Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe gaat de betaling in ze werk daar bij sales ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand de verschillen en overeenkomsten met de e700 netjes naast elkaar zetten want ik begin zo langzamerhand door de bomen het bos niet meer te zien, want ik zit bij vodafone en wil ook bij blijven zitten , maar ik zit te twijfelene offik over een week de e700 neem of de e710 kwa looks vin ik de e700 mooier maar wat mij aanspreek is de flitser in de e710
kan iemand het netjes allemaal op een rijtje zetten alvast vielen dank( neh ben geen mofrikaan (8>)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MOrtal Kombat :) cooooool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 07:19:
[...]

Ja.... Dat klopt..

Ik heb deze kabel ook besteld en het werkt meer dan perfect!ing! Ook Samsung bevestigd dat deze kabel tevens voor de e710 is hoor..

(wel even opletten. Het is een seriele kabel en GEEN USB!!) Niet dat dit wat uitmaakt, want de meeste pc's hebben een ongebruikte seriele poort..
inderdaad heb mijne daar ook vandaan,bestellen en indien in voorraad binnen 2 dagen in huis,met de rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet er toevallig iemand of je met deze camera enzo ook kan izommen van de e710? wnt de e700 heb wel een digtale zoom functie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm me nederland mag ook wel bijgespijkerd worden :S bedoel natuurlijk inzoomen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je nederland? :p

ja dat kan tot 4 x geloof ik *-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwie_86
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-05-2022
Ja klopt wel, je kan tot 4 keer inzoomen...

En ik zou als ik jou was de E710 nemen, deze heeft naast de flitser
ook een video opname functie en je kan ook o.a gemaakte foto's
koppelen aan namen in je telefoonboek..... :)

Dit is allemaal niet mogelijk met de E700.

Veel succes met je beslissing.

P.S ik heb zelf de E710 nu iets meer dan een week, en vind het een SUPER toestel. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

danke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dankewol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan ook o.a gemaakte foto's
koppelen aan namen in je telefoonboek.....

dat lukt mij niet echt. Iig als ik wordt gebeld door iemand die ik een foto heb toegewezen komt die foto niet op het eerste beeldscherm en op de 2e ook niet. Komt dat misschien omdat ik automatisch opneem als ik me klepje open?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwie_86
Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 10:44:
je kan ook o.a gemaakte foto's
koppelen aan namen in je telefoonboek.....

dat lukt mij niet echt. Iig als ik wordt gebeld door iemand die ik een foto heb toegewezen komt die foto niet op het eerste beeldscherm en op de 2e ook niet. Komt dat misschien omdat ik automatisch opneem als ik me klepje open?
Klopt, de foto is alleen te zien op het binnenste display, en als je dus hebt ingesteld dat je automatisch opneemt bij het openen van de telefoon, werkt dit dus niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oooh jullie zullen net zo blij zijn als ik ben!

In de folder van Belcompany (ook te vinden op de site van Belcompany) bieden zij de Samsung E710 aan! Zonder VODAFONE! Ja je leest het goed!!
Je kan het toestel GRATIS verkrijgen bij belcompany inclusief een T-mobile 225 belmin/per maand voor 30 € per maand! Maar ook los verkrijgbaar voor 549,95 €!

DIt is dus de E710 met normale firmware!! (hooguit, als je hem met t-mobile neemt, een t-mobile start en sluit animation; denk ik).!

Ik hoop dat iemand hem snel koopt en dan even snel de firmware op het I-net zetten!

http://picserver.org/view_image.php/8SP816305626/p.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 12:43
Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 15:56:
Oooh jullie zullen net zo blij zijn als ik ben!

In de folder van Belcompany (ook te vinden op de site van Belcompany) bieden zij de Samsung E710 aan! Zonder VODAFONE! Ja je leest het goed!!
Je kan het toestel GRATIS verkrijgen bij belcompany inclusief een T-mobile 225 belmin/per maand voor 30 € per maand! Maar ook los verkrijgbaar voor 549,95 €!

DIt is dus de E710 met normale firmware!! (hooguit, als je hem met t-mobile neemt, een t-mobile start en sluit animation).!

Ik hoop dat iemand hem snel koopt en dan even snel de firmware op het I-net zetten!

http://picserver.org/view_image.php/8SP816305626/p.jpeg
eerst zien, dan geloven. ik vrees dat dit een e710 is, met ge-unlockte vodafone firmware en een t-mobile abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk jij dat Byte_Me???

Whaha sorry hoor.....
Maar zo'n winkel/bedrijf gaat dat echt niet unlocken en dan doorverkopen...
Zo'n bedrijf levert echt wel hetgene van origine hoor! En T-Mobile gaat ook nit zomaar de Vodafone E710 gebruiken met dat lelijke menu om te verkopen inclusief hun abonnement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi Luda,
Ik hoop deze keer dat dit echt Samsung firmware is, anders p.l.e.u.r. ik E710 weg, en koop ik wat zonder dat voda sjit,.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Byte_Me schreef op 26 mei 2004 @ 17:28:
[...]

eerst zien, dan geloven. ik vrees dat dit een e710 is, met ge-unlockte vodafone firmware en een t-mobile abbo.
Onzin, dan zouden ze hem nooit mogen (en kunnen) verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
inderdaad hij is bij de BC al verkrijgbaar in het zilver net als een E600 en al die saaie zilver metaillic kleuren van Samsung eigenlijk maar met de vorm van een E700/E710

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Niet online
Stel dat er Samsung firmware uit komt en je flashed je e710 ermee.
Is het dan mogelijk om alle functies die er normaal(zonder voda) opzitten te krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 17:31:
Denk jij dat Byte_Me???

Whaha sorry hoor.....
Maar zo'n winkel/bedrijf gaat dat echt niet unlocken en dan doorverkopen...
Zo'n bedrijf levert echt wel hetgene van origine hoor! En T-Mobile gaat ook nit zomaar de Vodafone E710 gebruiken met dat lelijke menu om te verkopen inclusief hun abonnement!
we zullen zien... en t-mobile verkoopt hem niet, belcompany verkoopt hem.

overigens kun je dat vodafone menu verwijderen. in mijn telefoon kom je geen vodafone meer tegen. alleen helaas nog op de buitenkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah jij hebt hem ckr gefalsht met XP Mod of iets dergelijks!!

Ik wil gewoon origineel samsung shit!!
Niet iets gemod! Das zo gaar en nep vindt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Hier is een review te vinden van de non-Vodafone Samsung E710: http://www.portablegear.b...-detail.htm?CID=1&PID=664. Wat ik wel vreemd vind is dat er staat de E710 geen zoomfunctie heeft. Verder staat er ook niets over de videofunctie vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus de e700 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net een mailtje naar GSMHuis.nl gestuurd met de vraag of de samsung e710 die ze verkopen met vodafone menu was, dit kreeg ik terug:
Geachte,

Al onze toestellen zijn simlock-vrij en zullen geen logo's of menu's van Vodafone hebben.

Met vriendelijke groeten,

Mark Poppen
Webshopping BV
Dus er is lichtpuntje in deze donkere dagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

De aangeboden E710 in de folder is de simlockvrije versie, deze zou vorige week al binnekomen maar dit wordt waarschijnlijk deze week anders begin volgende week...
Er komt trouwens ook een gesimlockte T-Mobile versie aan. De precieze prijs hiervan is nog niet bekend maar die zou zo rond de 400-450 hangen....
(Persoonlijk vind ik de Simlock versies van T-Mobile prettiger dan die van Vodafone, bij T-Mobile verneuken ze het menu een stuk minder dan bij vodafone B) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Lees maar eens goed. Het gaat weldegelijk over de E710. Er staat namelijk wel dat ie een flitser heeft, maar geen zoomfunctie. Over de Videofunctie staat helemaal niets vermeld, zoals ik al zei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

So Pplz,
Nu nog iemand die hem koopt, en firmware gaat hosten en we kunnen met ze alle gaan feestuh,... :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Zou zeker mooi zijn!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isengrim
  • Laatst online: 11:18
Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 15:56:
So Pplz,
Nu nog iemand die hem koopt, en firmware gaat hosten en we kunnen met ze alle gaan feestuh,... :) :)
Ik ga hem morgen waarschijnlijk halen, bij het verlengen van mijn T-Mobile 150 abbo voor 2 jaar kost ie 50 euto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 woord voor de samsung E710 , de telefoon sucks .
Mijne is nu al 3 keer vastgelopen en ben alles kwijt op de phone,
Rekenmaar dat ik dinsdag naar vodafone toe ga en een nieuwe telefoon ga eisen
Zit te denken om deze weg te doen met de klacht dat hij niet goed werkt en dan hem te ruilen voor een nokia 6230, al moet ik meer bij betalen deze telefoon sucks gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet er ook wel mee kunnen omgaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Isengrim schreef op 28 mei 2004 @ 17:02:
[...]

Ik ga hem morgen waarschijnlijk halen, bij het verlengen van mijn T-Mobile 150 abbo voor 2 jaar kost ie 50 euto
Hey Insengrim!
Jij gaat waarschijnlijk dus vandaag de E710 halen met T-Mobile??!!! Je doet serieus een goede aankoop..ik vindt het een pr8telefoon, zeer veel functies en mooi uiterlijk!Behalve bij mij dan want ik heb degene met Vodafone firmware, en dat is zoooh afschuwelijk lelijk!
Nou was wel de vraag aan jou, als jij daadwerkelijk de E710 bij T_Mobile gaat halen, zou jij dan je firmware willen back-uppen en op t i-net willen zetten, zodat wij als vodafone E710 gebruikers onze E710 ook als een samsung eruit kunnen laten zien???!!!!

Ik hoop dat je dit wil doen!

ZOu super zijn!

Massol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Het is te hopen dat het dan niet om T-Mobile firmware gaat, maar om de originele Samsung firmware. Dat zou het best zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op www.typhone.nl bieden ze de originele Samsung SGH-E710 ook al aan, voor een prijsje van 470 € :/ Ik heb ze gemailed of de E710 nu dan ook al direct leverbaar is, of dat ze hem nog niet binnen hebben.. In ieder geval bij belcompany is de Non-vodafone E710 er al, dat is de STAP die ik wilde zien...even was ik namelijk bang dat vodafone de productie van de E710 voor Europa had opgekockt of iets dergelijks..maar dat is dus neit het geval! IEmand moet heel snel die E710 gaan kopen, of iets!!
WIl van het Wit/rood/grijze gar ekut vodafone menu af...waarom heb je een kleurenscherm op je telefoon, als je het menu alleen de kleuren rood/wit/grijs geeft :? :( oohnee, je kan wel andere kleuren krijgen, whaha all1 door de wallpaper jah! Vodafone is beste provider, all1 zetten ze hun eigen telefoons om naar hun indeling van menu's, daar moeten ze mee gaan ophouden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isengrim
Hmmz bij de BC in Leeuwarden hadden ze um niet meer, ze krijgen um midden volgende week weer zeiden ze.

Nog ff wachten dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foto van de stuff
http://62.166.15.5/images/SamsungE710.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2004 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb aantal foto's van verschillende versies van de E710... kijk je ogen uit..zo'n mooi menu en front display heeft mijn voda e710 niet :'(

Maar hopelijk door originele firmware wel..........

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/NYNH3PHD3PQ1/p.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/V3VJVY02NHNL/p.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/TVKKF7IPM6QA/p.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/Y85L78Z1J9ZX/p.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/7318L3A22W7D/p.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je geen foto's van het menu van binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onze super verneukte vodafone firmware menu:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/50FFM8DB85F3/p.jpeg

En het normale menu:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/7BS9UIR0G9S4/p.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/8SSSL98QN2A6/p.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhhmmm nou weet niet waar jullie zo moeilijk over doen, maar het voda menu is in vergelijking met samsung menu gewoon net zo ok hoor ... gaat tenslotet om het feit dat ie het doet en functioneel is en dat zullen ze ongetwijfeld beide zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,
Kom nou ekimike dit samsung firmware is gewoon mooier,...niet dan???? ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd alleen blind zie je dat niet...... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja wat jij wil ik vind het allemaal wel prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je de geluidjes van het openen en dicht doen kunt aanpassen? Eventueel met datakabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm ik ben het nou zat en wil die tering filmpies op me pc hebben ... :grrrr

*status: mailen met samsung*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zie dit...

front display meerdere kleuren, en internal display heeft meerdere kleuren iconen ...

ziet er veel mooier uit

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/985FS06J21Y7/p.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Niet online
Maar als we de firmware van de normale e710 op onze vodaphones zetten, kunnen wij dan ook op de front display meerdere kleuren krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BladePHQ schreef op 31 mei 2004 @ 15:37:
Maar als we de firmware van de normale e710 op onze vodaphones zetten, kunnen wij dan ook op de front display meerdere kleuren krijgen ?
Ja wat jij zegt is helemaal gelijk, want ik zie altijd op die plaatjes dat de tijd en de andere icoontjes op het front display in verschillende kleuren zijn aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en is het iemand al gelukt ?

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2004 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is nog NIEMAND gelukt......

WANT niemand heeft nog de samsung firmware voor de E710... want iemand moet even de E710 gaan halen bij belcompany...of op internet bestellen, en dan zoiezo ZONDER vodafone!! ALs ik diegene was zou ik naar belcompnay gaan, en ook eerst gaan kijken VOOR ie hem koopt, wat voor menu erin zit!! Als het menu rood is, dan hoef je hem dus neit te halen...maar dat zal wel neit het geval zijn, want je kan hem bij belcompany loskopen of inclusief een T-Mobile abonnement...VERMIJDT de vodafone shit!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Zoals een paar pagina's terug te lezen is, mijn E710 ZONDER vodafone is al besteld, tijdje terug al, maar toen mochten ze hem niet leveren. Pas ik week 24 krijg ik de telefoon, volgende week dus.

Ik hoop dat ik snel de firmware eruit kan halen en die zal ik dan zeker op internet zetten. En ja, hij is wel duur los, maar je moet er wat voor over hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isengrim
Ik ben vanmiddag weer naar de BC in Leeuwarden geweest, maar daar hebben ze de telefoon nog niet. De beste man daar zei dat er leverings problemen waren en hij kon niet zeggen wanneer de telefoon er zou zijn.
Ik word gebeld zodra de telefoon er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, klopt Isengrim, dat krijg ik vandaag by BC in schiedam ook te horen. Wel vaag , want die hebben ze wel in de folder gezet,... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isengrim
Die anderhalve week geleden al verspreid werd.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

duh wat wil jij ! Meest gewilde telefoon nou als je klanten wil lokken moet je t zo doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraag over video dinges

----

Geachte heer de ****,

Dank u voor uw email met betrekking tot uw E710.

Uw vraag is doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling. Zodra men uw vraag kan beantwoorden, zult u hier zo spoedig mogelijk van op de hoogte worden gebracht.

Ik hoop dat dit voor u van nut was. Indien u verdere vragen heeft, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

Michaela
Samsung Electronics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had vorige week zaterdag het volgende gestuurd aan...www.typhone.nl voor de levering van de E710:

Goedendag,

Ik zag op www.typhone.nl dat u de E710 verkoopt.

Nou is mijn vraag of deze telefoon direct leverbaar is, of dat u nog wacht op het binnenkomen van deze samsung SGH-E710? Want k meerdere keren vernomen dat de E710 wel al wordt aangeboden, maar nog niet leverbaar is. Ik hoop dat u mij voldoende informatie kan verstrekken.

Alvast bedankt.

En gister stuurden ze dit trug:

Dag ,

De E710 is al wel leverbaar.

Wij krijgen hem eind deze week begin volgende week weer binnen.

Daar wij onze toestellen uit heel Europa halen hebben wij vaak nieuwe

Toestellen als eerste.

Hopende u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben, verblijven wij,

Met vriendelijke groet,

Typhone.nl BV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Weet iemand of ik ergens aan een Samsung E710 zilver behuizing kan komen zonder vodafone of andere shit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah lijkt me ook wel wat jah ! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus iemand een linkje naar een of andere webshop waar ik een frontje kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Niet online
Dat lijkt wel meer mensen (waaronder ik) wat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonCorleone
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-04-2021
Lijkt mij zeker ook wat!!
ben wel benieuwd, en dan het liefst een nederlandse shop.... :P

respect tha DON Don's SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WAAR BLYFT DIE VERDOMDE UNBRANDED E710,....???
Dat WIL ik WETEN, JAAAAAA
Die frontjes kunnen wel later komen, jongens toch!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Allemaal,
Ik heb een suggestie waar je een samsung e710 kan kopen zonder die vodafone shit namelijk op www.nieuwetelefoon.nl daar staat ie te koop met allerlei soorten abbonnementen!
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben! :*)

Groetjes Annem!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwie_86
Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 23:31:
Hallo Allemaal,
Ik heb een suggestie waar je een samsung e710 kan kopen zonder die vodafone shit namelijk op www.nieuwetelefoon.nl daar staat ie te koop met allerlei soorten abbonnementen!
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben! :*)

Groetjes Annem!!
Sorry Annem, maar die tip heb ik al een x eerder gegeven :P

Andere Vraag,

Hoe kan ik spellen die ik op mijn pc heb staan naar de telefoon sturen?
Heb al een beetje gekeken in EasyGPRS, maar daar kon ik nix vinden...

Iemand een tip?

Greetz Erwin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 14:37

Rio

Ik heb al een boek

In dat geval is het misschien aardig mijn mailwisseling met www.nieuwetelefoon.nl hier even te pasten;
ANTWOORD 2

Beste Rio,

De Samsung SGH-E710 wordt deze week verwacht, maar ik mag helaas niet ingaan op jouw verzoek de firmware te rippen. Ik heb met een reparateur gesproken en hij vertelde mij dat hij het niet mocht doen omdat hij er problemen mee zou krijgen en dat voor ons hetzelfde zou gelden. Helaas.

Misschien ben je inmiddels al voorzien, maar zo niet dan heb ik wel gehoord dat je op internet deze firmware kunt downloaden, bestellen of hoe dat ook moge gaan. Succes ermee.

Met vriendelijke groet,
Bas - NieuweTelefoon

MAIL 2

----- Original Message -----
From: "Rio" <****@******>
To: "'Nieuwe Telefoon'" <info@nieuwetelefoon.nl>
Sent: Tuesday, May 11, 2004 6:16 PM
Subject: RE: Vraag of opmerking van NieuweTelefoon - De goedkoopste online GSM winkel

Dat zou geweldig zijn, alvast enorm bedankt voor de te nemen moeite!

Rio.

ANTWOORD 1

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Nieuwe Telefoon [mailto:info@nieuwetelefoon.nl]
Verzonden: dinsdag 11 mei 2004 17:41
Aan: Rio
Onderwerp: Re: Vraag of opmerking van NieuweTelefoon - De goedkoopste
GSM winkel

Beste Rio,

Bedankt voor je bezoek aan onze gsm winkel. Helaas hebben ook wij de
Samsung SGH-E710 nog niet binnen. De levertijd is momenteel nog onbekend. Ik zal
dit voor je uitzoeken en dan kom ik erop terug of dit voor ons mogelijk is.
Bovendien zal ik even nagaan of we via ons reparatienetwerk misschien aan
jouw verzoek kunnen voldoen.

Met vriendelijke groet,
Bas - NieuweTelefoon

MAIL 1

---- Original Message -----
From: "Rio" <***@******>
To: "NieuweTelefoon" <info@nieuwetelefoon.nl>
Sent: Tuesday, May 11, 2004 5:31 PM
Subject: Vraag of opmerking van NieuweTelefoon - De goedkoopste online GSM
winkel

L.S.,

Ik zag dat jullie de merkloze (dus niet-Vodafone) Samsung Sgh-E710
verkopen. Voor zover ik weet zijn julie de enigen nog tot nu toe. Nu heb ik
een vraagje;

Ik zou graag alleen een backup van de standaard firmware willen hebben,
uiteraard tegen betaling. Ik ben van plan deze in mijn Vodafone Sgh-E710 te
zetten, omdat de door hen meegleverde menu's etc nogal wast gebreken vertonen. Kunnen julie me helpen?

Alvast bedankt voor het antwoord!

Vriendelijke groet,

Rio.
Echt aardig van hem dat hij mijn mail zo lang in bewaring heeft gehouden. Ik snap alleen niet hoe zij er mogelijkerwijs problemen mee zouden kunnen krijgen... Samsung komt er toch nooit achter wie de firmware heeft verstrekt? Best kl#te.

[ Voor 8% gewijzigd door Rio op 07-06-2004 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He,
Rio, je weet toch, tegenwoordig moet je je baan ook tegen meest niet kan gebeuren scenario's beschermen, duuus respect voor die goos die je al die mailtjes heeft gestuurd en wij met ze alle moeten maar blijven w8en voordat iemand die ****** firmware gaat hosten. :9~ |:( ;( :P :)

GRTZzzzzzzzzzzzzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik ben nu alweer de zoveelste met een vraag. .. maar kom er echt niet uit.

Ik heb vanmiddag alweer mijn 2e kabel gekocht voor mijn 710. de >> PCB093LBEC/STD. dit is geen usb-kabel maar zon com-poort kabel, achter op de verpakking staat dat ie geschikt is voor de SGH-E710.

van mijn vorige kabel weet ik het nummer niet.

Ik heb de software die bij mn vorige kabels zat (EasyStudio PIMS & File Manager) geinstalleerd, en heb nu net easygprs geinstalleerd.

Ook heb ik een smsje binnen gekregen (na aanvraag vodafone) die mijn gprs instellingen goed zet.

Het probleem is dat mijn telefoon niet wordt herkent bij beide kabels, en beide programma's

Hoe moet ik dit instellen, het lijkt me raar dat alle 2e kabels het niet goed doen.

Ik ben nu al dagen bezig met dit probleem en hoop dat iemand mij kan vertellen hoe dit optelossen is.

Vriendelijke groet en bedankt,

Sebastiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
heb je de laatste versie van easygprs? 2.1.8 (uit het hoofd dus weet het niet zeker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Verwijderd schreef op 29 mei 2004 @ 23:15:
Hi,
Kom nou ekimike dit samsung firmware is gewoon mooier,...niet dan???? ;) ;)
nou ik heb eigenlijk liever een grid menu dan een blader menu, dus geef mij de vodafone firmware maar en dan met custom icons :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Byte_Me schreef op 07 juni 2004 @ 20:34:
[...]

nou ik heb eigenlijk liever een grid menu dan een blader menu, dus geef mij de vodafone firmware maar en dan met custom icons :D
Lazy dat je bent,...hehehehe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Byte_Me schreef op 07 juni 2004 @ 20:32:
heb je de laatste versie van easygprs? 2.1.8 (uit het hoofd dus weet het niet zeker)
Ja ik heb V2.1.8

Zijn er niet meer personen met dit probleem??

Je hoeft verder dus niks in te stellen? zoals de modem of zo?? > dit heb ik nl. geprobeert maar lukte niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he man ik had het prob ook dan staat de snelheid niet goed ingesteld van je comp dat ken eje bij stellen in het config scherm en in easy gprs

zet hem eerst ffies in easy.... op 9600 en je com poort ook en je zult zien het werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 23:22:
he man ik had het prob ook dan staat de snelheid niet goed ingesteld van je comp dat ken eje bij stellen in het config scherm en in easy gprs

zet hem eerst ffies in easy.... op 9600 en je com poort ook en je zult zien het werkt
hmmmmm werkt ook niet echt.. ..

Bit p/s > 9600
Databits > 8
Pariteit > geen
Stopbits > geen
Datatransportbesturing > geen
Ontvangst/verzendbuffer hoog > 14

Bij EasyGPRS ook 9600
Com 1

Dit ook zonder resultaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoef dus niet de Samsung GPRS modem te installeren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaaaah ik ben lekker van me samsung E710 AF :d heb de telefoon verkocht want was die klote vodafone helemaal zat.
Nokia 6230 here i come for you!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 07:35

r0b

--edit--

[ Voor 98% gewijzigd door r0b op 08-06-2004 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geachte heer de Wildt,

zoals beloofd heb ik het voor u nagevraagd.

Er is nog geen update beschikbaar waarmee het mogelijk is om de video's op uw PC te zetten en helaas is het nog niet bekend wanneer dit wel het geval zal zijn.

Mocht u nog vragen hebben dan verneem ik dat graag van u.

Met vriendelijke groet,

Michaela
Samsung Electronics

------
hoerenzooi dus :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwie_86
Weet iemand hoe je gedownloade games naar de telefoon kan sturen?
de games hebben al de goede extensie, maar ik weet nie hoe het moet.

Iemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Erwie_86 schreef op 08 juni 2004 @ 12:04:
Weet iemand hoe je gedownloade games naar de telefoon kan sturen?
de games hebben al de goede extensie, maar ik weet nie hoe het moet.

Iemand??
via wap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwie_86
Jah, ok,

maar nu wil ik via InfraRood m.b.v EasyGPRS het bestand naar me telefoon sturen...
kan dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 19:52:
Hallo,

Ik ben nu alweer de zoveelste met een vraag. .. maar kom er echt niet uit.

Ik heb vanmiddag alweer mijn 2e kabel gekocht voor mijn 710. de >> PCB093LBEC/STD. dit is geen usb-kabel maar zon com-poort kabel, achter op de verpakking staat dat ie geschikt is voor de SGH-E710.

van mijn vorige kabel weet ik het nummer niet.

Ik heb de software die bij mn vorige kabels zat (EasyStudio PIMS & File Manager) geinstalleerd, en heb nu net easygprs geinstalleerd.

Ook heb ik een smsje binnen gekregen (na aanvraag vodafone) die mijn gprs instellingen goed zet.

Het probleem is dat mijn telefoon niet wordt herkent bij beide kabels, en beide programma's

Hoe moet ik dit instellen, het lijkt me raar dat alle 2e kabels het niet goed doen.

Ik ben nu al dagen bezig met dit probleem en hoop dat iemand mij kan vertellen hoe dit optelossen is.

Vriendelijke groet en bedankt,

Sebastiaan
Echt niemand een oplossing / antwoord???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen!
ik had ff een vraagje namelijk weet iemand of je met de 710 ook frontjes kan wisselen? En nog een andere vraag klopt het dat je met de e700 ook in het donker foto's kan maken?(zoiets las ik op de site en het leek me heel sterk als dat zou kunnen :? ) Thanks! _/-\o_

Groetjes Annem!! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 16:11:
Hallo mensen!
ik had ff een vraagje namelijk weet iemand of je met de 710 ook frontjes kan wisselen? En nog een andere vraag klopt het dat je met de e700 ook in het donker foto's kan maken?(zoiets las ik op de site en het leek me heel sterk als dat zou kunnen :? ) Thanks! _/-\o_

Groetjes Annem!! :*)
Ne helaas is het niet mogelijk om bij de 710 de vrontjes te wisselen.
Als dat zo zal zijn zou het erg makkelijk zij om van het vodafone-logotje af te komen.

Wat betreft foto's maken in het donker, dat kan altijd. Maar of die foto's mooi worden zonder flits.. ik denk het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 17:26:
[...]

Ne helaas is het niet mogelijk om bij de 710 de vrontjes te wisselen.
Als dat zo zal zijn zou het erg makkelijk zij om van het vodafone-logotje af te komen.

Wat betreft foto's maken in het donker, dat kan altijd. Maar of die foto's mooi worden zonder flits.. ik denk het niet.
oke! bedankt!
Maar kun je wel frontjes wisselen bij de e700 of ook niet? Ik heb namelijk op www.marktplaats.nl wel gezien dat iemand een frontje voor de 710 aanbood dus dat is dan wel vaag maarjah......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de persoon die op marktplaats die E710 frontjes (blauw, zwart en silver) aanbiedt voor 20 € een mailtje gestuurd of hij mij de foto's en details zou willen sturen zodat ik weet hoe ze eruit zien! Want ik wil waarschijnlijk die silveren dan gaan kopen, want nu ik dat vodafone logo op de voorkant heb verwijderd ziet ie er lelijk uit, en ik wil hem helemaal silver hebben, zoals die er origineel ook staat op de samsung site's en andere gsm winkels!

Ik post die foto's wel als ik ze heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Wrecka
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07-2021
Ik heb ze ook al gezien, hij heeft me gemaild. volgende week krijgt hij weer frontjes binnen. op het moment heeft ie alleen een rode.

De fotos die hij verstuurt zijn van e700 frontjes, dat zie je aan de lampjes die naast de camera horen te zitten op de e710 frontjes. hij wist het zelf ook maar had geen e710 plaatjes.

hij mailde dat met een Torx 6 schroevensdraaiertje het frontje zo omgezet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Niet online
Ben je dan ook van het vodaphone teken IN de telefoon af ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Wrecka
yup. is alles. weet alleen niet of het displayvenstertje ook bij het frontje zit, zou wel flex zijn, ben je van je krasjes af...

enige probleem wat dan overblijft is mijn batterij. die is een beetje beschadigd door het schaven van het headsettouwconnectortje (whoaa mooi woord voor scrabble! past niet eens op het bord! :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frontjes :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 16:09:
[...]

Echt niemand een oplossing / antwoord???
staat je com-poort wel aan in je bios?

kijk eens bij apparaatbeheer, staat daar een compoort bij?

weet je zeker dat je de goede com-poort opgeeft aan EasyGPRS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 11:50:
Ik heb de persoon die op marktplaats die E710 frontjes (blauw, zwart en silver) aanbiedt voor 20 € een mailtje gestuurd of hij mij de foto's en details zou willen sturen zodat ik weet hoe ze eruit zien! Want ik wil waarschijnlijk die silveren dan gaan kopen, want nu ik dat vodafone logo op de voorkant heb verwijderd ziet ie er lelijk uit, en ik wil hem helemaal silver hebben, zoals die er origineel ook staat op de samsung site's en andere gsm winkels!

Ik post die foto's wel als ik ze heb!
Oke dan wacht ik nog ff af.... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Byte_Me schreef op 09 juni 2004 @ 14:38:
[...]

staat je com-poort wel aan in je bios?

kijk eens bij apparaatbeheer, staat daar een compoort bij?

weet je zeker dat je de goede com-poort opgeeft aan EasyGPRS?
Ja bij apparaatbeheer lijkt alles het goed te doen.
Ik heb wel in de bios 'auto' veranderd naar 'Com1'.
Wat hij nu aangeeft is (dit is al meer dan hij daarvoor deed):
''telefoon niet gevonden. Sluit de telefoon aan en kies in menu Bestand voor online''

Dit kan ik niet terug vinden in mijn telefoon..

Weet iemand misschien waar op gedoeld wordt ??

Thx. Sebastiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mailtje truggehad voor die frontjes! Dit zijn de foto's: (jammer geneog all1 voor de E700 zo te zien, ik heb hem trug gemaild of hij ze ook heeft voor de E710! Want die Zilveren wil ik ECHT graag, die is echt hip!! En alle Vodafone logo's ben je kwijt!!) All1 t probleem, de kleur van je accu blijft dan die grijze kleur hebben :S dat is echt wel jammer!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 23:11:
Ik heb mailtje truggehad voor die frontjes! Dit zijn de foto's: (jammer geneog all1 voor de E700 zo te zien, ik heb hem trug gemaild of hij ze ook heeft voor de E710! Want die Zilveren wil ik ECHT graag, die is echt hip!! En alle Vodafone logo's ben je kwijt!!) All1 t probleem, de kleur van je accu blijft dan die grijze kleur hebben :S dat is echt wel jammer!!
Ik weet zilveren accu's te koop,mail shimansky@nieuwenhuis.nu
hoi,

De accu"s van de e700 en de e710 zijn hetzelfde,ze zijn zilver van kleur.
Hoor van je.

Groetjes hans

geloof dat het ook nog zwaardere accu's waren ;) sucses

http://gsm.2dehands.nl/ma...s/batterijen/5769214.html

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2004 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit ebay advertentietje klopt voor geen meter want je hebt geen T6 schroeven draaier nodig voor de E710.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 23:38:
[...]

Ik weet zilveren accu's te koop,mail shimansky@nieuwenhuis.nu
hoi,

De accu"s van de e700 en de e710 zijn hetzelfde,ze zijn zilver van kleur.
Hoor van je.

Groetjes hans

geloof dat het ook nog zwaardere accu's waren ;) sucses

http://gsm.2dehands.nl/ma...s/batterijen/5769214.html
Hey talita ik heb niks tegen jou hoor maar de e700 en e710 gebruiken niet hetzelfde batterij de connectoren zitten op verschillende plaatsen. De telefoons lijken wel op elkaar maar ze zijn totaal verschillend.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2004 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://picserver.student....e.php/A9602L8V2P6Y/p.jpeg
http://picserver.student....e.php/K02WM02E1404/p.jpeg
http://picserver.student....e.php/JW9MMR2S558H/p.jpeg
http://picserver.student....e.php/B1N13B7T8IA3/p.jpeg

Hallo,
bedankt voor je reactie.
De foto's zijn inderdaad van e700's i.p.v. e710's. Van de e710 heb ik geen foto's maar die zien er precies hetzelfde uit, alleen hebben die inderdaad gaatjes voor de flash e.d.
Het frontje heeft ook een displayglas ja. Wordt echt helemaal compleet geleverd. Wist niet dat je ze ook gewoon met een normale kruiskop open kon krijgen? Maar goed, ik hoor het wel.

MVG,
Brian

>
> Dankje wel voor het sturen ervan!
> Die silveren ziet er super mooi uit! Alleen het probleem is dat die
> frontjes voor de E700 zijn ,en niet voor de E710! Want op die foto's
> hebben die
> frontjes geen gaten (zo noem ik ze nu even) voor de flits en het kleuren
> ledje die de E710 heeft!! EN een andere vraag, heeft het frontje ook een
> glaasje voor het buitendisplaytje??(zodat je die niet over hoeft te
> zetten!!) EN het volgende, ik heb het frontje al keer verwijderd, en de
> schroefjes waren gewoon kleine kruiskopschroefjes, geen torx!! dusjah... ik
> dnek ik meld het maar even! Maar de frontjes op de foto's zijn voro de
> E710!
>
> Groeten, ik hoor t nog wel!
> ----- Original Message -----
> From:
> To:
> Sent: Wednesday, June 09, 2004 2:00 PM
> Subject: Re: Frontje Silver E710
>
>
> > Hallo,
> > bedankt voor je mail.
> > Ik heb idd verschillende behuizingen voor de e710, in kleuren blauw,
> zwart, zilver & rood. Kosten EUR 20,- incl. verzendkosten.
> > Heb de foto's bijgevoegd. Vervangen dient te gebeuren m.b.v. een zgn.
> Torx-6 schroevendraaier. Die kost ongeveer EUR 4,- bij
> www.mobieleeenheid.nl
> > Ik hoor het wel van je als je wat wilt bestellen.
> >
> >
> > p.s. zijn foto's van e700, maar kleuren zijn hetzelfde
> > >
> > >
> > > Goedendag,
> > >
> > > Ik zag dat je op marktplaats.nl een silver frontje
> > > aanbood voor de Samsung E710.. (ook zwart en blauw), ik wil
> waarschijnlijk
> > > een nieuw ffrontje voor mijn E710 kopen, maar ik zou zoiezo eerst
> > > graag de foto's en
> > > details zien van die verschillende kleuren frontjes! ZOu je mij die
> foto's
> > > kunnen zenden? En de prijs is dus 20 € inclusief de verzendkosten?
> > >
> > > Alvast bedankt voor de infromatie!
> > >
> > > Groeten.
> > >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Wrecka
Nog ff iets anders, ik ben bezig met die datakabel icm met Sitecom USB -> Serial converter, werkt perfect! :P

ik heb een zipje van 800 midi files, die wil ik omzetten naar .MMF zodat ze te gebruiken zijn op de E710.

weet iemand een programmatje ofzo?
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Eerste en laatste waarschuwing in deze thread: Alles dat met flashen, unlocken en al die zooi te maken heeft, is niet de bedoeling. Zie deze link voor meer info.

Dit is dus de allerlaatste waarschuwing. De eerstvolgende link, vraag of opmerking over flashen of unlocken komt neer op een OW.