Ik weet dat de discussie ook nog open is en dat het altijd kan. Maar een standpunt en afschrikbeleid is ergens voor. Het heeft toch geen afschrikbeleid als je het niet ondersteunt met actie. Die woorden zeggen niks als er niks mee gedaan wordt.Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 23:46:
[...]
Dat betekent niet dat er niet over gepraat kan worden.
Het is zeer zeker niet on onbeargumenteerde "nee". Voor argumenten moet je deze topic nog maar eens doorlezen. Zie de replies van LuNaTiC, mij en polaris
[...]
Er zit een verschil tussen standpunt en actief beleid
Dat is nog wel degelijk ons standpunt. Iets wat je ook heel duidelijk uit mijn woorden "Zo'n user hoor i.m.o. niet op GoT thuis" kunt halen. Dit standpunt wordt echter niet ondersteund door een actief beleid. Uiteraard zullen we naar de buitenwereld ook dit standpunt aan blijven houden om een soort van afschrik effect te behouden.
* We Are Borg haalt ook nog dit aan vind het goed antwoord:
Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 23:40:
[...]
Kan ik niet zo 1 2 3 zeggen, eerlijk gezegd. Ik denk dat het een stap in die richting zou zijn.... Waar veel stappen nodig zullen zijn, overigens.
[...]
Die doen weer waarmee ze hun HK access verdienden: techposten. Dat kunnen ze best, als ze er maar interesse in tonen. En af en toe ook wat HK. Het kan best, maar 't merendeel van de HK meubilair users heeft gewoon geen interesse meer in tech. Immers, er is HK!
[...]
Wat is het je waard om een techforum te zijn? Lijkt me een van de basisvoorwaarden van een techforum (om je zo te mogen noemen). Met enkele lite-mods die specifiek in GC rondhangen om dit soort users te volgen lijkt dat me geen probleem.
[...]
Soms, maar dat doet verder niks af aan het probleem. De sfeer van 1 specifiek subforum mag geen argument zijn om het totaaldoel van een forum te laten varen, imho. Zo belangrijk is de HK toch niet, mag ik hopen?