primafoon stond/staat moest de verkoper eerst inloggen nadat ie de pc aan had gezet.
BTW heb je met die router ook gelijk een firewall met port redirecten, en als je geld genoeg hebt kan je de duurdere versie kopen, daar zit een virus scanner in die al het langskomende verkeer scanned op virussen(kan ge-update worden).

• Redleg
mmm wel leuk cistron !! maar het gaat nog wel een jaar duren voor dat het hier in werking is :P

• kroegtijger
  • Laatst online: 11-05 12:26
Gewoon effe die modem van KPn tweaken, altijd op internet, geen gekut met inloggen of andere sjit. Effe wat beter dan die kabel-ellende van Casema. Die zuigt zwaar. :r

iRacing Profiel

• Redleg
Ik heb upc hé maar das net zo kut met storingen

• Redleg
Ik word helemaal gek van chello/upc komt er een monteur langs (alweer) zegt i we doen het zo dan kan je voor nood internetten :( ja zegt i er komt maandag weer iemand langs die heeft er meer verstand van :? ik word er steeds gekker van dus ik weer een beetje internetten met chello maar ik word er echt scheidziek van ik denk dat ik maar snel voor mxtream ga :9

• Redleg
hey, ik heb wat interessants gezien kieken jullie is op www.luna.nl best leuk het lijkt mij wel wat wat is jullie reactie????

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:35

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

2048/512 Kbp/s
€ 69,00

????????????????????????????????????

WAAAAAAAAAATTTTTTTTTT!?!?!?!?!

:) :) :) :) :)

Enige tegevaller:
ADSL is bijna beschikbaar op uw locatie!
Oplevering van DSL staat gepland op Februari 2002
NOG EVEN GEDULD SVP !
Hmm, tegen die tijd loopt wel het mxstream contract af! :)
Hmm, misschien een zéér interessant alternatief!

Thanx! :7

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• Redleg
Zekers maar hou wel in de gaten ik heb die mensen gesproken je moet wel ff in de gaten houden dat je er een extralijn bij moet hebben want het gaat wel om een data lijn dus er kan geen voice over heen zodoende maar verders echt heel interressant !

ps volgend jaar zomer kan je ook voice bij ze nemen >:)

• Redleg
heey zwahiel !

GEFELICITEERD,

Oplevering van DSL staat gepland op Oktober 2001
NOG EVEN GEDULD SVP !

:):):):)

Verwijderd

Op vrijdag 10 augustus 2001 10:57 schreef basset het volgende:
Ik heb Mxstream basic bij xs4all en ik heb er pas 2 of 3 keer uitgelegen voor een paar uur (sinds november 2000) En ik log bijna elke dag wel ff in.

Downloaden met 55 kbyte per sec en niet de lijn delen dus als het druk is blijft het 55. Chello is d8 ik wel sneller, maar dat weet ik niet zeker. Ping in HL is rond de 50 dus ook online gamen gaat errug lekker.

Ik ben tevreden, maar ik heb geen vergelijking hoewel bijna iedereen positief is over mxstream

suc6
gaat bij mij iets sneller met planet internet, ligt er maar soms uit.

Verwijderd

Ook ik ben heel tevreden over ADSL, eigenlijk geen last van storingen alleen wanneer ik de server reboot en er een inlog storing is.
Snelheid is ook prima, niets mis mee ! :)

• Aphax
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-04 14:57
ff tot september wachten en ik kan ook luna adsl nemen :)

2048kbits!:)

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
%^&%*&(*&*(###*)(@)*(*@*#)(&*@(*#^$ :( :(

Ik kan dus ook luna nemen, maar ik heb net 1 maand mxstream !!! Zit ik dus nog 11 maand aan vast .....

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

• Redleg
mmm minder voor je ik heb sjello dus ik ga voor luna denk ik

Verwijderd

hmmm ik kan ook Mxstream krijgen in Enschede,

maar ik denk dat ik me eerst toch maar bij kabel hou via de Uni. ...

• Redleg
heey BBQ-MAN het is geen mxstream he het is luna een andere adsl provider www.luna.nl :o

• gilead
  • Laatst online: 06-01 09:13
GEFELICITEERD,

Oplevering van DSL staat gepland op September 2001
NOG EVEN GEDULD SVP !
:'(
lekker dan, net een week fast adsl van xs4all, wel zeer tevreden tot nu!!

Mijn Specs

• Expander
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ben ook tevreden over EuroNet ADSL Pro abbo.. Heb het pas een maandje maar tot nu toe helemaal geen problemen gehad en ik ben bijna 24/7 online.

Expanding the inexpandable

Verwijderd

luna is :9~ vergeleken met NiXstream.

NiXs. basic = 99,- voor 512/64
Luna = ca. 92,- voor 512/128
en

NiXs. fast = 175,- voor 1024/256
luna snel:? = ca. 151,- voor 2048/512
(en nog een maar dies nie belangrijk)

maar ja , niemand heeft ervaringen hiermee...

Het is iig beschikbaar in mijn gebied , dus ik hem nemen >:)
(zitten er hier nog adertjes onder het gras ??)

edit:

ADSL is beschikbaar op uw locatie!
Vul het onderstaande formulier in om een aanvraag formulier, prijzen en specifaties per email te ontvangen. :9~

Verwijderd

touwens gaat dit ook via de lijnen van KPN ?

(nee tog plz..)

edit:
Grrr ik las net dit:
"Luna.nl is een full service internet provider die zich richt op de zakelijke markt."
Dus geen particulieren??

• Redleg
Ik heb met ze gesproken. Ze garanderen mij dat ze er varing hebben ze zijn samen met demon begonnen ze hebben dus al 6 jaar ervaring met adsl en noem maar op. Er zit wel een klein addertje wat ik al eerder heb verteld Dat is dat je kpn lij word omgebouwd naar een data lijn dus geen voice meer. Maar ze gaan volgend jaar ook voice leveren Kort om je moet de lijn van kpn er bij huren.

Verwijderd

En dat kost???

• Redleg
ik neem aan 20 piekies per maand

Verwijderd

=========================================================
GEFELICITEERD,

ADSL is beschikbaar op uw locatie!
Vul het onderstaande formulier in om een aanvraag formulier, prijzen en specifaties per email te ontvangen.

=========================================================

Yes ...... >:) gelijk opgestuurd......

99,95 -> chello (veel stresssss :( :'( :r |:( :? ;( )
151,= -> Luna ( veel :9~ :9~ :9~ :9~ )

keuze is snel gemaakt..........

edit ...... "exclusief btw" ;(

Verwijderd

Omgedoopt tot algemene ADSL beschikbaarheidsthread :)
Vanaf nu zijn alle beschikbaarheidsvragen hier welkom.

Verwijderd

Op vrijdag 10 augustus 2001 17:31 schreef Redleg het volgende:
hey, ik heb wat interessants gezien kieken jullie is op www.luna.nl best leuk het lijkt mij wel wat wat is jullie reactie????
Yep die ga ik nemen, aangezien ik een heavy user ben...30 piek duurder per maand dan kpn maar wel dubbele upload en downloadsnelheid, en de fup zal rond de 80 gig liggen ipv de 30 van kpn (ik zal per maand wel rond de 60 gig data verkeer zitten)

Verwijderd

Op vrijdag 10 augustus 2001 17:31 schreef Redleg het volgende:
prijzig :(
Pagina: 1