Ik hem een 1.5Ghz genomen, die meerprijs was te verwaarlozen vond ik.
Verder ben ik tevreden, heb niet veel te vergelijk want is mijn eerste notebook.
Heb effe een dag zitten klooien om een Linksys WAP54G i.c.m. mijn SMC router aan de praat te krijgen maar sinds gisteravond is alles on air
Dat toetsenbord: mijn eerste indruk was toen ik hem uit de doos haalde en gebruikte...hee wat klinkt dat rammelig.
Aan de linkerzijde kan ik het toetsenbordje een milimeter of 1 a 1,5 naar beneden drukken en daarom door die speling rammelen de toetsen aan de linkerzijde.
Ik dus effe met Dell bellen en eens kijken hoe de service is:
Werd zeer vriendelijk en uitstekend geholpen. Moest onder telefonische begeleiding mijnm toetsenbordje losmaken, eerst plastic console boven toetsenbord verwijderen, toetsenbord losschroeven (2 schoefjes bovenaan)
en weer opnieu bevestigen. Niet dat dat hielp overigens maar alla, dat was een begin. Aan de helpdesk zat hij gelijk mee te hobbyen op een andere 510m die hij er bij haalde. Toen ik toetsenbordje loshad vlie me op dat het iets hol van vorm was. Dus aan de zijkanten iets opstaand. En dat verklaarde de ruimte russen pcmciaslot en onderzijde toetsenbord.
De helpdesk besloot toen om customercare een nieuw toetsenbord aan mij te laten versturen.
Ben nu dus in afwachting van dat nieuwe toetsenbord wat ik deze week verwacht aangezien ik gisteren daar de orderbevestiging van heb gekregen.
In de tussentijd heb ik op het pcmcia slot en dus onder het toetsenbord een stukje
dik dubbelgevouwen papier van een strookje van 1 cm gelegd en toetsenbord weer vast gezet. Helpt ook perfect want er rammelt geen enkele toets meer....
Nou moet ik zeggen dan het toetsenbord van de Latitude van een collega van mij ongeveer hetzelfde klinkt dus zal wel typisch Dell verschijnsel zijn.
Al met al tot op heden goed geholpen door een geduldige helpdesk die met je mee wil denken om tot een oplossing te komen....let wel tot op heden!
Ben ik met Chello wel anders gewend
Dat van die ruis is me (nog) niet opgevallen....zal er vanavond eens op letten...je hoort.
Zijn er overigens nog anderen met ervaringen met de Dell Inspiron 510m ???