ik vroeg me af: kan ik get grijs/zilveren gedeelte van m'n mx700 erafhalen, schuren en vervolgens glanzend groen spuiten? (zoals de mx510, maar dan dus groen).
Verwijderd
Kan je niet gewoon de gedeeltes die je niet wilt schuren en/of spuiten afplakken en dan gewoon beginnen......het is volgens mij best moeilijk om dat hele omhulsel er af te halen.
het is imho nooit verstandig om aleen af te plakken als je gaat spuiten. Die troep kruipt echt in de kleinste gaatjes.Verwijderd schreef op 15 februari 2004 @ 17:32:
Kan je niet gewoon de gedeeltes die je niet wilt schuren en/of spuiten afplakken en dan gewoon beginnen......het is volgens mij best moeilijk om dat hele omhulsel er af te halen.
@TS: probeer gewoon eens of je de boel uit elkaar krijgt
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Bij mijn MX300 Wil ie er ook moeilijk af, maar dat is gewoon steeds iets verder wrikken. Bij mij zaten er een soort van haakjes, dus je kan ook proberen te trekken.
Verwijderd
Kwestie van search: plastic spuiten @ CME / CME Faq: spuiten/lakken nalezen om er achter te komen dat zolang je plastic primer gebruikt en een stevige toplaag aanbrengt het geen enkel probleem is. Demonteren (1 schroefje in batterijvak, 1 onder sticker afaik) hoeft in principe niet als je goed afplakt.
Je zult in ieder geval niet de eerste zijn (of de laatste, daar de originele verf er vrij snel afslijt bij intensief gebruik) :

Logitech MX 700 painted in Imola orange.
Persoonlijk had ik de grijze knopjes in dezelfde oranje kleur gedaan - maar goed, smaken verschillen
Laat ons nog het resultaat zien van je mod, dat kan dan weer dienen als inspiratie- en naslagbron voor anderen
Je zult in ieder geval niet de eerste zijn (of de laatste, daar de originele verf er vrij snel afslijt bij intensief gebruik) :

Persoonlijk had ik de grijze knopjes in dezelfde oranje kleur gedaan - maar goed, smaken verschillen
Laat ons nog het resultaat zien van je mod, dat kan dan weer dienen als inspiratie- en naslagbron voor anderen
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2004 18:35 ]
nice paint job, tjees, je zou haast zeggen dat ie zo uit de fabriek komt

Nouja et gaat er allemaal om wat voor spul je gebruikt natuurlijk.
Als je een mooie spuitkabine hebt, en een beetje spuitervaring dan isset een fluitje van een cent.
Met wat schuurpapier, primer en spuitbussen van de gamma alleen kom je niet zo ver. Je kan het wel een mooi kleurtje geven maar die laklaag krijg je dna nooit zo mooi, en het wordt ook nooit zo slijtvast.
Als je een mooie spuitkabine hebt, en een beetje spuitervaring dan isset een fluitje van een cent.
Met wat schuurpapier, primer en spuitbussen van de gamma alleen kom je niet zo ver. Je kan het wel een mooi kleurtje geven maar die laklaag krijg je dna nooit zo mooi, en het wordt ook nooit zo slijtvast.
Wauw, dat ziet er gaaf uit.. vet kleurtje.. * -W0kk3L- krijgt bijna de neiging om zijn MX700 los te schroeven en em ook te spuiten, alleen mijn muis is me net even te heilig
Ik ga het in iedergeval proberen... zat toch al naar een excuus te zoeken om hem open te schroeven...
In times of war the law falls silent
Dat komt ie ook, hij is van voodoopcRebels schreef op 16 februari 2004 @ 02:30:
nice paint job, tjees, je zou haast zeggen dat ie zo uit de fabriek komt
http://resource.voodoopc.com/reviews/pdf/CGW_jan-04-1.pdf
Zeer leuk idee om hem te painten want die van mij wordt ook al er kaal, en dat met de orginele verf.
Alleen ik weet niet als ik mijn muis wel een dag kan missen, hij is namelijk zo fijn en een vervangende ms is toch niet zo fijn.
Maar ik ga denk ik a.s. zaterdag wel een kleurtje op halen, want dat imola oranje is wel
Alleen ik weet niet als ik mijn muis wel een dag kan missen, hij is namelijk zo fijn en een vervangende ms is toch niet zo fijn.
Maar ik ga denk ik a.s. zaterdag wel een kleurtje op halen, want dat imola oranje is wel
Verwijderd
Dit ziet er echt wel bruut uitSplash schreef op 16 februari 2004 @ 14:55:
[...]
Dat komt ie ook, hij is van voodoopc(naja iig geen personal mod)
Ik heb mijn MX500 ook gespoten (neeeeeee, nog steeds geen pics
) en hij is in principe tot het laatste schroefje uit elkaar te halen. Goed primen, gaat prima.
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Verwijderd
De Voodoo PC F1 uit die PDF is in Lamborgini geel, en niet Imola oranje.Splash schreef op 16 februari 2004 @ 14:55:
[...]
Dat komt ie ook, hij is van voodoopc(naja iig geen personal mod)

Ik kwam nog wel een (nonmouse) Imola Orange plaatje tegen, met toevallig ook daarbij 'Ferrari' geel op de achtergrond:

Op basis van bovenstaande hits zou het zeer goed mogelijk kunnen zijn dat de Imola Orange MX700 behoorde bij een Voodoo F550 Imola Orange 2200.
De VoodooPC F-serie's zijn leverbaar in de kleuren: Range Rover Metallic Black, Silverstone Blue Pearl, Lamborghini Yellow, en de nieuwere kleur Imola Orange.
Iemand toevallig meer plaatjes en info gevonden van custom painted Logitech MX muisjes?
[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2004 18:14 ]
wow die zit er meesterlijk uitVerwijderd schreef op 15 februari 2004 @ 18:33:
Kwestie van search: plastic spuiten @ CME / CME Faq: spuiten/lakken nalezen om er achter te komen dat zolang je plastic primer gebruikt en een stevige toplaag aanbrengt het geen enkel probleem is. Demonteren (1 schroefje in batterijvak, 1 onder sticker afaik) hoeft in principe niet als je goed afplakt.
[afbeelding]
note: bij mij wordt 'ie knalgroen!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2004 11:13 ]
Als je maar niet verwacht dat je hetzelfde resultaat krijgt de eerste keer 
[offtopic] Volgende x misschien edit ipv nieuwe post?
[offtopic] Volgende x misschien edit ipv nieuwe post?
toch denk ik dat lak uit een spuitbus een stuk sneller eraf zal slijten als de (poeder?) coating van logitech zelf. Misschien laten spuiten door een autoschade bedrijf?
Of een toplaag erover. Volgens mij kan je een epoxie laag erover spuiten dat zou hard/slijtvast genoeg moeten zijn...
Zal ook eens kijken met mn mx500
Zal ook eens kijken met mn mx500
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Verwijderd
prachtige voorbeelden, maar ik wacht nog maar ff op resultaten van de iets minder begaafde spuiters (waaronder ik val), om te zien of het de moeite waard is
Waarom denken jullie dat het zo zal slijten? Het enige wat erop komt is je hand. Mijn Mouseman is al 2 jaar oud en vertoont geen slijtage._ferry_ schreef op 18 februari 2004 @ 16:14:
toch denk ik dat lak uit een spuitbus een stuk sneller eraf zal slijten als de (poeder?) coating van logitech zelf. Misschien laten spuiten door een autoschade bedrijf?
Verwijderd
Woooow, mooi zeg. Maar "voelt" deze verf wel lekker aan? Net zo als de normale? (Je weet maar nooit...
)

[kanhetnietlatenmode]
Dit :
zijn 2 Honda NSX'jes die naast elkaar staan

[/kanhetnietlatenmode]
Dit :

[/kanhetnietlatenmode]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
lees de draad voordat je blaat.hij heeft de mod nog niet uitgevoerd dus kan hij je ook niet vertellen of de verf lekker voeltVerwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 16:47:
Woooow, mooi zeg. Maar "voelt" deze verf wel lekker aan? Net zo als de normale? (Je weet maar nooit...)
Ik heb 'm dus gespoten met wit, en vervolgens een boel lagen matte blanke lak er over, dit voelt prima aan. Niet te glad, niet zweterig en het stinkt ook niet naar verf.
ja wanneer post je nou die pics een keerHydraulik-Phunk schreef op 18 februari 2004 @ 17:58:
Ik heb 'm dus gespoten met wit, en vervolgens een boel lagen matte blanke lak er over, dit voelt prima aan. Niet te glad, niet zweterig en het stinkt ook niet naar verf.
nero355 schreef op 18 februari 2004 @ 16:49:
[kanhetnietlatenmode]
Dit : [afbeelding] zijn 2 Honda NSX'jes die naast elkaar staan![]()
[/kanhetnietlatenmode]
De muis zelf (de coating verslijt ook niet zo snel) maar vooral het tekentje van logitech verslijt erg sterk me broertje heeft ook de mx700 en daar is het hele zilver kleurige tekentje helemaal afgesleten en dit ziet er niet echt fraai uitCubix schreef op 18 februari 2004 @ 16:34:
[...]
Waarom denken jullie dat het zo zal slijten? Het enige wat erop komt is je hand. Mijn Mouseman is al 2 jaar oud en vertoont geen slijtage.
Bij de mouse man cordless optical die ik heb verslijt absoluut niet en ongveer even oud en ongeveer even veel gebruikt
No signature found
hmm, Ik had hem al een keer opengemaakt om de led te vervangen, maar dat werkte helaas niet 
Nu is het wel weer een idee om hem te spuiten. Ik heb namelijk nog een spuitbus blauw metallic motip staan
Nu is het wel weer een idee om hem te spuiten. Ik heb namelijk nog een spuitbus blauw metallic motip staan
Asus A8N32-SLI Del. | AMD Athlon 64 X2 4400+ Toledo @ 2,7 GHz @ Zalman 9500 | Corsair TwinX 2048 PC 3500LLPRO @ 450 (2-2-3-6) | 1,6 TB Maxtors | 1x Club3d GF7800GTX 256 MB DDR3 (430/1200 @ 500/1400) | Samsung 205BW en 26" Mycom LCD TV
Bij mij is de MX700 wel aan het vervagen bij de muisknoppen.
Het begint daar donker grijs te worden.
Schoon maken wil niet, dus het is echt de lak.
Je kan precies zien waar me schietknop zit. ( Black hawk Down spelen )
Krijg je nu niet als je hem overspuit dat dat sneller eraf gaat ?
Want anders is dit ook iets voor mij.
Het begint daar donker grijs te worden.
Schoon maken wil niet, dus het is echt de lak.
Je kan precies zien waar me schietknop zit. ( Black hawk Down spelen )
Krijg je nu niet als je hem overspuit dat dat sneller eraf gaat ?
Want anders is dit ook iets voor mij.
IdieAloth
Ik heb die donkere plekken ook op m'n MX700 (na slechts een paar maanden al!
).
Één tip; probeer ze er niet af te halen met een mesje ofzo,
dan komt de originele witte kleur tevoorschijn
(ervaring)

Één tip; probeer ze er niet af te halen met een mesje ofzo,
dan komt de originele witte kleur tevoorschijn
[ Voor 3% gewijzigd door NitroX infinity op 19-02-2004 12:03 ]
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
dan heb je toch echt iets fout gedaan met die led-mod...bij mij werkt ie namelijk wel.Jeanious schreef op 19 februari 2004 @ 11:38:
hmm, Ik had hem al een keer opengemaakt om de led te vervangen, maar dat werkte helaas niet
ik heb hem hier voor me liggen en hij is simpel uit elkaar te halen... alleen vraag ik me af hoe je dat logo er af krijgt.. want simpel weg.. dat ding is lelijk aan het worden
hele maal afgescheurt aan de zijkanten hihi
maar wie heeft nou een simpele maar goeie oplossing? wat kan ik dus (en de rest?) doen om hem zo makkelijk en mooi te maken? spuitkabine heb ik wel bij spaansen bv aan deoverkant maar is mat te rigielruze haha
maar wie heeft nou een simpele maar goeie oplossing? wat kan ik dus (en de rest?) doen om hem zo makkelijk en mooi te maken? spuitkabine heb ik wel bij spaansen bv aan deoverkant maar is mat te rigielruze haha
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
meestal kun je contact opnemen met logitech als je dat hebt , want dat had ik ook gedaan omdat toen mijn tobo lettertjes vervaagden en krijg toen een nieuwe opgestuurd.
Asus A8N32-SLI Del. | AMD Athlon 64 X2 4400+ Toledo @ 2,7 GHz @ Zalman 9500 | Corsair TwinX 2048 PC 3500LLPRO @ 450 (2-2-3-6) | 1,6 TB Maxtors | 1x Club3d GF7800GTX 256 MB DDR3 (430/1200 @ 500/1400) | Samsung 205BW en 26" Mycom LCD TV
Verwijderd
Jean: Nice! Ziet er erg mooi uit op die foto.
Laat even weten hoe de goed de lak blijft zitten enzo: misschien waag ik me er ook nog wel een keer aan
Laat even weten hoe de goed de lak blijft zitten enzo: misschien waag ik me er ook nog wel een keer aan
w00t nice!! foto is wel een beetje overbelicht helaas. en hoe heb je dat nou precies gedaan?
ja vertel
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Verwijderd
Als ik m'n MX700 overspuit moet ik daarna dan appart ook lak erop spuiten of is dit niet echt noodzakenlijk?
Wat zijn de voor- en dadelen van lak op je muis?
Wat zijn de voor- en dadelen van lak op je muis?
Verwijderd
Ok mensen voor de liefhebbers die alle kleuren willen zien hier een simpel filmpje gemaakt speciaal voor jullie
http://www.xs4all.nl/~lauwtje/troep/Logitech%20Muis.wmv (640x480 - WMV9/WMA9 - 1.45Mb)
LowQ. Preview (de WMV is mooier):
http://www.xs4all.nl/~lauwtje/troep/Logitech%20Muis.wmv (640x480 - WMV9/WMA9 - 1.45Mb)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2004 18:27 . Reden: codecinfo erbij ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 16:32:
Ok mensen voor de liefhebbers die alle kleuren willen zien hier een simpel filmpje gemaakt speciaal voor jullie![]()
http://www.xs4all.nl/~lauwtje/troep/Logitech%20Muis.wmv (1.45Mb)
offtopic:
waarom een liedje erbij
?
waarom een liedje erbij
Mooi filmpje
Zo'n blauwe lijkt mij echt top
Zou dit ook gewoon goed gaan bij andere muizen ?
Zal het eens proberen
Zo'n blauwe lijkt mij echt top
Zou dit ook gewoon goed gaan bij andere muizen ?
Zal het eens proberen
Kijk is aan, hier hebben we wat aan.Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 16:32:
Ok mensen voor de liefhebbers die alle kleuren willen zien hier een simpel filmpje gemaakt speciaal voor jullie![]()
[afbeelding]
Leuk muziekje eronder
GJ!
Ioniq 5 P45
Verwijderd
je kan er altijd een laklaag over heen doen je moet zoz niet een gamma aspuitbus nemen, dies namenlijk op waterbasis dus wat minder slijtvast.. een flexa of motip zou beter zijn.
Verwijderd
Wow grappig filmpje zegSpiller schreef op 21 februari 2004 @ 20:35:
[...]
Kijk is aan, hier hebben we wat aan.
Leuk muziekje eronder
GJ!
Als je echt wilt opvallen moet je hem licht groen maken wat ook niet lelijk is.
Ik heb na aanleiding van dit topic de mijne ook vandaag een paintjob gegeven en is nu al zo goed als droog.
Moet nog even wachten voor het uitharden maar morgen post ik wel wat pics, het is een beetje rood bruin geworden, erg gaaf iig
Moet nog even wachten voor het uitharden maar morgen post ik wel wat pics, het is een beetje rood bruin geworden, erg gaaf iig
das zeker een heel sterk filmpje! \o/
mooi gemaakt
mooi gemaakt
Verwijderd
Wacht in spanning afTundreq schreef op 22 februari 2004 @ 00:18:
Ik heb na aanleiding van dit topic de mijne ook vandaag een paintjob gegeven en is nu al zo goed als droog.
Wat ik mij dan afvraag, hoe zit dat Logitech logo'tje in de muis verwerkt? Zou wel fijn zijn om die weg te werken natuurlijk. 
Dus, zit deze in/aan dezelfde behuizing, of is dit een apart los stukje plastic?
Dus, zit deze in/aan dezelfde behuizing, of is dit een apart los stukje plastic?
Zit erin geplakt jammer genoeg.r0b schreef op 22 februari 2004 @ 00:37:
Wat ik mij dan afvraag, hoe zit dat Logitech logo'tje in de muis verwerkt? Zou wel fijn zijn om die weg te werken natuurlijk.
Ik heb deze dus netjes afgeplakt, maar als je er echt vanaf wil dan moet je hem eruit pruken en netjes dicht plamuren.
Dan ben je iig van je logo af
Das nie waar hoor. Als je ff lichtje schuurt met korrel 800 en dan met Motip primer spuit dan wat voor kleurtje erop van welk merk dan ook. En daarna aflakken met Motip(auto lak, als je dat snelweg slijt doe je iets fout, echt waat)Lawtje.com schreef op 16 februari 2004 @ 02:38:
Nouja et gaat er allemaal om wat voor spul je gebruikt natuurlijk.
If it ain't broken, don't fix it
Ok ik zal ff vertellen hoe het bij mij is gedaan.BiX schreef op 22 februari 2004 @ 00:49:
[...]
Das nie waar hoor. Als je ff lichtje schuurt met korrel 800 en dan met Motip primer spuit dan wat voor kleurtje erop van welk merk dan ook. En daarna aflakken met Motip(auto lak, als je dat snelweg slijt doe je iets fout, echt waat)
Officieel hoeft hier geen primer op, dit omdat het al eerder is gespoten.
Eerst goed ontvetten, even laten drogen en daarna spuiten.
Dus er is niet aan geschuurd en niet aan geprimered.
Dit alles is gedaan door een schilder die er wel verstand van heeft
Ook al kan het niet kwaad om te schuren en te primeren maar is een beetje overdone
Je hebt gelijk maar ik heb weleens meegemaakt dat t bij plastic gewoon slecht hechtte(jah idd slechte verf) maar als je eenmaal tevreden bent met de verflaag echt 3 keer aflakken met keiharde lak ofzo met tussenpozen. dan krijg je echt een belachelijk diepe glans, voor de echte fetishisten onder ons: daarna met comandant 4 polijsten en dan met turtle wax afwaxen, dat gaat echt belachelijk hard glimmen. MOOI!Tundreq schreef op 22 februari 2004 @ 00:52:
[...]
Ok ik zal ff vertellen hoe het bij mij is gedaan.
Officieel hoeft hier geen primer op, dit omdat het al eerder is gespoten.
Eerst goed ontvetten, even laten drogen en daarna spuiten.
Dus er is niet aan geschuurd en niet aan geprimered.
Dit alles is gedaan door een schilder die er wel verstand van heeft
Ook al kan het niet kwaad om te schuren en te primeren maar is een beetje overdone
dis echt stoer!
heb net m'n MX900 binnen
die is al "zilverder"
maar mooi orange of green zonder logo zie ik wel zitten, durf het ook nog niet zogoed, ookal heb ik spuit ervaring, haartjes, stof etc, niet glad genoeg, is zo'n klein oppervlak he
heb net m'n MX900 binnen
die is al "zilverder"
maar mooi orange of green zonder logo zie ik wel zitten, durf het ook nog niet zogoed, ookal heb ik spuit ervaring, haartjes, stof etc, niet glad genoeg, is zo'n klein oppervlak he

[ Voor 81% gewijzigd door Rebels op 22-02-2004 00:59 ]
Als je net je mx 900 binnen heb, dan heb je zeker wel een hele lieve postbode want die van mij levert niet meer zolaat meerRebels schreef op 22 februari 2004 @ 00:57:
dis echt stoer!
heb net m'n MX900 binnen
die is al "zilverder"
Maar als ik jou was zou ik gewoon het logo erop houden dat breekt namelijk wat.
En als je er helemaal afhaalt dan weet ik niet hoe mooi je hem krijgt op de plek waar je het logo eraf haalt.
Zou je hem misschien ook in het zwat -hoogglans en zwart mat kunnen maken?Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 16:32:
[afbeelding]
Lijkt mij wel grappig.
Verwijderd
Hmm ik weet toch zeker dat tussen verglagen ook fijn moet worden geschuurt voor de hechting, anders loop je kans dat hij er gewoon van af bladert
Wow, ik wil een paarse!!!Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 16:32:
[afbeelding]
Maar het lijkt mij effe teveel werk om te doen...
Jij kan nog geen gebakken ei koken...
Verwijderd
Volgens mij hoef je de logo er niet af te halen je kan die letters ook wel wegschuren en dan de boel afplakken. Persoonlijk lijkt mij met logo wat mooier
Als je dat logo weg wil hebben doe dan t volgende.
Neem een dremel oid en pak zoon bitje waarmee je letters enzo kan graveren(zoon rond bolletje van metaal) en kras rond de zijkant van het logo en over het hele logo heen lijnen maar zo dat de toplaag gewoon weg is. Dan met kunststof plamuur er overheen en zorg dat t mooi aan sluit met de rest. Dan schuren tot je gek wordt(en dat ding helemaal vlak is natuurlijk) dan 2 lagen kunststof primer ofzow(om te voorkomen dat er sporen te zien zijn van het plamuur) en dan verder gewoon lakken. als je t goed plamurt en netjes schuurt dan zie je r nix van.
Neem een dremel oid en pak zoon bitje waarmee je letters enzo kan graveren(zoon rond bolletje van metaal) en kras rond de zijkant van het logo en over het hele logo heen lijnen maar zo dat de toplaag gewoon weg is. Dan met kunststof plamuur er overheen en zorg dat t mooi aan sluit met de rest. Dan schuren tot je gek wordt(en dat ding helemaal vlak is natuurlijk) dan 2 lagen kunststof primer ofzow(om te voorkomen dat er sporen te zien zijn van het plamuur) en dan verder gewoon lakken. als je t goed plamurt en netjes schuurt dan zie je r nix van.
(off topic)Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 16:32:
[afbeelding]
mag ik vragen met welk programma je dat filmpje hebt gemaakt? ziet er erg mooi uit
BramBoterham
cool
Ik heb er motip lakje op gedaan zonder aflak omdat ik dat even niet meer had liggen._ferry_ schreef op 22 februari 2004 @ 15:40:
[...]
coolmaar wat voor lak zit er op? en hoelang denk je dat dat gaat blijven zitten? want als ookd e normale lak al aan slijtage onderhevig is...
De kleurcode van motip is 51670
Maar ik denk dat deze lak er net zolang op blijft zitten als de orriginele rommel.
Want die orriginele sooi zat ook geen lak laag over heen, en als het weet kaal begint te worden kan er zo weer een ander kleurtje over heen
ok tnksTundreq schreef op 22 februari 2004 @ 15:47:
[...]
Ik heb er motip lakje op gedaan zonder aflak omdat ik dat even niet meer had liggen.
De kleurcode van motip is 51670
Maar ik denk dat deze lak er net zolang op blijft zitten als de orriginele rommel.
Want die orriginele sooi zat ook geen lak laag over heen, en als het weet kaal begint te worden kan er zo weer een ander kleurtje over heen
als je m nou ff mooi aflakt, wordt ie echt serieus mooier hoor. dan zie je dat correlige veel minder.
Heb je de jouwe ook direkt dan gelakt toen je hem had gekocht.BiX schreef op 22 februari 2004 @ 16:18:
als je m nou ff mooi aflakt, wordt ie echt serieus mooier hoor. dan zie je dat correlige veel minder.
Want die is officieel ook erg mat, en ik had ff geen aflak en vond dit zelfs veel mooier omdat het niet zo blinkt.
Verwijderd
Als iemand die zijn muis gemod heeft nou eens stap voor stap voor ons neerzet hoe die dat geflikt heeft 
- Welke verf
- Wat voor lak?
- hoe lang laten droken enzovoortz
gewoon zo uitgebreid mogenlijk! denk dat je ons allemaal dan een heeel groot plezier doet!
- Welke verf
- Wat voor lak?
gewoon zo uitgebreid mogenlijk! denk dat je ons allemaal dan een heeel groot plezier doet!
welk muziekje is dat?Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 16:32:
[afbeelding]
wil je de titel en uitvoerder aub es zeggen
tnx
if it is not broken, don't fix it!
idd ik vind het zo cool dat ik het ook overweeg. ik ben alleen echt noob op casemodgebied, dus ook spuiten en zo, dus ik zou ook wel willen weten hoe je dit precies gedaan hebt.Verwijderd schreef op 22 februari 2004 @ 17:12:
Als iemand die zijn muis gemod heeft nou eens stap voor stap voor ons neerzet hoe die dat geflikt heeft
- Welke verf
- Wat voor lak?
Sterker nog, ik heb geen MX700, maar ik spuit zoveel dingen. Zown lak laag is niet alleen voor de mooiigheid. maar ook als bescherming voor de verf, want die gaat onbeschermd maar heel kort mee. Je kan er ook zijdeglans of matte lak op doen als je het effect mooier vind.(Ik geil gewoon op diepglanzende dingen)Tundreq schreef op 22 februari 2004 @ 16:25:
[...]
Heb je de jouwe ook direkt dan gelakt toen je hem had gekocht.
Want die is officieel ook erg mat, en ik had ff geen aflak en vond dit zelfs veel mooier omdat het niet zo blinkt.
Verwijderd
[te-offtopic-voor-woorden]white modder schreef op 22 februari 2004 @ 18:15:
[...]
welk muziekje is dat?
wil je de titel en uitvoerder aub es zeggen
tnx
Dj Virus - All Your Bass egt vet nummer =]
[/te-offtopic-voor-woorden]
Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 00:33:
[...]
[te-offtopic-voor-woorden]
Dj Virus - All Your Bass egt vet nummer =]
[/te-offtopic-voor-woorden]
offtopic:
en met welk programma is gemaakt?dat filmpje
BramBoterham
LJ LIGHTNING schreef op 23 februari 2004 @ 03:00:
[...]
offtopic:
offtopic:
waarschijnlijk met flash ofzo (hier kan het wel mee.. gewoon een tweening die van kleur veranderd telkens
)
waarschijnlijk met flash ofzo (hier kan het wel mee.. gewoon een tweening die van kleur veranderd telkens
Verwijderd
LJ LIGHTNING schreef op 23 februari 2004 @ 03:00:
[...]
offtopic:
offtopic:
Wat moviemaker in winxp tegenwoordig toch al niet kan
Was 20sec werk.
Wat moviemaker in winxp tegenwoordig toch al niet kan
Even spammen, in mijn topic staan nog enkele foto's van het resultaat van mijn MX500 mod.
ik wil niet veel zeggen maar bij mij doet het filmpje het neitVerwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 16:32:
[afbeelding]

Intel core i5-750 // MSI P55-GD65 // 4gb Corsair // Amd radeon 6950 // 2x 500gb Samsung F3 // Asus xonar HDav1.3 // optional linksys wmp600n
Zou je het plaatje btw nog met zwart hoogglans en met mat willen maken? Ben wel benieuwd voordat ik hem spuit.Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 19:32:
[...]
offtopic:
Wat moviemaker in winxp tegenwoordig toch al niet kanWas 20sec werk.
Verwijderd
Install mp9 ofzo? Kweetniet ik haat wmv's ookRedDragon schreef op 23 februari 2004 @ 20:19:
[...]
ik wil niet veel zeggen maar bij mij doet het filmpje het neit
Heb een poging gedaan maar lukt niet echt, word niet echt mooi.Xavier schreef op 23 februari 2004 @ 20:25:
[...]
Zou je het plaatje btw nog met zwart hoogglans en met mat willen maken? Ben wel benieuwd voordat ik hem spuit.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2004 21:16 ]
OK thanx!Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 21:14:
[...]
Install mp9 ofzo? Kweetniet ik haat wmv's ook![]()
[...]
Heb een poging gedaan maar lukt niet echt, word niet echt mooi.
Zwart glimmend:Xavier schreef op 23 februari 2004 @ 20:25:
Zou je het plaatje btw nog met zwart hoogglans en met mat willen maken? Ben wel benieuwd voordat ik hem spuit.

Mat ging mijn fotosoep skillz te boven
(wel een beetje saai zo, als je het mij vraagt....
[ Voor 9% gewijzigd door Splash op 25-02-2004 16:46 ]
Het heeft wel wat vind ikSplash schreef op 25 februari 2004 @ 16:46:
[...]
Zwart glimmend:
[afbeelding]
Mat ging mijn fotosoep skillz te boven
(wel een beetje saai zo, als je het mij vraagt....)
Thanx!
Verwijderd
Mwa hij is wel mooi gelukt, alleen zelf zou ik toch echt een ''echte '' kleur geven
Pagina: 1