Toon posts:

picz toevoegen op een sony cam.

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
onderwerp zegt t eigenlijk al een beetje...
wattik dus wil doen (en al ff geprobeert heb) is dus fotos toevoegn op een memorystick van Sony en die vervolgens ook
zichtbaar laten worden op hetzij je tv of t lcd-tje...

wattik al geprobeert heb ist volgende:
* gerisized tot verschillende formaten(800x600%1024x768)
* de fotos gerenamed en op laten volgen qua naam in de reeks...

maar toch c ik ze niet ?!

ik c ze dus wel alsik mn cam aansluit op mn pc...

snap ik t nog ? jij niet ?

ideeen mayhaps ?

bvd !

Verwijderd

Heb je het met een cardreader gedaan of gewoon via de USB kabel?

Verwijderd

Topicstarter
via usb kabel.

een cardreader wordt toch ook gwoon aangesloten dmv een usb connex ofnie ?

ksnappet verschil nie helemaal ? :s

Verwijderd

Ik snap t verschil ook niet:P maar bij mij ging het een keer wel via de cardreader en niet via de usb

Verwijderd

Topicstarter
hmmm..wazig...lol!
maar t rare is ook gwoon dattek ze wel c staan op de memrystick zelf en niet op tv of lcd-tje..:s
kmoet wel zeggen dat ik 1x een file error had in de cam ( de fotos waaret om gaan dus).
maw. hij 'ziet' ze wel maar laat ze niet zien ofzo...:s

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:42

The Eagle

I wear my sunglasses at night

typisch. Ik kan gewoon dingen op mijn XD flashkaartje van mijn digicam zetten. Zou ie onder XP / w2k en hoger gewoon als verwisselbare schijf moeten zien, dus kun je er vanalles mee doen. Of krijg je ze er wel op maar kun je ze niet lezen? Dar zou nog kunnen, misschien dat er een speciaal filesystem gehanteerd wordt op die memorysticks. Sony kennende zou me dat niet eens verbazen...

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
ik c m dus ook als verwisselbare hd en c de picz ook staan in de map...
maar hij laat ze niet zien op tv of lcd :s

Verwijderd

Misschien is de kleurformaat niet correct? RGB of CMYK oid? (gokje)

Verwijderd

Topicstarter
ok das misschien een goeie tip,...maar dan is de volgende vraag hoe verander ik dat ?
kheb al ff gekeken in fotoshop en daar geeftie aan dattet rgb pics zijn, maar kkan nie vinden hoek ze moet veranderen :s
suggesties ?

Verwijderd

Topicstarter
ok gevonden !
kga weer ff proberen, khoop dattet nu wel werkt ! :)
bedankt iig :)

Verwijderd

Topicstarter
jamer maar helaas, nog steeds t zelfde..:S
picz die genomen worden op cam zijn rgb,dat waren de fotos ook diek toe wou voegen, dus ze veranderen in cmk...mja :s
damn, baal hier van :(

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

sleaze, ik zou je even op de algemene GoT faq willen wijzen, want er is nogal wat mis aan dit topic. Zoals het meerdere keren onder elkaar posten door jou hierboven, dat kan prima met de editknop, anders wordt je topic steeds gekickt. Bovendien wordt er enig eigen inzet verwacht hier op GoT voordat je een topic opent.

Ga daar eerst mee aan de gang, dan zijn de eventuele topics die je daarna opent van betere kwaliteit dan deze, en veel leuker voor zowel jezelf als de andere GoT-users :)

ohja, de MSN-smiley :S werkt hier niet, die kan je dus voortaan achterwege laten ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Remy op 14-02-2004 22:57 ]

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.