HTML recht?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silentpuma
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-08 19:11

Silentpuma

To much mind...

Topicstarter
Om maar gelijk met de deur in huis te vallen: Kan ik het recht krijgen om HTML in topics te gebruiken? Ik ben namelijk bezig om de WC-FAQ uit te breiden en het wordt een beetje onoverzichtelijk. Oa wil ik een actieve inhoud maken maar dat gaat niet zonder HTML functies... :'(

Use the Search Luke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

je kan toch gewoon tables etc gebruiken zoals overal anders ?

trouwens een edit over html, een table:

kijk nou mooie kleurtjes

[ Voor 65% gewijzigd door disjfa op 15-02-2004 23:01 ]

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:06
Of je overlegt het met één der mods van het betreffende forum, of hij/zij je bericht wil editen.

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

echt happig zijn we er niet op om mensen HTML-rechten te geven, kun je het niet eerst in homesite, dreamweaver of whatever maken ofzo (of iig zoveel mogelijk)?

En daarna in SM, dan willen de mods heus wel even je post editen om te kijken wat het wordt? Of is dat te omslachtig? :P

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Op leuke gekleurde letters of een extra groot lettertype na kan je met rml eigenlijk alles wel regelen kwa opmaak.
Voor wat voorbeelden kan je uiteraard de faq bekijken, maar ik raad je aan om gewoon te kijken naar wat andere gemaakt hebben :P
Vooral in Spielerij - Games & Discussies wordt hier veelvuldig gebruik van gemaakt, bekijk eens de volgende postings voor voorbeelden:

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/19932153
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/19531993
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/18540324

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Silentpuma schreef op 15 februari 2004 @ 22:57:
Om maar gelijk met de deur in huis te vallen: Kan ik het recht krijgen om HTML in topics te gebruiken? Ik ben namelijk bezig om de WC-FAQ uit te breiden en het wordt een beetje onoverzichtelijk. Oa wil ik een actieve inhoud maken maar dat gaat niet zonder HTML functies... :'(
Tijdelijke HTML-rechten worden eigenlijk alleen gegeven in hele speciale gevallen... over het algemeen ben je toch in SeM aan de gang en is er geen mod te beroerd om even op 'edit' te drukken :) En je kunt idd makkelijker en veiliger alles in Dreamweaver voorbouwen en daarna met een mod even 10 minuten kloten om de verfijninkjes aan te brengen.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:59

crisp

Devver

Pixelated

Zorg er wel voor dat het 100% XHTML valid is hè ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silentpuma

Silentpuma

To much mind...

Topicstarter
disjfa schreef op 15 februari 2004 @ 22:58:
je kan toch gewoon tables etc gebruiken zoals overal anders ?

trouwens een edit over html, een table:

kijk nou mooie kleurtjes
Zeg vriend, heb jij me FAQ tot nu toe al bekeken? Dank u... :z

En dat HTML niet zomaar verstrekt wordt kan ik best begrijpen.. Dreamwaver? Is dat iets als 1stPage2000 enzo? Nee ik heb hier een heel mooi HTML boekje naast me liggen en vind het een uitdaging alles in Kladblok te maken, gaat aardig (krijg ik gelijk wat broodnodige HTML experience ;)) Ik weet al hoe ik een actieve inhoud moet maken met Anchors enzo en wil ook proberen wat kleine foto's en eventueel achtergronden in te voegen. Maar ja, HTML recht is dan...

Ook probeer ik deze FAQ telkens bij te werken want er worden soms steengoede links in het topic gegeven maar die verdwijnen dan in de grote massa aan reply's, en tegenwoordige tweakers zijn niet bepaalt zoek-lustig, meer vraag-lustig :X Vandaar dat ik een zeer uitgebreide FAQ wil maken waar de meeste tweakers hun info uit kunnen halen en waar we de starters naar toe kunnen verwijzen. Dat gebeurt tegenwoordig veel te weinig vind ik.. :/

Use the Search Luke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Als je een HTML-faq in elkaar wil zetten, is geen enkele moderator te beroerd om die in SeM even te verHTMLen zoals curry684 zegt, en dan te moven naar DOC. Zo gebeurt het ook al een tijdje met de WOS how-to's, met succes :)

In een paar stappen kan je dus een prima HTML-faq in elkaar zetten:

- ruwe versie in notepadje
- ruwe versie netter maken, htmlcheck doen/preview doen
- nette versie in SeM posten en laten verHTMLen door moderator, en dan laatste maal links etc checken
- moven naar doel-subforum
- klaar is Silentpuma :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08:54

JHS

Splitting the thaum.

Je kan als je een wijziging hebt gevonden ook een mod vragen om het linkje er tussen te zetten. Dat willen ze vast, en ik denk dat het wachten tot de desbetreffende link er in staat niet echt een probleem is. En als de moderators het updaten zat raken... :)

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Welke punten mis je specifiek die je niet kunt met rml? Tables en foto's zijn gewoon mogelijk. Anchors zijn opzich wel gemakkelijk, maar misschien dat een modje die ff in kan voegen?

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silentpuma

Silentpuma

To much mind...

Topicstarter
Kheb net ff de Spielerij-topics doorgenomen en heb gezien dat foto's invoegen idd goed te doen is met rml, thnx voor het voorbeeld!

Hm, tja, tot nu toe vraagt alleen een actieve inhoud om wat HTML-functies... Kan ik Dabit daar over aanspreken? Van hem heb ik wel een email adres :)

Use the Search Luke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Silentpuma schreef op 16 februari 2004 @ 15:06:
Kheb net ff de Spielerij-topics doorgenomen en heb gezien dat foto's invoegen idd goed te doen is met rml, thnx voor het voorbeeld!

Hm, tja, tot nu toe vraagt alleen een actieve inhoud om wat HTML-functies... Kan ik Dabit daar over aanspreken? Van hem heb ik wel een email adres :)
Ik ben ook gewoon te bereiken hoor, is heel makkelijk, modnaam at tweakers dot net, evenals collega Twynn, zelfde verhaal ;) Maar ook DaBit kan daarover gemailed worden ja :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Pagina: 1