Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Mijn moeder heeft een tijdje de nokia 5510 en nu heeft ze hem laten vallen... Bijgevolg: een hele grote barst midden in het scherm. Ze is dan naar de winkel geweest om te vragen naar een nieuwe cover maar die zijn er niet zei de verkoper dus moet ze maar een nieuwe gsm kopen... Maar is er geen andere oplossing ofzo? Ik vraag het maar ff, ik ken zelf ook nix van nokia 5510's ofzo.
greetz

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Bij de 5510 kan je inderdaad alleen de achterkant vervangen.

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:08

w0w

IK geloof (weet het niet 100% zeker) dat je als je de accu eruit hebt, dat je dan met een Torx-7 schroevendraaier 4 schroefjes los kan maken, en zo kan je het frontje eraf halen. De frontjes zijn zeldzaam, maar worden zeker wel verkocht, vooral op markten/beurzen. Mijn oude N6210 had eerst ook een mooie barst in z'n schermpje, en toen heb ik ook op deze manier het frontje vervangen, let wel op dat de frontjes erg duur zijn, want de rumble-motor die zorgt voor de tril-functie zit 'in' het frontje, en zul je er dus bij moeten kopen.

hm ik zie nu dat ik de N5110 had verward met de N5510 van je ma. Ze heeft dus zo'n 'langwerpige' telefoon? Misschien dat het zo ook op deze manier werkt, maar dat zul je ff moeten kijken.

[ Voor 17% gewijzigd door w0w op 13-02-2004 17:34 ]

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

* nero355 pakt zijn 5510 en ziet aardig wat "schroef" mogelijkheden na het weghalen van cover de achterop ;) :?

Dus als je daarmee zou beginnen en kijkt hoever je komt ?? Batterij kan ik niet weghalen zit namelijk gsm te laden :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-10 13:18
bij de 5510 kan je, nadat je eerst de cover hebt verwijderd (dat gekleurde voorkantje), met een torx schroevendraaiertje het hele telefoontje uit elkaar halen, je krijgt dan (als ik het mij goed herinner) 2 losse printjes. Als je dus wat wilt vervangen is dat mogelijk. ;)

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/falco_de_site/105_0539.JPG een fototje van hoe de gsm er nu uitziet...
Ze heeft ondertussen een andere gsm gekocht maar ik zou hem nog wel graag willen fixen, je kon daar toch mp3's mee spelen dacht ik?

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2004 11:36 ]

• Outsync
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-08-2020

Outsync

Zen 30 GB NX :D

Daar kan je inderdaad mp3's mee afspelen.. Wat je kan doen is naar nokia sturen, maar dan zal je wss. héél véél betalen.

Boshoer! Specs | (bobo1on1) echt jonge die fewture is echt een aap gewoon

Verwijderd

als ik het niet verkeerd heb kan je het schermpje los afnemen en vervangen. Ik zou eens even op de website van www.gsmdelft.nl vragen en informeren. Het enigste wat je dan hoeft te doen is dat plasticje te vervangen en klaar is kees. Ik weet het niet 100% zeker, maar ik heb er vaker over gehoord!

Verwijderd

Topicstarter
Outsync schreef op 14 februari 2004 @ 11:39:
Daar kan je inderdaad mp3's mee afspelen.. Wat je kan doen is naar nokia sturen, maar dan zal je wss. héél véél betalen.
ja ze hadden me verteld minimum 75 euro 8)7
Pagina: 1