Toon posts:

[XP] Reboot / CHKDSK ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers..,

Vrijdag stopte mijn pc er ineens mee. Ik had hetzelfde probleem als hier: [rml][ WinXP] Automatische Reboot na Startscherm[/rml].
PC viel dus uit; iedere keer bij startscherm. Dacht eerst videokaart; maar was natuurlijk windows. Vanmiddag op pc bij mijn vriendin mijn harddisk in andere pc gegooid.

Booten op andere harddisk, gaat ie zowaar met CHKDSK een aantal fouten er uit halen. Ik blij; toen ik harddisk in mijn pc propte deed alles het weer. Belt mijn vriendin net op: "zeg, lullo, ik kom tot het startscherm en dan blijft dat laadbalkje continu lopen. Wat moet ik nu".

Kan ik op de een of andere manier chkdsk draaien ofzo daar, of wat is een slimme oplossing? Ik snap er in ieder geval weer geen zak van :/...

Verwijderd

Terug met je HD ernaartoe en booten van jouw HD en chkdsk doen op de HD van je vriendin :9

Verwijderd

Topicstarter
Jah, dat had ik ook al bedacht, maar stel je voor dat ik zometeen weer niet op mijn harddiskje kan? Wat dan?

Is er geen andere spannende manier om het te fixen? Iedere keer 20 minuten heen en weer rijden zuigt toch ;(

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-04 13:38

Tags NL

Harmful or Harmless?

Safe mode starten, lukt dat nog wel? Misschien kun je daar nog een CHKDSK in doen?

[ Voor 7% gewijzigd door Tags NL op 15-02-2004 17:48 ]

https://powershellisfun.com

Verwijderd

Topicstarter
Nope, daar kom ik ook niet in.. Maf vind ik dat wel een beetje, maarja :S