Verwijderd
Dat is wat ik gemaild kreeg hoor van die hansVerwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 01:24:
[...]
Hey talita ik heb niks tegen jou hoor maar de e700 en e710 gebruiken niet hetzelfde batterij de connectoren zitten op verschillende plaatsen. De telefoons lijken wel op elkaar maar ze zijn totaal verschillend.
Ik heb geknipt en geplakt uit zijn email.dus sorry,niet mij daar op aanvallen
Verwijderd
Nee een kruiskop,waarom je er een tork bij krijg,geen ideeVerwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 01:22:
[...]
Dit ebay advertentietje klopt voor geen meter want je hebt geen T6 schroeven draaier nodig voor de E710.
E700 heeft tork,de E710 gewoon kruis
Verwijderd
en of dat staat bij dat silveren frontje??? dat weet ik niet!

Verwijderd
Ik heb die zilveren van supremconnections binnen paar dagen. Ik denk dat alles beter is dan dat voda sjit erop.Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 12:12:
Precies, je bent van alles af (die silveren is zoooh mooi), all1 t probleem is, dat de accu nog altijd die grijs/zilveren kleur heeft
en of dat staat bij dat silveren frontje??? dat weet ik niet!
En of dat grijse (baterij) met zilver(cover) gaat, tuuk wel. Als ik et omgewiseld heb, maak ik een paar foto's en mail ik ze naar idereen die ze wil.
Grtzzzzz,...
Verwijderd
-1 in welke kleur is de E 7-10-!! te krijge? ik weet ut van dat licht blauw kleurtje maar op de site van samsung staat ie bijv weer int donker blauw terwijl ik van andere mense weer howr dat ie alleen int lichtblauw/zilver te krijge is?!!?
-2 er worden allemaal beweringe over ut buitenste scherm gedaan i.v.m. vodafone e.d. (ff voor de duidelijkheid; ik ga voor een simlock vrije uit de winkel dus gin vodafone ofzo) .. is dit scherm nou utzelfde als de e700? zijn ut 256 kleure? 2 kleure (e715 of zoiets) of nog iets anders... hier graag duidelijkheid over...
-3 wat stelt de handsfree functie pcies voor als die der al op zit (staat wel bij specs maar dat verschilt ook weer per site
-4 en tenslotte... als ik ut goed begrijp kan je op ut moment wel foto's op je com zette MAAR GEEN FILMPJES, kun je via wap er java opzette, en kun je r via de kabel wallpapers e.d. opzette
TNX
Verwijderd
Het is goed bedoeld hoor, maar waarom lees je geen eerdere posts voor dat je vragen gaat stellen???
Verwijderd

Verwijderd
Verwijderd

en voor alle mense die zeike over ut buitenste scherm(ik wil alleen duidelijkheid hehe) KOOP N 600!!!!! maar kom daarna nie aanmekkere met gezeik over de flits
1000 dank voor degene die mijn brandende vrage beantwoort
Verwijderd
hoe kan het dat (volgens die site hier ergens boven) de e700 langer standby is? Ik dacht juist dat dat andersom was dat de e710 langer standby was omdat die geen kleuren schermpje voorop heeft?
oohja nog iets zit er op de e710 ook van die ringtones waar je ook bijvoorbeeld iemand hoort zingen???? met echt geluid weetjewel? (monofone is dat?)
-xx- Annem!!
Verwijderd
Gaat eiamnd deze week de Unbranded E710 kopen ofzo, of iemands kennis?? Ik wil nu toch wel heel snel de originele firmware hebben!!
EN ik hoop dat iemand snel foto's kan plaatsten van zijn E710 met een nieuw gekocht frontje enz!
Ciao!
De Samsung E710's MMS functies werken SOMS niet i.c.m. Vodafone.
De E710 schijnt het enige toestel met dit probleem te zijn.
Kunnen zoveel mogelijk mensen met een E710 even proberen een MMS mét foto - en als het mislukte, zonder foto - naar hun album mms'en (nummer 2667, moet je wel geregistreerd zijn bij My.Vodafone - www.vodafone.nl )?
Graag ook even de locatie waar je zit, toen je MMS'de, en of het goed of fout ging.
Vodafone en Samsung zitten atm te bekvechten over waar het probleem ligt; bij Vodafone of Samsung.
Mijn bevindingen na troubleshoot met Vodafone medewerker:
- MMS mét foto werkt niet
- Aangemeld op een mast in Leek (Leuringslaan. - Provincie Groningen)
- MMS zonder foto werkt wel (SMS ook perfect)
- Ontvangen van MMS gaat wel goed, ook vanaf een andere E710 die wel kan mms'en of een ander toestel.
- Ik draai software revisie E7 1.6
- MMS'en mét foto vanuit Keulen (Duitsland) werkt ook niet. Dus zou je zeggen dat het niet het netwerk is, omdat ik daar op D2 Vodafone zat. Echter, sommige E710's werken ook weer wel in NL & DE.
Dus kunnen een aantal mensen dit eens checken ajb?
Bijv:
Ik zou dit allemaal natuurlijk aan Vodafone kunnen overlaten, maar ik interesseer me zelf ook wat in het probleem.Lokatie:
Werkt met foto ja/nee:
Werkt zonder foto ja/nee:
Software revisie (check *#9999#):
[ Voor 5% gewijzigd door r0b op 13-06-2004 15:47 ]
Verwijderd
Ik ging keer uitproberen met me vriendin... haar E600 t-mobile en mijn E710 vodafone..
Zij stuurde mms met foto (ong 4KB) en die ontving ik! Ik stuurde haar mms met foto (52 kb) en die ontving ze niet , maar het schijnt dat t-mobile tot 30 KB ontvangen kan qua mmsjes, en mijn mmsje was dus te groot..! dit las ik op internet!
Een andr probleem is dat ze me mmsde vanuit ander land, maar heb nix ontvangen, dit ligt denk ik niet aan vodafone of samsung!]
Maar ik heb er nooti problemen mee want ik mms eigenlijk nooit,, veel duurder dan sms...
Mjah, het gaat om een MMS van Vodafone NL naar D2 Vodafone (DE).Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 17:22:
Over de MMS van vodafone met E710!
Ik ging keer uitproberen met me vriendin... haar E600 t-mobile en mijn E710 vodafone..
Zij stuurde mms met foto (ong 4KB) en die ontving ik! Ik stuurde haar mms met foto (52 kb) en die ontving ze niet , maar het schijnt dat t-mobile tot 30 KB ontvangen kan qua mmsjes, en mijn mmsje was dus te groot..! dit las ik op internet!
Een andr probleem is dat ze me mmsde vanuit ander land, maar heb nix ontvangen, dit ligt denk ik niet aan vodafone of samsung!]
Maar ik heb er nooti problemen mee want ik mms eigenlijk nooit,, veel duurder dan sms...
Het mislukt ook bij een MMS van Vodafone NL naar My.Vodafone (2667)
Het probleem zit dus OF bij Samsung (toestel), OF bij Vodafone (netwerk).
Dit is bekend bij Vodafone, en ze zoeken nu dus de oorzaak.
Maar dat is me al 3 keer beloofd, dus ik hoop dat het deze keer waar is. Indien mogelijk zet ik de firmware ASAP op internet!
Kijk dit zijn nog eens berichten!!!Hann1BaL schreef op 14 juni 2004 @ 18:11:
Het is al 3 keer uitgesteld, maar er is beloofd dat ik deze week mijn E710 krijg zonder vodafone rommel.
Maar dat is me al 3 keer beloofd, dus ik hoop dat het deze keer waar is. Indien mogelijk zet ik de firmware ASAP op internet!
Verwijderd
Maar toen ik bij vodafone was hadden ze de oplossing nog niet.
Verwijderd
edit:
hoe zit dat nou met een eventuele handsfree functie? ik kan em niet vinden namelijk!

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2004 18:00 ]
Ik heb zo'n zelfde toestelletje en ik kan er prima mee MMS-en.
Je moet wel eerst een MMSje naar jezelf sturen en je even aanmelden op www.vodafone.nl
Dan staan je instellingen goed en kan je MMS-en
respect tha DON Don's SPECS
Verwijderd
Ik wil dus ook de E710, maar kan hem nergens vinden zonder Voda of T-mobile menu.. Nu heb ik gemaild naar gsmtrack.nl:
Hallo,
Ik wilde even vragen of de samsung E710 ook zonder vodafone of t-mobile menu bij jullie te verkrijgen is? (en dus ook zonder voda of t-mobile logo)
Nee, is momenteel nog niet leverbaar, zal denk ik nog een kleine week duren. Hou de site maar in de gaten, zodra ie daadwerkelijk leverbaar is komt ie er bij te staan.
MvrGr
Dennis
GSMTrack.nl
Heb deze mail maandag 14-6 gekregen van GSM track dus hoop hij daar volgende week geleverd kan worden.. Trouwens ook erg goedkoop daar, ik wil namelijk Vodafone 120, met een 2 jarig abb. was de E710 gratis en kreeg ik ook nog de 75 euro terug van Vodafone..
Hoop dat jullie hier iets aan hebben..
Mzzls
Stefke
Verwijderd
hoe ken t nou dat jij 75 terug krijg?
Verwijderd
enne Niels88, ik heb ook erg zitten twijfelen tussen Voda en T-mobile.. Ik ga voor Vodafone omdat je daar een smsje kan sturen om te vragen hoeveel smsjes en belminuten je nog over hebt, dit kan volgensmij bij T-Mobile niet, en ik ken wat mensen die binnenshuis slecht bereik hadden met T-Mobile, terwijl ik over het bereik van Vodafone geen negatieve dingen hoor..
Mzzls
Stefke
Als je even iets verder terug kijkt staat er aangegeven dat bij www.nieuwetelefoon.nl de E710 al los te koop is of in combi met abbo.Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 23:48:
Hey mensen,
Ik wil dus ook de E710, maar kan hem nergens vinden zonder Voda of T-mobile menu.. Nu heb ik gemaild naar gsmtrack.nl:
Hallo,
Ik wilde even vragen of de samsung E710 ook zonder vodafone of t-mobile menu bij jullie te verkrijgen is? (en dus ook zonder voda of t-mobile logo)
Nee, is momenteel nog niet leverbaar, zal denk ik nog een kleine week duren. Hou de site maar in de gaten, zodra ie daadwerkelijk leverbaar is komt ie er bij te staan.
MvrGr
Dennis
GSMTrack.nl
Heb deze mail maandag 14-6 gekregen van GSM track dus hoop hij daar volgende week geleverd kan worden.. Trouwens ook erg goedkoop daar, ik wil namelijk Vodafone 120, met een 2 jarig abb. was de E710 gratis en kreeg ik ook nog de 75 euro terug van Vodafone..
Hoop dat jullie hier iets aan hebben..
Mzzls
Stefke
Verwijderd
ik geloof dat hij bij de Phonehouse al wel voda-vrij te kope is
want er hingen er 2.
1 met voda bende erop
en de andere was helemaal clean
dus kweetniet maar het zou kunne.....
Verwijderd
maar ik denk tog dat ik voor de E710 ga....
kijk dat dat ext. scherm nou 16 greyscale is.
niet dat ik daar zo vaak op kijk......
mijn keuze is gemaakt
Verwijderd
hall morgen maar dan gelijk de originele E710 bij the phonehouse en een datakabel, en extract die frimware van je telefoon af en share it on the net!

Verwijderd
Verwijderd
En trouwens, heb ej de vodafone E710 (menu is met rood wit en grijs kleuren!) gekregen met Vodafone stickers op de frontjes??? Of heb je de originele E710 gekregen?? (dus zonder al dat rode, grijze en witte kleuren menu?)
Als je de orignele ebt namelijk moet je de frimware even van je telefoon kopieren en op internet zetten!
Verwijderd
ik heb em trouwens met een vodafone abonnement dus met al die rode en witte kleurtjes
[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2004 18:27 ]
Verwijderd
Easy GPRS zou ik downloaden dat is voor de e710.
dan zit ik nog met de vragen of er NOG STEEDS geen optie is om je filmpjes te uploaden en of er nou een handsfree optie op je telefoon zit (zoals bij de meeste nokia's .... heerlijk) en of de frontjes al beschikbaar zijn en als laaaaatste of de firmware al op t i-net doolt?
Verwijderd
als het een beetje meezit heb ik over 2 weken mijn E710 (origi) met een Hi abbo
ik zal (als het lukt) ff ergens een datakabel regele en jullie tog maar wel ff de origi firmware sharen (ja die met het oh zo mooie samsung menu!
many greetzz
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2004 21:15 . Reden: LELIJKE SPELFOUT ]
Verwijderd
Verder zit er zeker ook geen screensaver op de E-710 of wel?
Verwijderd
ik zal (als het lukt) ff ergens een datakabel regele en jullie tog maar wel ff de origi firmware sharen (ja die met het oh zo mooie samsung menu!
many greetzz
Verwijderd
Firmware is de 'windows' van je telefoon....Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 18:59:
Wat is trouwens een frimware en wat kan je ermee?
En dan nog een vraag: voor de E700 moet je, las ik, easystudio downloaden, is dat voor de E710 hetzelfde programma?
mense zoals vodafone die zetten hun eigen firmware erop (met dat lelijke menu)
dus vandaar dat iedereen hier de originele wil.
OWJAH BY THE WAY!>>
heeeeeeeyaa ppl
many greetzz
Over 2 weken zijn er al meer dan genoeg mensen met die telefoon! Dus dan ben je een beetje laat, maar goed.
Ik had dus het eind van de week weer mijn telefoon niet binnen. Ik hoop nu toch echt dat ik em deze week krijg. Ook al door de berichten dat er bij de phonehouse een E710 zonder vodasjit hing..
Maar de beloftes van de leverancier geloof ik niet meer. Eerst een telefoon zien, dan geloven!
tja, nog steeds afwachten dus
Verwijderd
ik ben vandaag bij de phonehouse geweest (
de telefoon staat op de import lijst van deze maand, dus nog 9 daagjes te gaan.
je kunt het bijhouden (lees: nalezen) op www.thephonehouse.nl
Verwijderd
Een jongen uit italië ofzo heeft de Samsung E710 Olympic...zilveren E710 in teken van olympische spelen, dus samsung firmware met ringtones van volksliederen ofzo en een strat-up en shut-down animation in teken van de olympische spelen...
morgen krijgt hij (als het goed is) andere data kabel en zal hij de frimware eraf halen!!
Verwijderd
DUDEVerwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 21:36:
Oke, heel goed nieuws...
Een jongen uit italië ofzo heeft de Samsung E710 Olympic...zilveren E710 in teken van olympische spelen, dus samsung firmware met ringtones van volksliederen ofzo en een strat-up en shut-down animation in teken van de olympische spelen...
morgen krijgt hij (als het goed is) andere data kabel en zal hij de frimware eraf halen!!
jij bent GOED
Verwijderd
Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 21:36:
Oke, heel goed nieuws...
Inmiddels werken MMS'jes van 40+ kB perfect, naar e-mail wel te verstaan.Rio schreef op 18 juni 2004 @ 20:36:
Over dat MMS probleem van hierboven; Je MMS mag maximaal 30 kb groot zijn. Daar heeft het mee te maken, zo vertelde men mij bij Vodafone.
Naar een GSM heb ik wel getest, maar niet betrouwbaar.
(Van Vodafone NL naar Vodafone D2 weer. MMS met 40+ kB foto.)
Probleem lijkt wel in het netwerk van Vodafone te zitten.
Heb mijn case bij Vodafone al laten sluiten, maar zal morgen weer even contact opnemen met ze.
Verwijderd
Verwijderd
Man!! jij bent egt de beste!!DUS vanavond is mijn E710 hopelijk een ECHTE SAMSUNG!
Verwijderd
Gelukkige downloading heheheh
http://home.no.net/sletta/E710_original_no_voda.rar
Geen voda sjit meeeeer, NOOOOOIT
Sletta thanxxxx a bunch,...
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2004 18:03 ]
Verwijderd
kan ik me vodashit eerst op me pc opslaan alvorens ik samsung er op zet? met me athene 2004 troep
Verwijderd
Het is iedereen aan te raden dat je eerst Backup van je Voda Firmware maakt, voor dat je samsung firmware eropzet.
Hier een linkje daarover http://www.mobiledia.com/forum/topic4919.html
Succes pplz
Verwijderd
Thanx!
Verwijderd
wat moet ik daar dan downloaden ???
heb de bovenste maar gedaan (flashers) . daar kan ik dus een backup mee maken?
Verwijderd
- weet iemand hoe je die logo's kunt verwijderen die van vodafone op de toestel staan?
tnx
Verwijderd
zie marktplaats/samsung
Verwijderd
haal daar optiflash 3.7.0.1
dan!!!
2. YOUR FIRMWARE (Prior to doing all these steps, take out your SIM card and make sure your phone is off).
A. Unzipped these files to a folder. Open the Optiflash.exe file and go to Options=>Settings=>Backup. Clear all the information from the Backup Range field and add the following:
0x00000000 - 0x00001fff
0x00004000 - 0x00ffffff
Also add the following range if your phone has 2 chips:
0x01000000 - 0x01ffffff
B. You can save the file to whatever name you want in the Save File field. The default name is Save.sre. Click OK
C. Go the Com Port tab and for the first Comp Port select the correct port that your datacable is connected to. For the second COM Port select none.
D: Go to the General tab and select Your Phone Model in the Select your Phone Model field and press OK and it should bring you back to the Optiflash - [Samsung] box.
E: Connect your phone to the datacable and click on the Backup button. Then press the power button on your phone. *Note that your phone will not be on but the program should start backing up your rom.
F. After this is done you should get a message that says "Remove Cable" in the log.
G. Detach your phone from the datacable and take out the battery for about ten seconds and put the battery on after that. Now you are ready to flash your firmware.
Daarna!!
(Firmware upgrade)
A. Go back to the Optiflash main window.
B. Than click on Browse... and select the .s3 or .sre ROM it should be in the folder where you extracted the files.
C. Make sure everything there is blank In the Reserve Memory regions. At Options=>Settings=>Flash & Verify and Click OK.
D. Attach your phone again to the datacable and press the Flash button. Then press the power button on your phone. (Note that your phone will not power on but the program should start running). This process took about 15-30 minutes on my phone. When it is done it should say "Remove Cable" in the log.
E. Detach your phone from the datacable and take out the battery for about four seconds. Then put the battery back on and power up your phone.
You are done flashing your ROM.
(Firmware upgrade)
Verwijderd
Hier heb ik dus een back up van me vodafone shit toch?
Vrijdag, maandag of dinsdag worden de telefoons pas overgevlogen vanuit azie naar NL.
Samsung NL weet zelf niet hoeveel en hoe het verdeeld wordt, maar hij zal dus niet geleverd kunnen worden voor woensdag of als het meezit, dinsdag...
Ik moet dus nog steeds wachten!
En die is helemaal samsung ja
[ Voor 5% gewijzigd door Hann1BaL op 23-06-2004 15:16 ]
Ik koop binnenkort ook een e710

Maar nou vroeg ik mij af.
Als ik hem flash naar die samsung firmware.
Zit de simlock er dan nog op
En als die er nog op blijft zitten weet iemand iets in de buurt van tilburg waar ze hem eraf kunnen halen, of hoe je dat zelf kunt?
BTW:Weet iemand waar je zo'n datakabel voor een e710 goeikoop kunt halen
Teminste ik ben erachter gekomen dat sin = zonder dus zonder vodafone menu's (met mijn beetje spaans
http://www.unlockeasy.com...&d_op=viewdownload&cid=79
Lekker downloaden dus
Ik ben benieuwd of het dezelfde is als die van de olympische spelen
Verwijderd
@ TheMess: Het is zeker de Olympische versie of niet?
Dan kank kijken..
Mits iemand weet waar ik goedkoop een datakabel van daan kan halen
Ps: Gaat simlock erook af als je die samsung firmware erop flashed?
Verwijderd
Op die site vind ik wel easy GPRS maar er staat dan dat ie voor andere modellen is en nergens staat er bij dat ie voor de E710 is, kan ik er gewoon eentje downloaden en dat et niks uit maken, kijk ik verkeerd ofzo?
Verwijderd
trouwens blijven al me filmpjes, foto's en plaatjes wel op me telefoon staan als ik die nieuwe firmware er op gooi!?!
Verwijderd
Dus flashen maar gerust.
Trouwen er zijn al paar mods gemaakt en deze firmware zal alleen maar beter worden
Verwijderd
owjah?Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 18:18:
Jawel ekimike die blijven erop als je reset codes achteraf niet gebruikt.
Dus flashen maar gerust.
Trouwen er zijn al paar mods gemaakt en deze firmware zal alleen maar beter worden
ik d8 altijd dat als je flasht dat je dan alles kwijt bent.
daarom heb ik alles (voor de flash) ge upload naar mn pc)
Verwijderd

Owja, ik heb die nieuwe firmware op m'n telefoon gezet..... IS ECHT MOOOOOIII!!!!
Verwijderd
Verwijderd
Dat kan niet ekimike, hehehe voor 10000 keerVerwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 18:53:
@ robin e710 : heb jij ook je filmpjes op je pc gezet? want dat moet je me dan even uitleggen, want dat kan nog niet met EASYgprs! en ik wil ze super graag uploaden naar pc!
Ik wil ze ook naar mijn PC hebben, maar laten we hopen dat samsung snel een upgrade van de easygprs of wat dan ook zal maken.
Verwijderd
en mods zijn veranderingen aan de firmware (geloof ik)
zoals andere startup enz enz
en jah Truebleu ik zit ook met SMART te w88 op de vernieuwde EasyGPRS!!!
greetz
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2004 19:08 ]
Verwijderd
Jij zei dat je dacht dat mods veranderingen aan de firmware zijn, maar hoe moet ik die firmware dan veranderen???
Verwijderd
maar die werkt geloof ik niet met E710 alleen met de E700 dus helaas....
mogt je het wille proberen:
januka.altervista.org
Verwijderd
GRTZzzzzz
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2004 19:32 ]
Verwijderd
Thanx!!
Verwijderd
http://www.howardforums.c...ad.php?s=&threadid=394625
Gewoon doen.
Zelf heb ik fishbone en accu, end animation, roman clock(front display), sms toontje(icg and you got mail) en w8 voor veel meer, want deze nieuwe FW is goed omtrent animaties en dergelijke dus moders zullen wel aan de slag gaan.
Verwijderd
waar moet je op klikken om het te downloaden?
Ik kan het niet zo snel vinden.....
Dit topic is gesloten.
Eerste en laatste waarschuwing in deze thread: Alles dat met flashen, unlocken en al die zooi te maken heeft, is niet de bedoeling. Zie deze link voor meer info.
Dit is dus de allerlaatste waarschuwing. De eerstvolgende link, vraag of opmerking over flashen of unlocken komt neer op een OW.