Erazzzer schreef op 15 februari 2004 @ 01:39:
Ja, maar mensen die erom zeuren, daar heb ik een hekel aan.
Daarmee maak je een beetje duidelijk dat je hier alleen maar tijd uitwacht totdat je de HK in mag duiken.
Ik vind trouwens dat er strengere eisen gesteld moeten worden aan de toelatingen, die 3 maand en 150 posts vind ik eerlijk gezegt een beetje laag, waardoor de HK snel heel vol is.
Kun je er beter niet een jaar geregged en minimaal 500 of 1000 posts van maken?

Dan wachtten de zeurders het ook niet af
Maar goed, meestal zeur ik te veel, zoals nu dus

Mwoa, je zeurt niet echt, maar het is wel duidelijk dat het geschreven is vanuit het perspectief van iemand met HK-XS.
Het is gewoon de hele mentaliteit van iemand. Toen ik 500 tech-posts had, hoorde ik eigenlijk voor het eerst van de HK. Ik had de term wel eens horen vallen, maar wist niet wat het was. Veel en veel later heb ik het pas aangevraagd, maar als ik er op dat moment van had geweten (=FAQ gelezen

), had ik het eerder aangevraagd, dan had de hoge toelatingseis die jij wil stellen geen belemmering mogen zijn. Het was immers duidelijk dat ik totaal niet naar GoT kwam voor de HK.
Dat soort users, mogen er best eerder in. Helaas zijn er ook mensen die hier puur heen zijn gekomen voor de HK, die zijn we vaak liever kwijt dan rijk, maar goed, hoe verzin je een goede manier om deze users er uit te filteren? Precies, die is er niet.
Genoeg offtopic.
Het ontopic antwoord is eigenlijk al gegeven. Het is gewoon druk.