Enkele dagen geleden heb ik mijn marantz sr7400 receiver mogen ontvangen. In samenwerking met mijn marantz dv6400 en mission speakers geeft ie een prima geluid.
Er is alleen 1 probleem wat me wel degelijk irriteert. Bij surround films (dts, DD) valt het geluid soms voor een fractie van een seconde volledig weg. Er valt niet echt een lijn te trekken wanneer dit gebeurt, maar meestal gebeurt het zo'n 2 a 3 keer per film.
1. De receiver is geaard aangesloten.
2. Het probleem lijkt zich alleen voor te doen op de coaxiale digitale ingang.
3. Het is niet de DVD speler want het gebeurt ook met andere DVD spelers.
4. Alleen dts en DD lijken een probleem te zijn, PCM lijkt prima te werken (maar niet 100% zeker hiervan)
5. De koeling is goed, zoals aangegeven in de handleiding.
Ik heb natuurlijk garantie, maar ik moet wel zeker weten dat het probleem niet bij mij ligt. Dus heb ik iets over het hoofd gezien wat dit probleem zou kunnen veroorzaken?
Er is alleen 1 probleem wat me wel degelijk irriteert. Bij surround films (dts, DD) valt het geluid soms voor een fractie van een seconde volledig weg. Er valt niet echt een lijn te trekken wanneer dit gebeurt, maar meestal gebeurt het zo'n 2 a 3 keer per film.
1. De receiver is geaard aangesloten.
2. Het probleem lijkt zich alleen voor te doen op de coaxiale digitale ingang.
3. Het is niet de DVD speler want het gebeurt ook met andere DVD spelers.
4. Alleen dts en DD lijken een probleem te zijn, PCM lijkt prima te werken (maar niet 100% zeker hiervan)
5. De koeling is goed, zoals aangegeven in de handleiding.
Ik heb natuurlijk garantie, maar ik moet wel zeker weten dat het probleem niet bij mij ligt. Dus heb ik iets over het hoofd gezien wat dit probleem zou kunnen veroorzaken?