[hk-xs] waarom geen grotere range ID's?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
ik zou graag hk-xs willen. Nu voldoe ik niet aan de vereisten (een id < 70.000)
Maar de range werd tot kerst 2003 met 5000 per maand uitgebreid.
Als dit zo was doorgegaan was half februari (=nu) de range uitgebreidt tot 80.000.

Waarom worden er geen nieuwe ranges meer toegevoegd als ik vragen mag?
Ik zou nl graag HK-xs willen aanvragen, maar zal dus geduldig :X moeten wachten tot de range is uitgebreid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
Ik zat met de zelfde vraag :)

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:33

Arno

PF5A

Voor het screenen was er een wachttijd van een aantal maanden voordat de HK zichtbaar werd. Als ze nu maandelijks weer 5000 ID's toelaten, dan krijg je weer dat mensen gaan reggen voor de HK terwijl deze een extra'tje is.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

omdat het screenen veel tijd kost, dus als er nu veel open aanvragen al lopen, zullen die eerst moeten worden gescreened. Als het allemaal stukken rustiger is, en er zijn geen/amper aanvragen, wordt er meestal weer aan een nieuwe range begonnen.

Daarbij moet opgemerkt worden dat we (onder voorbehoud, dit is uit het blote hoofd) dat we zelf sowieso een eis hanteren van een minimale regtijd van 6 maanden. Alle ID-s die niet langer dan 6 maanden zijn geregistreerd, worden uberhaupt niet gescreened.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G F0rce 1
Ja, maar daar is toch juist de screening voor. Zodat je geen acces krijgt voordat je door de mods goedgekeurt bent. Op deze manier blijft het toch een extratje ?
LuNaTiC schreef op 15 februari 2004 @ 01:06:
omdat het screenen veel tijd kost, dus als er nu veel open aanvragen al lopen, zullen die eerst moeten worden gescreened. Als het allemaal stukken rustiger is, en er zijn geen/amper aanvragen, wordt er meestal weer aan een nieuwe range begonnen.

Daarbij moet opgemerkt worden dat we (onder voorbehoud, dit is uit het blote hoofd) dat we zelf sowieso een eis hanteren van een minimale regtijd van 6 maanden. Alle ID-s die niet langer dan 6 maanden zijn geregistreerd, worden uberhaupt niet gescreened.
Wat dus een duidelijke verklaring is.... :) .
Dan rest mij de vraag wanneer gaan we verder want ik sta te popelen :)

[ Voor 70% gewijzigd door G F0rce 1 op 15-02-2004 01:08 ]

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-09 13:57
Ik denk dat het te maken heeft met het wachten op een bepaalde lengte van registratie. Vroegâh was het zo dat je 150 dagen geregistreerd moest zijn, en dat is later nog uitgebreid geloof ik... (dit is dan HK1.0 waar ik het over heb).
Ik neem aan dat de crew nu wil dat users die XS aanvragen écht al een tijd hier komen en de mores kennen.
Blijkbaar is dat voorlopig nog meer dan een jaar...

Kleine zonnepaneleninstallateur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryforhelp
Hmm, gaat hard hier.

Over de screening: je moet natuurlijk wel iets hebben om op te screenen, als je nog niet eens 300 posts hebt dan is dat niet veel om je op te beoordelen, en is de kans ook klein dat je op hebt kunnen vallen, positief of negatief...

edit:
blijkbaar ook weer niet zó hard :X

[ Voor 9% gewijzigd door cryforhelp op 15-02-2004 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G F0rce 1
cryforhelp schreef op 15 februari 2004 @ 01:10:
Hmm, gaat hard hier.

Over de screening: je moet natuurlijk wel iets hebben om op te screenen, als je nog niet eens 300 posts hebt dan is dat niet veel om je op te beoordelen, en is de kans ook klein dat je op hebt kunnen vallen, positief of negatief...

edit:
blijkbaar ook weer niet zó hard :X
Vriend van mij , Ice_365 heeft acces met slecht 167 posts. Dus je postcount maakt niet heel veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
G F0rce 1 schreef op 15 februari 2004 @ 01:13:
[...]

Vriend van mij , Ice_365 heeft acces met slecht 167 posts. Dus je postcount maakt niet heel veel uit.
Het maakt in zoverre uit dat er wordt gekeken of posts ook daadwerkelijk wat inhouden. Als jouw vriend toevallig 160 zeer goede posts heeft neergezet dan is het niet logisch om te verwachten dat hij gaat kloten in de HK. Als iemand met 500 posts en een OW access aanvraagt en dan blijkt dat zijn posts nog steeds slecht zijn, dan wordt het alweer moeilijker om access te krijgen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G F0rce 1
Harm schreef op 15 februari 2004 @ 01:24:
[...]

Het maakt in zoverre uit dat er wordt gekeken of posts ook daadwerkelijk wat inhouden. Als jouw vriend toevallig 160 zeer goede posts heeft neergezet dan is het niet logisch om te verwachten dat hij gaat kloten in de HK. Als iemand met 500 posts en een OW access aanvraagt en dan blijkt dat zijn posts nog steeds slecht zijn, dan wordt het alweer moeilijker om access te krijgen :) .
Goed het principe is me duidelijk. Nu afwachten tot het moment dat er weer wat nieuwe id's worden toegevoegd dan. Wat ik me wel afvraag is of dat niet een ongeloofelijk werk moet zijn, ik bedoel 70.000 man screenen, dat lukt ze bij idols nog niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G F0rce 1 schreef op 15 februari 2004 @ 01:28:

Goed het principe is me duidelijk. Nu afwachten tot het moment dat er weer wat nieuwe id's worden toegevoegd dan. Wat ik me wel afvraag is of dat niet een ongeloofelijk werk moet zijn, ik bedoel 70.000 man screenen, dat lukt ze bij idols nog niet ;)
Ze hoeven alleen de knuppels te screenen die zich ervoor aanmelden, net als bij idols ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G F0rce 1
Verwijderd schreef op 15 februari 2004 @ 01:29:
[...]

Ze hoeven alleen de knuppels te screenen die zich ervoor aanmelden, net als bij idols ;)
lol :) . Ik zou het zonde vinden als je je niet aanmeld ik lees zowel eens over iemands schouders mee en er lopen hier en daar topics die ik op dit tijdstip goed zou kunnen gebruiken ;) , maar we gaan offtopic ... B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:14

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ja, maar mensen die erom zeuren, daar heb ik een hekel aan.
Daarmee maak je een beetje duidelijk dat je hier alleen maar tijd uitwacht totdat je de HK in mag duiken.

Ik vind trouwens dat er strengere eisen gesteld moeten worden aan de toelatingen, die 3 maand en 150 posts vind ik eerlijk gezegt een beetje laag, waardoor de HK snel heel vol is.
Kun je er beter niet een jaar geregged en minimaal 500 of 1000 posts van maken? :P Dan wachtten de zeurders het ook niet af :)

Maar goed, meestal zeur ik te veel, zoals nu dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Erazzzer schreef op 15 februari 2004 @ 01:39:
die 3 maand en 150 posts vind ik eerlijk gezegt een beetje laag
het gaat om de kwaliteit niet om de kwantiteit......

verder wel mee eensch dat iedereen het mag aanvragen :) dan kan je all4een maar meer mensen afwijzen :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
HK wordt gegeven aan mensen die kwalitatief goed bezig zijn. Hoeveelheid posts kan daar een maatstaf voor zijn, maar dat hoeft zeker niet het geval te zijn (zoals ik eerder al vertelde ;) ). De eisen zijn prima zoals ze nu zijn, zeker ook omdat er hard opgetreden wordt als men in de HK alsnog niet serieus meedoet. Dus dat gaat prima IMHO :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19
  • Laatst online: 16:20

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Ik vind trouwens dat er strengere eisen gesteld moeten worden aan de toelatingen, die 3 maand en 150 posts vind ik eerlijk gezegt een beetje laag, waardoor de HK snel heel vol is.
Kun je er beter niet een jaar geregged en minimaal 500 of 1000 posts van maken? Dan wachtten de zeurders het ook niet af
Sommige moeten 6 maanden wachten, zoals LuNaTiC aangeeft, anderen 3 jaar..

En sommigen moeten eerst 10.000 posts maken, anders laten na 150 posts al zien dat zij zich goed kunnen gedragen. :) Er wordt niet alleen gekeken naar kwantiteit, maar naar kwaliteit.

[ Voor 4% gewijzigd door gorgi_19 op 15-02-2004 01:44 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

disjfa schreef op 15 februari 2004 @ 01:41:
[...]

het gaat om de kwaliteit niet om de kwantiteit......

verder wel mee eensch dat iedereen het mag aanvragen :) dan kan je all4een maar meer mensen afwijzen :)
Inderdaad, kwaliteit boven kwantiteit.
Ik ben groentje met 10 posts en heb over HK gehoord.
Toelating: 150 posts
Jeu snel ff wat techposts maken (al dan wel ook serieus). Jeu ik ben er
Toelating: 1000 posts
Jeeemig, daar ga ik niet aan beginnen. Jaar later, netjes allemaal gepost, oh god, ik mag HK aanvragen...

(Dit naar de gequote en naar de anderen die mijn visie erachter niet begrepen ;) )

[ Voor 7% gewijzigd door Erazzzer op 15-02-2004 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G F0rce 1
Harm schreef op 15 februari 2004 @ 01:42:
HK wordt gegeven aan mensen die kwalitatief goed bezig zijn. Hoeveelheid posts kan daar een maatstaf voor zijn, maar dat hoeft zeker niet het geval te zijn (zoals ik eerder al vertelde ;) ). De eisen zijn prima zoals ze nu zijn, zeker ook omdat er hard opgetreden wordt als men in de HK alsnog niet serieus meedoet. Dus dat gaat prima IMHO :) .
Maar ook jij kan dus geen prognose geven van wanneer de range wordt uitgebreid?
puur uit niewschierigheid niet zeurderig bedoeld, ik vermaak me hier wel hoor op GoT :)

[ Voor 56% gewijzigd door G F0rce 1 op 15-02-2004 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

dat is ook niet zo :) het gaat om de kwaliteit :P

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

disjfa schreef op 15 februari 2004 @ 01:46:
[...]

dat is ook niet zo :) het gaat om de kwaliteit :P
Ja oke, maar 150 redelijk kwalitatieve posts zijn tegenwoordig snel gemaakt. Paar keer iemand netjes naar de FAQ verwijzen en het is goed |:( :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Erazzzer schreef op 15 februari 2004 @ 01:47:
[...]

Ja oke, maar 150 redelijk kwalitatieve posts zijn tegenwoordig snel gemaakt. Paar keer iemand netjes naar de FAQ verwijzen en het is goed |:( :)
waar heb je het nou over ? egenwoordig zijn die 150 posts niet meer nodig maar nivoeau benodigt. je kan als een leip posten maar dat helpt echt niets meer hoor ? dus waar heb jij he over?

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G F0rce 1
offtopic:
zijn er nog modjes op dit tijdstip ;) dit zou een mooi moment zijn me dunkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

disjfa schreef op 15 februari 2004 @ 01:50:
[...]

waar heb je het nou over ? egenwoordig zijn die 150 posts niet meer nodig maar nivoeau benodigt. je kan als een leip posten maar dat helpt echt niets meer hoor ? dus waar heb jij he over?
Ja, ik ijl ook maar een beetje, maar ik irriteer me er weleens aan dat een user met <300 posts altijd heel braaf en goed gepost heeft, HK acces kreeg en als je vanaf dat moment naar zn postgeschiedenis kijkt dat je alleen nog maar HK ziet. Maar zoals ik al eerder zei, ik zeur te veel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:37

Jaymz

Keep on moving !

Erazzzer schreef op 15 februari 2004 @ 01:47:
Paar keer iemand netjes naar de FAQ verwijzen en het is goed |:( :)
't zal je tegenvallen hoe 'goed' we dergelijke replies vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
G F0rce 1 schreef op 15 februari 2004 @ 01:44:
[...]

Maar ook jij kan dus geen prognose geven van wanneer de range wordt uitgebreid?
puur uit niewschierigheid niet zeurderig bedoeld, ik vermaak me hier wel hoor op GoT :)
Nope, geen idee. Dat is aan de GC-crew (Grrrrrene en consorten dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-10 19:30

PromWarMachine

Forsaken Archer

Erazzzer schreef op 15 februari 2004 @ 01:39:
Ja, maar mensen die erom zeuren, daar heb ik een hekel aan.
Daarmee maak je een beetje duidelijk dat je hier alleen maar tijd uitwacht totdat je de HK in mag duiken.

Kun je er beter niet een jaar geregged en minimaal 500 of 1000 posts van maken? :P Dan wachtten de zeurders het ook niet af :)

Maar goed, meestal zeur ik te veel, zoals nu dus :)
Mwoa, je zeurt niet echt, maar het is wel duidelijk dat het geschreven is vanuit het perspectief van iemand met HK-XS.

Het is gewoon de hele mentaliteit van iemand. Toen ik 500 tech-posts had, hoorde ik eigenlijk voor het eerst van de HK. Ik had de term wel eens horen vallen, maar wist niet wat het was. Veel en veel later heb ik het pas aangevraagd, maar als ik er op dat moment van had geweten (=FAQ gelezen :X), had ik het eerder aangevraagd, dan had de hoge toelatingseis die jij wil stellen geen belemmering mogen zijn. Het was immers duidelijk dat ik totaal niet naar GoT kwam voor de HK. :)

Dat soort users, mogen er best eerder in. Helaas zijn er ook mensen die hier puur heen zijn gekomen voor de HK, die zijn we vaak liever kwijt dan rijk, maar goed, hoe verzin je een goede manier om deze users er uit te filteren? Precies, die is er niet.

Genoeg offtopic.

Het ontopic antwoord is eigenlijk al gegeven. Het is gewoon druk. :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

PromWarMachine schreef op 15 februari 2004 @ 01:57:
[...]

Mwoa, je zeurt niet echt, maar het is wel duidelijk dat het geschreven is vanuit het perspectief van iemand met HK-XS.

Het is gewoon de hele mentaliteit van iemand. Toen ik 500 tech-posts had, hoorde ik eigenlijk voor het eerst van de HK. Ik had de term wel eens horen vallen, maar wist niet wat het was. Veel en veel later heb ik het pas aangevraagd, maar als ik er op dat moment van had geweten (=FAQ gelezen :X), had ik het eerder aangevraagd, dan had de hoge toelatingseis die jij wil stellen geen belemmering mogen zijn. Het was immers duidelijk dat ik totaal niet naar GoT kwam voor de HK. :)

Dat soort users, mogen er best eerder in. Helaas zijn er ook mensen die hier puur heen zijn gekomen voor de HK, die zijn we vaak liever kwijt dan rijk, maar goed, hoe verzin je een goede manier om deze users er uit te filteren? Precies, die is er niet.

Genoeg offtopic.

Het ontopic antwoord is eigenlijk al gegeven. Het is gewoon druk. :)
Moest jij aanvragen? ik bedoelm heb jij HK1 meegemaakt?

IK hoorde er ook nooit van, totdat ik eens toevallig Huiskamer in mijn lijst zag staan. Toen pas wist ik wat ze bedoelen met HK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Maar is het erg dat de huiskamer dan "vol" komt? Het lijkt me niet zo erg hoor, zeker aangezien er geselecteerd wordt blijven de lamers er uit. Ik vind HK nog altijd net zo gezellig als toen het net geopend werd (hk2.0!!)...
En je hebt meer dan de hk voor vaste users hoor...

PromWarMachine: Ik zat al bijna aan de 900posts voor ik van de HK had gehoord :X (Pikte het toevallig op in #ocm toen). Ik voelde me net geen n00b meer... Kende ik niet eens GoT genoeg om de HK te kennen :D :/

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
LuNaTiC schreef op 15 februari 2004 @ 01:06:
Volgens mij was het gekoppeld aan SG-toegang. Dat is maar één maand regtijd. En 50 techposts natuurlijk. Zo staat het ook in de MED en daar is niets over die 6 maanden te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

polaris schreef op 15 februari 2004 @ 08:26:
[...]

Volgens mij was het gekoppeld aan SG-toegang. Dat is maar één maand regtijd. En 50 techposts natuurlijk. Zo staat het ook in de MED en daar is niets over die 6 maanden te vinden.
Vooralsnog is het gekoppeld aan UserID en de minimale eis is SG-toegang, maar dat is meer een kwantitatieve voorwaarde, als je minder dan dat hebt gepost kunnen we er ook niks zinnigs over zeggen (hoewel het niet betekent dat als je SG-XS hebt, je genoeg (recente) posts hebt om iets over te zeggen, kunnen we aanvragen van mensen met minder dan 50 posts niet beoordelen). Als we uiteindelijk enigszins bijraken met UserID gaan we de minimale eis op een half jaar stellen. Tenminste, zo is vooralsnog het plan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Als ik eerlijk moet zijn, vind ik die HK eigenlijk helemaal niet thuishoren op GoT. Ik bedoel, discussiëren over andere dan tech-zaken ok, maar daar hebben we SG, NSTM en W&L toch al voor? Ik bedoel, in de HK staan met grote voorsprong de meeste posts, vind ik eigenlijk best triest voor een Forum van dit niveau.
Het valt me ook op dat er een niet onaanzienlijk aantal users bijna allen maar HK-posts maakt (de meeste niet-crew met meer dan 5 posts per dag zijn dat denk ik wel).
Voor het soort crappy topics dat in de HK wordt gepost, heb je imo zat andere Fora en media, het lijkt me een onnodige serverbelasting voor GoT, maar dat is niet aan mij om te beoordelen.
Ik wil niet heiliger zijn dan de Paus, ik post er af en toe ook wel eens wat, maar het is meer een aardige afleiding voor als je je verveelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:47

Basszje

Reisvaap!]

TheLemon schreef op 15 februari 2004 @ 15:42:
Als ik eerlijk moet zijn, vind ik die HK eigenlijk helemaal niet thuishoren op GoT. Ik bedoel, discussiëren over andere dan tech-zaken ok, maar daar hebben we SG, NSTM en W&L toch al voor? Ik bedoel, in de HK staan met grote voorsprong de meeste posts, vind ik eigenlijk best triest voor een Forum van dit niveau.
Ook mensen die de hele dag op hoog niveau discussieren willen zich wel eens evejn uitleven / laten. Daar is de HK voor bedoeld, even wat onzin tussen het serieuze werk door. Zou lomp zijn als users daar nou weer naar een andere site voor moeten :) .

Bovendien is het best gezellig

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Niet online
(overleden)
Er is wel wat voor te zeggen dat de HK hier niet thuishoort, maar deze discussie is al (vreselijk) veel vaker gevoerd en de uitkomst was altijd dat de HK toch bleef. Alles wat hierover te zeggen was is feitelijk al gezegd en het heeft weinig zin om er weer mee te beginnen. Lees dit topic nog maar eens door voor een vorige discussie hier over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lentje
  • Laatst online: 01-10 10:08
Ik werd met 80 posts oid toegelaten in de HK. Het maakt dus niet echt uit of je enorm veel post op GoT ofdat je meer lurkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Laatst online: 20:04

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
polaris schreef op 15 februari 2004 @ 16:03:
Er is wel wat voor te zeggen dat de HK hier niet thuishoort, maar deze discussie is al (vreselijk) veel vaker gevoerd en de uitkomst was altijd dat de HK toch bleef. Alles wat hierover te zeggen was is feitelijk al gezegd en het heeft weinig zin om er weer mee te beginnen. Lees dit topic nog maar eens door voor een vorige discussie hier over.
Als topicstarter van het topic wat je aanhaalt reageer ik even ;). Misschien dat je de HK niet op zijn plaats vindt op GoT, maar dat veranderd snel als de HK een tijd gesloten zou worden. Toen de HK dicht ging, vond ik het best jammer. De sfeer van Tweakers is toch heel anders dan bijv mensen op Fok :) (als je dan alternatief voor HK zoekt). Ik ben dus inmiddels van mening veranderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 01-10 19:30

PromWarMachine

Forsaken Archer

Erazzzer schreef op 15 februari 2004 @ 02:24:
[...]

Moest jij aanvragen? ik bedoelm heb jij HK1 meegemaakt?

IK hoorde er ook nooit van, totdat ik eens toevallig Huiskamer in mijn lijst zag staan. Toen pas wist ik wat ze bedoelen met HK
*Denkt diep na*

Nee, ik heb 't niet aangevraagd, want ik heb HK1.0 ruimschoots meegemaakt. Volgens mij had ik het gewoon toen ik aan de eis voldeed. Toen was dat nog 150 posts en 2 (of 3?) maanden geregestreerd was. Alleen schonk ik er geen aandacht aan. Het duurde echt lang voor ik daar actief heen ging, dat weet ik nog wel

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Hoe mijn HK access verliep was wel melig..ik zat zoveel in IT te loeren dat ik nooit naar beneden scrolde voor andere fora en opeens stond daar "Tweakers Huiskamer" :P
Natuurlijk zit je in het begin je daar lam te posten, maar naar verloop van tijd wordt het zoals het bedoeld is: een extraatje. Erg leuk voor laat op de avond en in de weekenden, maar alleen maar daar posten? Nee, denk niet dat er veel users zijn die dat doen. Wordt ook saai denk ik.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

2Dutch schreef op 16 februari 2004 @ 13:06:
Nee, denk niet dat er veel users zijn die dat doen.
de meeste modjes daar hebben niet eens tech kennis :P

en er zijn best wel wat users die alleen daar zitten...... jammergenoeg.

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_
  • Laatst online: 19:56

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

disjfa schreef op 16 februari 2004 @ 13:08:
[...]

kijk je in de spiegel? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik niet begrijp, is waarom er voor de huiskamer apart wordt gescreend. Ik snap dat je lieden buiten de deur wilt houden die de boel kunnen verpesten, maar dat geldt toch voor het hele forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 13:51:
Wat ik niet begrijp, is waarom er voor de huiskamer apart wordt gescreend. Ik snap dat je lieden buiten de deur wilt houden die de boel kunnen verpesten, maar dat geldt toch voor het hele forum?
Het zal een hels karwei zijn als elke user die zich aanmeldt gescreened moet gaan worden :o als iemand zich echt misdraagt valt dat heus wel op.

Het HK-screenen is inderdaad simpelweg om te zien of iemand die XS wel heeft verdiend met z'n postgedrag, niks meer, niks minder :)

edit: op hieronder:
Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 13:59:
[...]

snap ik ook niet. ik vind t een ontzettend overdreven gedoe allemaal. kom op man, waar hebben we het over? toegang tot een sub-forumpje......
waar ben je bang voor?? :?
ach, t zal wel aan mij liggen. ik mocht er ook niet in trouwens... :'( ;)
boeiuh.
:Z
Hehe, het is niet het bang voor zijn hoor ;) De HK is een extra'tje, dat moet je gewoon verdienen. Als je de HK echt als doel ziet, dan kan je beter naar andere fora gaan. Als je gewoon goed post (en dat hoeft niet eens veel te zijn!) dan heb je niks te vrezen over je HK-XS :)

[ Voor 38% gewijzigd door Remy op 16-02-2004 14:01 ]

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:06
Omdat er in het verleden irritante gebruikers waren die de huiskamer helemaal niet meer zagen als plaats waar je kan babbelen over alles en nog wat, maar als speelplaats voor kleuters. Je kreeg topics als: 'ik ga nu poepen' of 'heerlijk zo'n kroket', en dan is dit nog niets zeg maar :)

De HK is een extraatje voor de forumgebruikers. Een niet overbodige extra; een beetje humor/praat verstevigd de band en maakt een dergelijk technisch forum een tikkie gezelliger. Mensen die ook gebruik willen maken van dat extraatje, dienen zich te gedragen als gebruikers die het nut inzien van het forum, en weten wat de HK is en waarvoor dat sub-forum dient.

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<span style="color:blue">klaagzangen over afwijzingen zijn hier volstrekt offtopic</span>

Het was alleen geen klaagzang over mn afwijzing. :/
Het was een opmerking dat ik de screening wat overdreven streng vond. Compleet on-topic dus.

[ Voor 137% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2004 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TRON schreef op 16 februari 2004 @ 13:58:
Omdat er in het verleden irritante gebruikers waren die de huiskamer helemaal niet meer zagen als plaats waar je kan babbelen over alles en nog wat, maar als speelplaats voor kleuters. Je kreeg topics als: 'ik ga nu poepen' of 'heerlijk zo'n kroket', en dan is dit nog niets zeg maar :)

De HK is een extraatje voor de forumgebruikers. Een niet overbodige extra; een beetje humor/praat verstevigd de band en maakt een dergelijk technisch forum een tikkie gezelliger. Mensen die ook gebruik willen maken van dat extraatje, dienen zich te gedragen als gebruikers die het nut inzien van het forum, en weten wat de HK is en waarvoor dat sub-forum dient.
maar dat kan je dan toch net zo gaan regelen als de andere sub-fora? met regeltjes en modjes. Als je dat strak houdt gaat dat vast ook wel goed. Nu lijkt t alsof je moet solliciteren bij de koningin ofzo. lijkt me wat overdreven.

edit: reactie op Reemf:
ik post altijd serieus. als ik een topic open, begin ik altijd met een goede startpost, misdraag me echt niet, maar toch werd ik niet toegelaten.......niet erg verder, maar ik vond t wel vreemd.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2004 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 14:02:
[...]

maar dat kan je dan toch net zo gaan regelen als de andere sub-fora? met regeltjes en modjes. Als je dat strak houdt gaat dat vast ook wel goed. Nu lijkt t alsof je moet solliciteren bij de koningin ofzo. lijkt me wat overdreven.
Ik denk dat jij juist een beetje overdrijft ;) Zie ook mijn post hierboven in reactie op jouw eerdere post. Solliciteren bij de koningin? Kom op, hoe zwaar is dat HK-XS aanvragen nou :P Even netjes de MED lezen, SeMmetje aanmaken, en daarna horen of je wel of niet toegang krijgt. Het doel van het screenen heeft zich al bewezen, namelijk dat het nog steeds prima vertoeven is in de HK, en dat de mensen die het gezien hun posthistory verdienen, HK-XS krijgen :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-09 14:27

Neoz

Neoz & Hobbes

Ik heb vrijdag XS aangevraagd nu nog even afwachten :Y)

De HK hoort gewoon bij GoT, Het is de plek voor mensen die even wat afleiding zoeken enz. De vorige HK waar ik gewoon XS had was altijd lachen en hopelijk nu nog :)

Serve The Humanity , Be Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Subtiele schop:

Ik ben ermee bezig, ik snap de problemen, ons probleem was alleen dat als we zo door gingen, we op een gegeven moment mensen gingen screenen die NET op GoT aangekomen waren, dat was niet de bedoeling. Na een klein overleg zijn we tot de volgende regeling gekomen: Iedereen die langer dan een half jaar geregistreerd is, mag toegang aanvragen. En nee, die regel gaat NU nog niet in, maar dat wordt de regel zodra we met de huidige groep klaar zijn. Voor dit alles heeft Kees een mooi php-plaatje gemaakt wat het userID weergeeft wat een half jaar geleden om deze tijd werd geregistreerd. Iedereen met een lager ID mag dus toegang aanvragen, iedereen met een hoger ID moet nog ff wachten.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Ah. Dank voor de opheldering!

Justice at last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rein_stein
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-09 20:02
Ok..nog maar ff wachten dan.

* Rein_stein is nu bijna een jaar lid na eerst een jaar rond te hebben gekeken zonder lid te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryforhelp
Wel mooi dat je dan ook echt access moet aanvragen, dat scheelt ook alweer duizenden screenings :Y)
Mooi dat het nou weer een beetje georganiseerd gaat, want eigenlijk voelde dit altijd een beetje als een noodmaatregel aan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

disjfa schreef op 16 februari 2004 @ 13:08:
[...]

* We Are Borg denkt opeens aan een moederbord met 'slechts' 1 AGP slot :X. Ik noem voor de rest geen namen hoor :D :P
'Vroegah' kon ik me er ook aan storen (ook topic over aangemaakt), maar mening is ondertussen veranderd. De HK meubels zorgen wel voor een bepaalde sfeer en ze zijn niemand tot last in het tech gedeelte ;).

[ Voor 9% gewijzigd door We Are Borg op 17-02-2004 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Hardwarematig ben ik dan weer niet een van de besten, schaam ik me ook niet zo voor (je kunt altijd van leren ;) :+ Gelukkig ben ik er trots op dat mn sociale kwaliteiten als modje wat verder ontwikkeld zijn O-) :P
We Are Borg schreef op 17 februari 2004 @ 17:36:

'Vroegah' kon ik me er ook aan storen (ook topic over aangemaakt), maar mening is ondertussen veranderd. De HK meubels zorgen wel voor een bepaalde sfeer en ze zijn niemand tot last in het tech gedeelte ;).
Joepie! dat topic en al mn argumenten zijn niet voor niets geweest _o_ :+

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

LuNaTiC schreef op 17 februari 2004 @ 17:39:
Hardwarematig ben ik dan weer niet een van de besten, schaam ik me ook niet zo voor (je kunt altijd van leren ;) :+ Gelukkig ben ik er trots op dat mn sociale kwaliteiten als modje wat verder ontwikkeld zijn O-) :P
+1 inzichtvol :D. Bedoelde er ook niks mee en als je wilt lachen moet je drm maar eens een mailtje sturen ;)
Joepie! dat topic en al mn argumenten zijn niet voor niets geweest _o_ :+
Voor de personen die het jammer vinden dat het er zoveel (geen idee hoeveel) HK meubels rondlopen, is het misschien handig om het topic door te lezen. Leuk discussie was dat.... * denkt terug aan oude tijden en pinkt een traantje weg ;)
Pagina: 1