[MSN] Schermafbeelding

Pagina: 1
Acties:

• StarWars
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-11-2025
Hoi,
weet iemand of er een programaatje/optie/register aanpassing of wat dan ook mogelijk is mijn schermafbeelding bij MSN 6.x de zelfde grootte te houden d.w.z de ontvanger (degene met wie je chat) ziet de afbeelding op 100x100 pixels en aangezien ik het leuk vind om te photoshoppen en dan ook plaatjes maak in100x100 irriteerd het mij mateloos dat MSN hem weergeeft in 50x50 aan mijn zijde waardoor 1. ik mijn afbeelding niet goed kan zien en 2. de afbeelding lelijk word, ik vind het leuk om wat ik gemaakt heb zelf goed te kunnen zien... :/ iemand ?

hopla

• X-Lars
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

X-Lars

Just GoT it.

Ik vrees het ergste hoor. Ik gebruik MSN6 en MSN Plus! vanaf de release en daar zit de 'optie' in ieder geval niet in. Ook op de 'grotere' plugins pagina's (check http://msn-messenger.pagina.nl) ben ik het niet tegen gekomen.

• StarWars
mja :/ jammer eigenlijk he, ik denk dat iedereen het leuk zou vinden ik ben ook verbaasd dat het er niet standaard in zit, ik bedoel als je een webcam aansluit kan je wel alles aanpassen :S

hopla

• X-Lars
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

X-Lars

Just GoT it.

zeker jammer, zou ook makkelijk kunnen, gezien het feit dat je het gedeelte waar je text typt ook gewoon groter/kleiner kunt maken (verticaal dan)

stuur maar een feature request richting Microsoft (of zouden ze het te druk hebben met de leak?) O-)

Verwijderd

offtopic:
Die MSN plaatjes zijn 96x96 pixels B)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op 14 februari 2004 @ 11:53:
offtopic:
Die MSN plaatjes zijn 96x96 pixels B)
Als je iemand aanwijst in je lijst wel, maar niet in het chatvenster zelf volgens mij :)

The devil is in the details.

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 11:12

Bezulba

Formerly known as Eendje

denk niet dat dit aan te passen is.. tzal wel hardcoded zijn want het is harstikke irritant als je opeens mensen krijgt die plaatjes van 1000*2000 pixels gebruiken.. neemt een beetje veel ruimte in. je zal gewoon je pic moeten resizen

blup

Verwijderd

als je een plaatje insteld zie je hem wel op ware grootte.. maar waarom zou je m willen zien?

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-08 10:13
Verwijderd schreef op 14 februari 2004 @ 12:07:
als je een plaatje insteld zie je hem wel op ware grootte.. maar waarom zou je m willen zien?
Waarom niet? :+
Je kan ook gewoon heel je eigen icoon inklappen. Als je het zelf ziet op ware grootte dan weet je tenminste hoe het overkomt bij de andere.
En als je je plaatje zelf erg leuk/mooi/whatever vindt, lijkt het me logisch dat je het ook gewoon op ware grootte wil zien

• sirdupre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-04-2025
In het scherm waar je het plaatje in kunt stellen kan je hem wel op ware grootte zien. Zo heel erg nuttig dat ie permanent volledig in beeld is, is het niet (neemt alleen maar weer meer ruimte van je chatvensters in beslag)

• StarWars
ja..... maar het ging er dus om dat ik mijn afbeelding dus wil zien zo als een ander hem ziet dat vind ik leuk en kan ik dus naar mijn eigen fotosoep kijken.... maar ja tis zeker niet mogelijk ;(

hopla

Verwijderd

weet iemand meschien ook waar de schermafbeeldingen van anderen op je pc worden opgeslagen?
Pagina: 1