hallo,
samen met een paar vrienden ben ik opzoek naar een plek om een site te hosten. We gaan gebruik maken van een PHP/SQL based forum.
Zelf een server plaatsen (achter @Home) hebben we aan ged8, maar dat gaat veel te langzaam gezien de beperkte upload snelheid van @Home. Dus komen we al snel uit bij betaalde hosting. Het mag wel wat kosten, maar liever niet teveel, we zijn maar arme studenten
. Een .com/.nl domien zou leuk zijn, maar niet noodzakelijk.
na wat zoeken ben ik oa. hier terecht gekomen:
http://www.greyhoundwebhosting.com/
iemand hier toevallig ervaring mee?
zoals gezegd, komt er een forum op met daaraan gekoppeld een site. Iemand misschien nog tips voor bepaalde software daarvoor?
alvast bedankt!
wat gaat er nu gemiddeld per maand(<50 gebruikers) doorheen aan verkeerd, rekening houdend met limiet aan het dataverkeer?
Het aantal MB voor opslag webspace, is dat incl. de DBz van bv. MySQL?
iemand ervaring met DreamHost.nl Web hosting?
heb daar een leuke 'aanbieding' gevonden:
12GB/mnd
100Mb space
alle gangbare talen/MySQL
3,33p mnd. (ex btw)
samen met een paar vrienden ben ik opzoek naar een plek om een site te hosten. We gaan gebruik maken van een PHP/SQL based forum.
Zelf een server plaatsen (achter @Home) hebben we aan ged8, maar dat gaat veel te langzaam gezien de beperkte upload snelheid van @Home. Dus komen we al snel uit bij betaalde hosting. Het mag wel wat kosten, maar liever niet teveel, we zijn maar arme studenten
na wat zoeken ben ik oa. hier terecht gekomen:
http://www.greyhoundwebhosting.com/
iemand hier toevallig ervaring mee?
zoals gezegd, komt er een forum op met daaraan gekoppeld een site. Iemand misschien nog tips voor bepaalde software daarvoor?
alvast bedankt!
edit:
misschien een slotje, na in de FAQ te hebben gelezen, sorry tis al laat...
misschien een slotje, na in de FAQ te hebben gelezen, sorry tis al laat...
wat gaat er nu gemiddeld per maand(<50 gebruikers) doorheen aan verkeerd, rekening houdend met limiet aan het dataverkeer?
Het aantal MB voor opslag webspace, is dat incl. de DBz van bv. MySQL?
iemand ervaring met DreamHost.nl Web hosting?
heb daar een leuke 'aanbieding' gevonden:
12GB/mnd
100Mb space
alle gangbare talen/MySQL
3,33p mnd. (ex btw)
[ Voor 29% gewijzigd door OGangstah op 16-02-2004 02:20 ]