ik heb een .bin bestand gedownload, maar ik heb geen programma om het uit te pakken ofzo, weet iemand wat ik ermee kan
Zoek voor de gein eens op .bin bestand openen 
Kijk eens:
Zoeken op: bin bestand openen
Maar ik zie dat je je net hebt geregistreerd, dus welkom. Zou je zo vriendelijk willen zijn de registratievoorwaarden nogmaals aandachtig door te lezen?
Dan weet je precies wat wij van jou verlangen voordat je een topic opent. Registratievoorwaarden
Kijk eens:
Zoeken op: bin bestand openen
Maar ik zie dat je je net hebt geregistreerd, dus welkom. Zou je zo vriendelijk willen zijn de registratievoorwaarden nogmaals aandachtig door te lezen?
Dan weet je precies wat wij van jou verlangen voordat je een topic opent. Registratievoorwaarden
[ Voor 91% gewijzigd door Han op 13-02-2004 20:01 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Je kan 'm mounten met Daemon Tools of branden met zo'n beetje elk brandprogramma die er is, Nero bijvoorbeeld
The devil is in the details.
Is/was Firebird geen Browser??Verwijderd schreef op 13 februari 2004 @ 20:01:
Of branden met de bijbehorende .CUE file met Firebird/Nero etc
[ Voor 10% gewijzigd door Br@m op 13-02-2004 20:05 ]
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
Nee, het was een browser, en heet nu FireFox 
maar goed, het is dus een image van een cd (was nog niet expliciet gezegd), zoals je op filext.com had kunnen vinden
maar goed, het is dus een image van een cd (was nog niet expliciet gezegd), zoals je op filext.com had kunnen vinden
[ Voor 10% gewijzigd door G33rt op 13-02-2004 20:04 ]
Maar goed... je komt wel uit nu hé?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()