Toon posts:

3dmark score

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
weer eens een 3dmark score topic :P

het volgende doet zich voor:

p4 3 ghz @ 3.8
512 ddr500@ddr500
r9700pro@9800pro
i865PE mobo

temps zijn goed, voeding is goed.

clean windows xp pro
sp1
windows updates
intel inf update geinstalled
cata 4.2

3dmark 2001: 10500 punten

3dmark 2003: 2430 punten

ik begrijp er echt geen snars van, ik heb wat van die suffe topics doorgelezen maar daar steek je toch echt helemaal niks van op. Heb wat andere drivers enzo geprobeerd maar het helpt allemaal niks. Games draaien wel goed etc.

Ik wil gewoon een goeie score halen omdat ik hier dus absoluut niet tevreden mee ben en ik ben nu al een tijd aan het uitzoeken waar het aan kan liggen.

thanks in advance

Verwijderd

Welke settings van 3Dmark?

En een 9700Pro is niet te modden naar een 9800Pro volgens mij.

Verwijderd

Een 9700 is te modden naar n 9800XT (Bios) pro zal niet werken (Geprobeerd). En dat is ook geen verklaaring voor zijn score. je zou standaard iets van 4250 punten moeten halen probeer eens alles van ati en beeldscherm drivers te verwijderen en dan weer te installeren check de voltage's van je voeding of die wel hoog genoeg zijn... Suc6

EDIT:
Owja voorlopig werkt alleen de sapphire 9800xt bios maar nog niet 100% want hij geeft in windows aan dat t n 9600tx is 8)7 staat ook helaas ox4e46 bij en moet 0x4e48 zijn en volgens mij bestaat een 9600tx ook niet 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2004 08:07 ]

• wilmocs
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-12-2025
dat is wel heeel laag voor 2003! met die specs!
ik haalde eerst ook een lage score met een ATI readon 9800 XT, dit heb ik opgelost door een oudere driver te installeren en opnieuw DX erop... maarja elk probleem kan anders zijn!

[ Voor 66% gewijzigd door wilmocs op 16-02-2004 11:42 ]

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:50

Pubbert

random gestoord

Het handigst is vaak om de kaart eerst in een ander systeem te proberen, het kan namelijk ook zijn dat de kaart niet goed is

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Verwijderd

Je zal het ongetwijfelt al geprobeerd hebben maar ik heb een soort gelijk probleem gehad. Maar ik heb echt alle soorten drivers geinstalleerd die ik kon vinden maar ik vind omega drivers het beste.Ook heb ik een bios update gedaan van me radeon, maar ik weet niet zeker of dat iets uitgemaakt heeft. Ik haal nu 5000 3d marks en daar ben ik best tevreden mee :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 02:47:
Welke settings van 3Dmark?

En een 9700Pro is niet te modden naar een 9800Pro volgens mij.
kloksnelheden van een 9800pro :)

en ik zal vanmiddag eens gaan kloten met clean img maken met dx9a erop omega drivers etc.

wat doen die omega drivers trouwens precies? het zijn modded drivers maar wat is er precies sneller/beter aan?

zijn ze perse slomer dan catalysts die ati levert? of?

• kingmob
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-07 12:58
Misschien een overbodige opmerking, maar staat je videokaart wel op 4x of 8x AGP? Ik had bij mijn moederbord dat ik eerst de AGP drivers moest installeren, anders draaide hij op PCI snelheid, en geloof me, dat scheelde veel!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 12:24:
[...]

kloksnelheden van een 9800pro :)
Dat kan. Maar dat maakt het nog geen 9800Pro. Daar zit een andere core op.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:02

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 02:42:
weer eens een 3dmark score topic :P
[...]

ik begrijp er echt geen snars van, ik heb wat van die suffe topics doorgelezen maar daar steek je toch echt helemaal niks van op. Heb wat andere drivers enzo geprobeerd maar het helpt allemaal niks. Games draaien wel goed etc.

Ik wil gewoon een goeie score halen omdat ik hier dus absoluut niet tevreden mee ben en ik ben nu al een tijd aan het uitzoeken waar het aan kan liggen.
Allereerst:

VB FAQ - Help! Mijn 3DMark score is laag man

Maar bovenal getuigen die twee alinea's van jou hierboven van totaal de verkeerde houding. Die 'suffe topics' staan boordenvol informatie over 3Dmark scores en wat eraan te doen. Als je er niets aan opsteekt, ligt dat allicht niet aan de topic...

En het is ons probleem niet als jij hier absoluut niet tevreden mee bent- we zijn hier geen helpdesk ofzo. Bovenal rijst de vraag waar dit allemaal over gaat omdat het hier nota bene alleen een getalletje betreft dat 0,0 realiteitswaarde heeft.

Kortom, doe zelf even wat meer de moeite en als je er niet uitkomt, maak dan een fatsoenlijke topicstart met een houding die conform de GoT Huisregels is :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.