[hosting] met PHP/SQL support voor niet teveel

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008

• OGangstah
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-01-2022
hallo,

samen met een paar vrienden ben ik opzoek naar een plek om een site te hosten. We gaan gebruik maken van een PHP/SQL based forum.

Zelf een server plaatsen (achter @Home) hebben we aan ged8, maar dat gaat veel te langzaam gezien de beperkte upload snelheid van @Home. Dus komen we al snel uit bij betaalde hosting. Het mag wel wat kosten, maar liever niet teveel, we zijn maar arme studenten >:) . Een .com/.nl domien zou leuk zijn, maar niet noodzakelijk.

na wat zoeken ben ik oa. hier terecht gekomen:
http://www.greyhoundwebhosting.com/
iemand hier toevallig ervaring mee?

zoals gezegd, komt er een forum op met daaraan gekoppeld een site. Iemand misschien nog tips voor bepaalde software daarvoor?

alvast bedankt!

edit:
misschien een slotje, na in de FAQ te hebben gelezen, sorry tis al laat...

wat gaat er nu gemiddeld per maand(<50 gebruikers) doorheen aan verkeerd, rekening houdend met limiet aan het dataverkeer?

Het aantal MB voor opslag webspace, is dat incl. de DBz van bv. MySQL?

iemand ervaring met DreamHost.nl Web hosting?
heb daar een leuke 'aanbieding' gevonden:
12GB/mnd
100Mb space
alle gangbare talen/MySQL

3,33p mnd. (ex btw)

[ Voor 29% gewijzigd door OGangstah op 16-02-2004 02:20 ]

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:46

jep

12GB/mnd
100Mb space

3,33p mnd. (ex btw)
Scherp geprijst hoor :D :D :D

Dit soort topics mogen niet meer, zie de FAQ. Verder zou ik je willen adviseren even de realiteit in acht te houden als je gaat zoeken, en ik raad je aan om 't in Nederland te zoeken omdat dit je snelheid en betrouwbaarheid ten goede komt. :)

Succes.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

http://www.webhosters.nl/ niet zo moeilijk toch? Check dan vooral ook http://www.webhosters.nl/perserv.php

LinkedIn WoT Cash Converter

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:54
www.digitalus.nl, ik zit nu al meer dan een jaar bij hun en ben prima tevreden over hun. Ze zijn ook niet duur, dat was voor mij ook de reden om een account bij hun af te sluiten.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• tijsco
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
OGangstah schreef op 16 februari 2004 @ 01:21:
iemand ervaring met DreamHost.nl Web hosting?
12GB/mnd
100Mb space

3,33p mnd. (ex btw)
ik heb sinds kort bij hun een pakketje ik kwam erachter dat het onderdeel is van webdorado networks(die krijg je ook aan de lijn als je ze opbelt)
je hebt een onbeperkt aantal mySQL databases in tegenstelling tot veel anderen, gratis een aantal scripts, en heel uitgebreide mogelijkheden.

enige nadeel vind ik dat het afentoe aan de trage kant is. de server staat in de us (volgens mij iig want bij mijn gastenboek moet ik een time -offset van +7 meegeven)

maar verder bevalt het wel goed eigenlijk, meestal werd dezelfde dag nog op mijn mailtjes geantwoord.

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
liquid-orange schreef op 16 februari 2004 @ 07:27:
www.digitalus.nl, ik zit nu al meer dan een jaar bij hun en ben prima tevreden over hun. Ze zijn ook niet duur, dat was voor mij ook de reden om een account bij hun af te sluiten.
Over digitalus heb ik vreemde verhalen gehoord. Het hosten gaat prima, maar bij het opzeggen kunnen er wat problemen ontstaan. Het ontvangen van een aangetekende brief met opzegging werd zelfs ontkend, en er moest gewoon doorbetaald worden.

• OGangstah
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-01-2022
wat mij nou nog niet helemaal duidelijk is of de webspace, bv. 100mb, incl. de ruimte van de BDz en de mailboxen is, of is dit exclusief?

• GlowMouse
  • Niet online
OGangstah schreef op 16 februari 2004 @ 13:11:
wat mij nou nog niet helemaal duidelijk is of de webspace, bv. 100mb, incl. de ruimte van de BDz en de mailboxen is, of is dit exclusief?
Het lijkt mij inclusief, anders zou je op een 5mb account je database vol kunnen zetten met iso's.

• Boogie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-04 04:51
Ik zit bij Abyss.nl goedkoop, met Mysql+admintool, PHP4, webmail+pop3, frontpage extensies (als je die wilt gebruiken >:) ) onbeperkt emailboxen en forwarders, onbeperkt sub-domeinen(directory als subdomein instellen), goede zelfhulp-en configuratietool (eatserver Easy Administration Tool), reageren snel alleen per email.

Bij abo >20Mb schijfruimte onbeperkt dataverkeer
Enige minpunt is dat je maar max 30Mb schijfruimte abo kunt nemen. Maar voor een aantal flinke site's moet dat genoeg zijn, mits je maar geen download-mirror speelt.

En de servers staan in AMSterdam, en ze zijn onderdeel van een serieuze grote-bedrijfs-hoster.

Ik ben tevreden. Via internetten.nl gevonden.

[ Voor 49% gewijzigd door Boogie op 16-02-2004 13:45 ]

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:05
GlowMouse schreef op 16 februari 2004 @ 07:54:
[...]

Over digitalus heb ik vreemde verhalen gehoord. Het hosten gaat prima, maar bij het opzeggen kunnen er wat problemen ontstaan. Het ontvangen van een aangetekende brief met opzegging werd zelfs ontkend, en er moest gewoon doorbetaald worden.
Persoonlijk heel veel problemen gehad met digitalus, hosten ging ook niet goed, ping van 100+ naar onze site (bak bleek in de USA te staan) en op een gegeven moment een downtime van een week... Toen zijn we gelijk overgestapt, ze ontkenden de opzegging al die tijd terwijl de webspace wel was afgesloten en we de domeinnamen hadden laten overzetten. Na een jaar moest er weer betaald worden, uiteindelijk maar gedaan om van het gezeik af te zijn. De hele toko wordt gerund door een pubertje..
Maar goed dit is al enige tijd geleden, misschien dat ze de handel nu verbeterd hebben. Ik hoor de naam steeds vaker vallen namelijk...

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Lycos.

Verwijderd

Lycos gaat inderdaad ook wel als je betaald.
je zou ook eens op www.sebsoft.nl kunnen kijken, kun je zelf je eisen ingeven en dan wordt er berekend hoeveel dit gaat kosten,
om precies te zijn hier: http://www.sebsoft.nl/registreerdomein.php

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-04 14:05
In korte tijd heb ik m'n eigen rack server hangen :) hangt er vanaf hoeveel data je van plan bent te gaan trekken... voor een klein bedrag zijn er dan wel wat mogelijkheden... Ik heb voorlopig alleen geen 1337 admin panel tooltjes enzo, maar wie weet ooit ;) ben zelf ook erg benieuwd, ga m'n eigen CS server draaien :D

Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)

• Robtimus
  • Laatst online: 11:55

Robtimus

me Robtimus no like you

Zelf zit ik sinds januari bij FreeRider, met het EasyRider pakket.

Kosten: 4 euro per maand, plus 10 euro per jaar voor een .nl domein of 15 voor een .com. Dat laatste bedrag komt er eenmalig bij voor registratiekosten oid. Het domein komt dan wel op je eigen naam te staan.

Wat je krijgt:
4GB/maand, 100MB schijfruimte, 40 POP adressen, 40 webusers, 1 MySQL database, onbeperkt aantal mail groepen, autoresponders, redirects, mailing lists en subdomeinen (ook met directories). Als je meer wilt kun je voor 10 euro per maand het BigRider pakket nemen (10GB, 250MB, 100 POP adressen).

Support kan per telefoon, email, of via hun forum.

PS: bedragen zijn wel exclusief 19% BTW.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-01 15:49

JHS

Splitting the thaum.

DM!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.