Geweldige laptop, ik heb hem net binnen, en afgezien van de enorme berg meuk software van dell is hij perfect, hij is licht, klein, dun, en echt enorm stil. De koeler heb ik nog niet gehoord 
Klein minpuntje is het ontbreken van de centrino stikker
. De linker muisknop maakt een erg harde klikklik, terwijl de rechter gewoon een normaal klikje maakt. En als ik op de toetsenrechts van mijn bordje tik hoor je alsof er iets los hangt wat een tikje krijgt. Waarschijnlijk is dat dus het bekende pcmcia-stukjepapier probleem.
Voor de rest ben ik heeel erg tevreden, en ik zal zsm een dell510m topic openen, ik heb al stukjes tekst, specs etc, nu kan ik fotos maken en mijn gebruikerservaring
Icey blij!
Edit: tikken van de rechterkant van het tobo opgelost door de verwijdering van een plastic pcmcia kaartje...
Klein minpuntje is het ontbreken van de centrino stikker
Voor de rest ben ik heeel erg tevreden, en ik zal zsm een dell510m topic openen, ik heb al stukjes tekst, specs etc, nu kan ik fotos maken en mijn gebruikerservaring
Icey blij!
Edit: tikken van de rechterkant van het tobo opgelost door de verwijdering van een plastic pcmcia kaartje...

[ Voor 8% gewijzigd door Icey op 30-03-2004 14:25 ]