Ik ben op dit moment een formulier aan het bouwen en ik heb nu een probleem met het stijlen van mijn inputvelden.
Nu heb ik de volgende typen inputvelden in mijn formulier zitten:
text , radio, submit, reset en hidden.
Wat het makkelijkste zou zijn is om in mijn css neer te zetten
Nu ben ik ff gaan zoeken op o.a. css-discuss en daar kwam ik het volgende tegen:
Nu vraag ik maak af of er uberhaupt wel een manier is om wel goed te krijgen in Internet Explorer zonder dat ik aan iedere radiobutton, reset en submit een class moet gaan hangen?
Dat zou namelijk wel zo makkelijk zijn
Nu heb ik de volgende typen inputvelden in mijn formulier zitten:
text , radio, submit, reset en hidden.
Wat het makkelijkste zou zijn is om in mijn css neer te zetten
Cascading Stylesheet:
Maar dan heb ik het probleem dat ook mijn radiobuttons, submit en reset bijvoorbeeld ook 200px breed worden en dat is iets wat ik totaal niet wil.1
2
3
| input { width: 200px; } |
Nu ben ik ff gaan zoeken op o.a. css-discuss en daar kwam ik het volgende tegen:
Cascading Stylesheet:
Hiermee zouden alleen mijn textvelde deze waarde meekrijgen maar dit werkt nou net weer niet in Internet Explorer.1
2
3
| input[type="text"] { width: 200px; } |
Nu vraag ik maak af of er uberhaupt wel een manier is om wel goed te krijgen in Internet Explorer zonder dat ik aan iedere radiobutton, reset en submit een class moet gaan hangen?
Dat zou namelijk wel zo makkelijk zijn
edit:
Mijn topictitel is een beetje verneukt komt waarschijnlijk omdat ik dit er neer had gezet: input[type="text"]
Mijn topictitel is een beetje verneukt komt waarschijnlijk omdat ik dit er neer had gezet: input[type="text"]
[ Voor 7% gewijzigd door IschaGast op 13-02-2004 12:17 . Reden: Verneukte topictitel ]