Centrino 510M of P4 5100 kopen?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 495 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:46
Geweldige laptop, ik heb hem net binnen, en afgezien van de enorme berg meuk software van dell is hij perfect, hij is licht, klein, dun, en echt enorm stil. De koeler heb ik nog niet gehoord :P

Klein minpuntje is het ontbreken van de centrino stikker ;). De linker muisknop maakt een erg harde klikklik, terwijl de rechter gewoon een normaal klikje maakt. En als ik op de toetsenrechts van mijn bordje tik hoor je alsof er iets los hangt wat een tikje krijgt. Waarschijnlijk is dat dus het bekende pcmcia-stukjepapier probleem.

Voor de rest ben ik heeel erg tevreden, en ik zal zsm een dell510m topic openen, ik heb al stukjes tekst, specs etc, nu kan ik fotos maken en mijn gebruikerservaring ;)

Icey blij!

Edit: tikken van de rechterkant van het tobo opgelost door de verwijdering van een plastic pcmcia kaartje... 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Icey op 30-03-2004 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• christiaann1985
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik heb een 4 pins kabel met 1 plasticje erin :s
Bij mij houdt het tikken van toetsenbord niet op bij verwijdering van het plastic pcmcia kaartje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-09 16:51
Kunnen bezitters van de 510M misschien wat fotos maken (zijkant enzo), en vertellen hoe het met de batterijtijd zit (met gewoon wat office, MSN, internet enzo)?

Geef mij maar een Warsteiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met Blue tooth!! Hij zegt steeds network cable unplugged en hij wil niet communiceren en dan verwijst ie naar het system log.... ik heb alles al geprobeerd, software uninstallen, installen, maar geen communicatie via BT mogelijk..... :s ik ben bang dat de adapter kapot is... :s of herkent iemand dit probleem?

verder, hoe moet ik Irda activeren, of software installeren daar kan ik ook niks over vinden in de handleiding, ik wil communiceren met mijn telefoon (t610) en ik baal dat het op geen enkele maner lukt,,, :s

ik heb de neiging de harde schijf te formatteren en de laptop open te schroeven om te kijken of dat helpt.... wie weet of dat nodig is?? of dat er echt iets stuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1sectionone1
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:52
Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 17:48:
Ik heb een probleem met Blue tooth!! Hij zegt steeds network cable unplugged en hij wil niet communiceren en dan verwijst ie naar het system log.... ik heb alles al geprobeerd, software uninstallen, installen, maar geen communicatie via BT mogelijk..... :s ik ben bang dat de adapter kapot is... :s of herkent iemand dit probleem?

verder, hoe moet ik Irda activeren, of software installeren daar kan ik ook niks over vinden in de handleiding, ik wil communiceren met mijn telefoon (t610) en ik baal dat het op geen enkele maner lukt,,, :s

ik heb de neiging de harde schijf te formatteren en de laptop open te schroeven om te kijken of dat helpt.... wie weet of dat nodig is?? of dat er echt iets stuk is.
Over bluetooth dat het network cable is unplugged, kan wel kloppen omdat je denk ik geen bluetooth netwerk heb. Kun je in de configuratiescherm bij netwerk de bluetooth optie wel uitschakelen. (Bluetooth netwerk is dus eigenlijk een draadloos netwerk op bluetooth) Dit is dus niet noodzakelijk om te kunnen verbinden met een telefoon/pda/etc.

Met wat wil je via bluetooth communiceren? Met je telefoon? Zorg dat je bluetooth aan heb op je telefoon. Dubbelklik op de laptop op de bluetooth icoon rechtsonderin, dan kun je een bluetooth apparaat zoeken. Dan moet de t610 gevonden worden. Andersom kan natuurlijk ook, daar op je t610 te zoeken naar andere bluetooth apparaten.

Om irDA te activeren moet je in de bios wezen. F2 drukken bij het opstarten, dan paar paginas verder bladeren dan kom je wel de IR optie tegen die standaard disabled is. Dit kun je wijzigen naar een COM poort die je wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• christiaann1985
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Mijn bluetooth werkte gewoon..
Irda moet je aanzetten in je bios. dus bij het opstarten even in het bios gaan en dan je IRDA module enabelen. Je ziet het staan op de 5e bladzijde ofzo.Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
Knakker schreef op 30 maart 2004 @ 17:44:
Kunnen bezitters van de 510M misschien wat fotos maken (zijkant enzo), en vertellen hoe het met de batterijtijd zit (met gewoon wat office, MSN, internet enzo)?
Ik ben nu nog bezig met een nieuw topic met fotos en specs...

Een paar fotos ff snel geupload:

http://www.i-cey.net/photos/index.php?folder=/Laptop/

btw, tvout werkt perfect, svideo kabel erin, svideokabel in de svhs-scart adapter, rechtermuisknop output to notebook+tv en geweldig mooi beeld :). Op de goede reso dus gewoon full screen ipv balken!

[ Voor 20% gewijzigd door Icey op 30-03-2004 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05 20:56
Mijn 510m is ook in behandeling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-09 16:51
Icey schreef op 30 maart 2004 @ 19:23:
[...]

Ik ben nu nog bezig met een nieuw topic met fotos en specs...

Een paar fotos ff snel geupload:

http://www.i-cey.net/photos/index.php?folder=/Laptop/

btw, tvout werkt perfect, svideo kabel erin, svideokabel in de svhs-scart adapter, rechtermuisknop output to notebook+tv en geweldig mooi beeld :). Op de goede reso dus gewoon full screen ipv balken!
Ah super, bedankt! De huidige aanbieding (510M met 1.7 GHz Centrino, 512 MB geheugen, 60 GB hardeschijf, 15" SXGA+ TFT en DVD+RW writer voor € 1319.00 excl BTW) trekt mij wel heel erg, dus vandaar... Wat kun je zeggen over de gemiddelde batterijtijd bij office- en internetwerkzaamheden?

Geef mij maar een Warsteiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
[rml][ Ervaringen] Dell Inspiron 510M[/rml]

Morgen maak ik hem af, en gooi ik de fotos naar een andere sneller host ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1sectionone1 schreef op 30 maart 2004 @ 18:09:
[...]

Over bluetooth dat het network cable is unplugged, kan wel kloppen omdat je denk ik geen bluetooth netwerk heb. Kun je in de configuratiescherm bij netwerk de bluetooth optie wel uitschakelen. (Bluetooth netwerk is dus eigenlijk een draadloos netwerk op bluetooth) Dit is dus niet noodzakelijk om te kunnen verbinden met een telefoon/pda/etc.

Met wat wil je via bluetooth communiceren? Met je telefoon? Zorg dat je bluetooth aan heb op je telefoon. Dubbelklik op de laptop op de bluetooth icoon rechtsonderin, dan kun je een bluetooth apparaat zoeken. Dan moet de t610 gevonden worden. Andersom kan natuurlijk ook, daar op je t610 te zoeken naar andere bluetooth apparaten.

Om irDA te activeren moet je in de bios wezen. F2 drukken bij het opstarten, dan paar paginas verder bladeren dan kom je wel de IR optie tegen die standaard disabled is. Dit kun je wijzigen naar een COM poort die je wilt hebben.
opgelost, het bleek dat het kaartje niet goed in het slotje zat naast de harde schijf. , waardoor het apparaat niet juist fucioneerde!!
Pagina: 1 2 Laatste