Okee, allereerst een voorbeeld: Voorbeeld
Klik nu eens om een willekeurige pagina onderaan. Maakt niet uit op welke je klinkt, want overal zie je toch hetzelfde. Alleen pagina 16!! is niet hetzelfde, zal de begintijd van de user zijn zonder HK acces.
Dit is een willekeurig voorbeeld en er zijn waarschijnlijk nog veel meer van dit soort mensen.
De LA faq:
Ik begrijp dat LuNaTiC / Llewella het misschien te veel werk vinden en dat is logisch. Niet altijd aanwezig (wie wel) en topics moven/sluiten/reageren is al een hoop werk. En dan nog controleren of een user niet te veel gebruik maakt van "het lokale Cafe" (Exirion).
Ik dacht dat we 3
lite modjes hebben voor HK/GS. Laat die de users controlleren en die een aansturende e-mail sturen en anders een officiele waarschuwing sturen als er niet geluisterd wordt.
Maar dat is toch teveel werk voor 3
lite modjes
Open het cloonvat en maak meer litemodjes
En dan, krijgen we die users die dan naar het tech gedeelte worden gedwongen. Krijgen we van hun offtopic en domme reply's om te zorgen dat ze in de HK mogen blijven
Dat zal dan ook een onderdeel zijn van het e-mail om duidelijk te maken dat dat de bedoeling niet is. Geen domme reply's om ratio hoog te houden. Onzin reply's kunnen dan "beloont worden met HK ban/OW"
Wat een hoop gezannik hier van mij, misschien toch een idee
Klik nu eens om een willekeurige pagina onderaan. Maakt niet uit op welke je klinkt, want overal zie je toch hetzelfde. Alleen pagina 16!! is niet hetzelfde, zal de begintijd van de user zijn zonder HK acces.
Dit is een willekeurig voorbeeld en er zijn waarschijnlijk nog veel meer van dit soort mensen.
De LA faq:
Een quote van GaMeOvEr (uit LA FAQ)We willen de goede tech-users in HK, dus users die voor het computergedeelte van GoT komen, niet users die vervolgens alleen in HK blijven hangen. Goede techusers lezen de faq's, dus het is geen excuus dat je dit topic niet hebt gezien.
een quote van Exirion (uit LA FAQ)Sommigen beseffen volgens mij nog steeds niet dat de HK een _extra_ is, geen lifestyle.
Het is dus ook niet de bedoeling : "eenmaal binnen, nooit meer eruit."
* We Are Borg denkt dat deze uitspraken/regels een beetje vergeten zijn en niet meer worden toegepastIk zie het een beetje zo: GoT is een stad, en HK is het lokale Cafe. Een Cafe is leuk en gezellig als je er af en toe komt, maar als jij je de hele dag in het Cafe lam zit te zuipen, dan gaat er iets niet goed.
Het krijgt meer waardering als iemand wat nuttigs in de stad doet buiten het Cafe. Het Café is als tussendoortje bedoeld, en niet iets om de hele dag te zitten en maar raak te lullen. Zo onredelijk is dat toch niet?
Ik begrijp dat LuNaTiC / Llewella het misschien te veel werk vinden en dat is logisch. Niet altijd aanwezig (wie wel) en topics moven/sluiten/reageren is al een hoop werk. En dan nog controleren of een user niet te veel gebruik maakt van "het lokale Cafe" (Exirion).
Ik dacht dat we 3

Open het cloonvat en maak meer litemodjes
Dat zal dan ook een onderdeel zijn van het e-mail om duidelijk te maken dat dat de bedoeling niet is. Geen domme reply's om ratio hoog te houden. Onzin reply's kunnen dan "beloont worden met HK ban/OW"
Wat een hoop gezannik hier van mij, misschien toch een idee