Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CiP] van bigtower naar micro ATX

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
Sinds vorige week ben ik weer bezig met een nieuwe casemod, alweer voor de VIA epia :P
Dit keer eentje die niet te warm wordt, wat bij de vorige 3 behuizingen wel zo was 8)7 Dat was eigenlijk toe te schrijven aan de voeding, dit keer neem ik een 300w atx-form voedingh, en niet dat truttige 120watt micro-atx ding, die gewoon erg heet wordt.

Het begon met een bigtower kast, wat voor 1tje het was weet ik niet, ik heb em gehad van een medetweaker waarvoor mijn dank :P Natuurlijk is zo’n grote kast belachelijk voor een 17x17cm groot moederbord+ andere hardware, dus is de zaag erdoor heen gegaan.
Daarvan mogen natuurlijk geen zichtbare sporen achterblijven, dus ben ik aan het plamuren gegaan, daarna moeten dan weer de drive bay’s gemonteerd worden, zijpanelen ingekort of vervangen door ander metalen platen. Misschien RVS, want die kan ik waarschijnlijk laten laseren.

update's:
13-2
voorzijde verder afgemaakt.
23-2
voorzijde gefixt & verf/borstel resultaten
25-2
tussenresultaat
27-2
deels inbouwen, kap 2e keer gemold :(
30-3
Lekker aan t verven geweest \o/
5-4
zijpanelen af+ window gezandstraald.
8-4
plexi voorkant afgemaakt+aangesloten

Ik zoek nog een naam voor de case!!!!

to do:
• powerknop
• paar kleine dingetjes
• hardware weer inbouwen
• voorkap verven

De pics:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/DCP_0002TN.jpg
Hier begon het mee, de zaag in de voorzijde van de kast, ik heb jammergenoeg niet kunnen vinden wat voor merk/type het was, erg diep was hij niet, anders had ik wel me eigen systeem erin gebouwd, maar dat ging niet passen.

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/DCP_0009TN.jpg
Hier begint het al ergens op te lijken, Die inkeping aan de voorzijde was gewoon een handvat achtig iets, ik heb hem met de dremel open gemaakt om hem zo als lucht intake te kunnen gebruiken. Als er een paar led’s achter zitten zal dat er ook erg leuk uit zien :) Je ziet ook al de plexiglas stripjes die de zijkant moeten doen oplichten, waarschijnlijk met blauwe led’s aangezien ik er daar nog best veel van hebbesteld.

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/IMG_2487TN.jpg
Paar dagen heeft ie op me kamer gestaan, zodat ik alvast helemaal kon bedenken hoe ik het ging maken, al komen de ideen vaak tijdens t bouwen in me op ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/IMG_2548TN.jpg
Plamuurtest 1, mislukte :( de glasvezelplamuur was al wat jaartjes oud, en wilde niet meer drogen. Heb ik voor nix in die gore stinklucht gestaan :/

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/IMG_2560TN.jpg
Dit is beter gelukt :D andere plamuur gehaald, wat binnen enkele minuten keihard wordt, en dat was te merken, ik heb een flinke tijd staan schuren. Op de verpakking stond dat dit ideeal is voor boten, surfboards en auto’s die beschadigingen hebben, als je zelf ook wilt gaan plamuren weet je dus wat je moet hebben.

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/IMG_2563TN.jpg
Op de plaatsen waar net te weinig plamuur zat of lucht zat deed ik met de dremel het gat wat groter maken, op die manier hield de nieuwe laag die ik aanbracht beter, anders kon ik wel bezig blijven met het gladstrijken.

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/IMG_2564TN.jpg
Het voorlopige eindresultaat :9 zonder laklaag ziet het er nu allemaal prima glad uit, binnenkort wil ik em gaan spuiten, denk dat ik dan nog wat oneffenheden tegenkom, niet echt een probleem, want dat plamuur en schuur ik wel weer weg (hoop ik ;) ).

Tot zover ben ik nu gekomen, het eerstvolgende wat ik denk ga doen is de voeding aanpassen en alvast ideeen opdoen voor een window.

Tot slot mogen jullie alvast je menig geven over de kleur die ik hem ga geven, de uitkomst is niet definitief, maar ik kan zelf niet goed kiezen, want wit lijkt me snel vies worden, maar staat wel mooi in de woonkamer,en zwart vind ik zo saai :P

Poll: welke kleur voor de binnenkant?(gesloten)
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=7006&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Poll: welke kleur voor de buitenkant?(gesloten)
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=7007&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

/me Ik heb toestemming voor een CiP van Phreak

[ Voor 47% gewijzigd door _ferry_ op 08-04-2004 19:13 ]

Verwijderd

Het begin is er nu ben ik benieuw naar de rest van de vorderingen en pics :9 ;)

Verwijderd

Leuk idee, ziet er netjes uit! :Y)

• tie-rep
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-11 22:06

tie-rep

nu met ir. !

ziet er al goed uit, maar voor de echte afwerking:

Afbeeldingslocatie: http://www.alabastine.nl/_images/_visual_Spuitplamuur.jpg

Laagje erop, schuren, laagje erop, schuren etc....

succes :)

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
tie-rep schreef op 13 februari 2004 @ 14:55:
ziet er al goed uit, maar voor de echte afwerking:

[afbeelding]

Laagje erop, schuren, laagje erop, schuren etc....

succes :)
Hey, dat ken ik nog niet, tnks voor de tip, ga ik vanmiddag ff halen :D geeft denk net een wat strakker effect :)

• _XipHiaS_
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
gaat er leuk uit zien zo. Ik zat te denken aan een zwart/zilver combinatie, beetje 2-tone zeg maar :).

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-11 11:28

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Ik zou er oogjes op tekenen.. dat ding heeft een leuk blij bekkie nu :P

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
erg leuk projectje dit, ben zeer benieuwd naar het eindresultaat

ik had eigenlijk gehoopt op een zwarte case maar als ik de poll zo bekijk word het toch zilver

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:36

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

_ferry_ schreef op 13 februari 2004 @ 15:00:
[...]

Hey, dat ken ik nog niet, tnks voor de tip, ga ik vanmiddag ff halen :D geeft denk net een wat strakker effect :)
een tip: Neem NIET die alabastine spuitplamuur... Ga naar een halfords en haal daar duplicolor spuitplamuur... Die is echt 10x beter... Vernevelt mooier (minder vloeibaar...) en droogt veel sneller...

Verwijderd

Demoniac schreef op 13 februari 2004 @ 15:08:
Ik zou er oogjes op tekenen.. dat ding heeft een leuk blij bekkie nu :P
Ja inderdaad dat zou wel leuk staan :) en dan de pupillen een paar ledjes in voor HD en power :)

• RubenJ
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-11 10:13
Had je niet beter van midi of mini tower naar Micro kunnen gaan? :X
Hoe ga je de zijpanelen eigenlijk bevestigen als deze ook afgezaagd zijn? alleen met de haakjes aan boven of onderkant en vooraan?

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
Duivenseboy schreef op 13 februari 2004 @ 16:27:
Had je niet beter van midi of mini tower naar Micro kunnen gaan? :X
Hoe ga je de zijpanelen eigenlijk bevestigen als deze ook afgezaagd zijn? alleen met de haakjes aan boven of onderkant en vooraan?
had ook gekund, maar ik heb geen micro of midi tower. Deze had ik nog staan, en kon ik verder toch niet gebruiken.
Zijpanelen weet ik nog niet precies, als ik de oude gebruik, dan kunnen ze aan de bovenzijde gewoon op de oude manier bevestigd worden, waarschijnlijk doe ik ze met een paar imbusjes vastzetten aan de zijkant,
Als een klasgenoot een lasercut kan regelen, dan moet dat sowieso in RVS (via zijn werk) en dan zou ik dat RVS kunnen polijsten, geeft samen met zwart denk wel een mooi en sjiek uiterlijk.

• DanielB
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-08 17:20
Ik snap dat 't hier gaat om het modden van de case... maar vind je het nou niet zonde om een bigtower te ver********?

Verwijderd

Ik snap dat 't hier gaat om het modden van de case... maar vind je het nou niet zonde om een bigtower te ver********?
denk het niet anders had ie het niet gedaan
Op de plaatsen waar net te weinig plamuur zat of lucht zat deed ik met de dremel het gat wat groter maken, op die manier hield de nieuwe laag die ik aanbracht beter, anders kon ik wel bezig blijven met het gladstrijken.
moet je er wel bij zette wat het is.....

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2004 23:45 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
yash schreef op 13 februari 2004 @ 16:45:
[...]

moet je er wel bij zette wat het is.....
Dat is vrij duidelijk te zien: het gedeelte boven de floppydrive. Het gat wat je rechtsonder ziet is dus het floppygat zelf en de knop rechts is de powerknop.

En je kan trouwens doormiddel van de quoteknop (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/quote.gif) mensen makkelijk(er) citeren ;)

The devil is in the details.

• BLN
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:48

BLN

Hij wil een nieuwe case voor een mobo van 17 bij 17 cm dan ga jij toch geen kast van 60 cm op je buro zetten als je er ook zoon 1337 klein kastje kan staan die vet gemod is?

If it ain't broken, don't fix it

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-11 21:17
December schreef op 13 februari 2004 @ 16:48:
[...]
Dat is vrij duidelijk te zien: het gedeelte boven de floppydrive. Het gat wat je rechtsonder ziet is dus het floppygat zelf en de knop rechts is de powerknop.
Ik denk eigenlijk dat 'ie bedoelde wat voor plamuur dat dan is. Persoonlijk zou ik een prijsopgave ook wel op prijs stellen. Voor polyester boten gebruik ik nou wel eens epoxy plamuur, maar dat is gruwelijk duur :O

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
potje met plamuur was 7,50, zit 400 gram in, een kwart liter dus ongeveer.
En ik vind het niet erg hoor, die bigtower kleiner te maken, anders had ik em wel weggegooid ofzo, want gebruiken kon ik hem verder toch niet. En je moet er wat voor over hebben >:)

ojah, ik kreeg net een mailtje van lycos, dat ik veel bandbreedte gebruik de laatste tijd :? is vaak veel erger geweest :P maarjah ik zet ze maar effe op een andere host dan :)

Ik heb net overigens de voorzijde van de cdrom voorzien van plamuur, zodat de bolling van de kast mooi wegvloeid in de cdrom drive, dat is de bedoeling tenminste :P

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/IMG_2566TN.jpg
De cdrom drive had ik dus voorzien van een laag plamuur, om zo proberen een leuke overgang naar de kast te maken. Toch vond ik dat niet ceht mooi omdat ertussen toch nog een kiertje zat, dus heb ik t er maar weer af gerost :P

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/IMG_2569TN.jpg
Hier is het plamuur van de cdrom er dus weer af, vind t er ook gewoon mooi uit zien. Ook zittten de plexiglas stripjes nu goed op hun plek gelijmd en zijn ze afgevlakt zodat ze precies op de kast aansluiten.
Tevens zit alvast 1 kant van de drive-bay er in, dus de cdrom blijft hangen :Y)

Ik heb ook even gekeken hoe ik het verder met de voeding ga doen, deze past precies onder het moederbord, waar normaal dus de PCI kaarten in gestoken kunnen worden. Op school ga ik dus ff een metalen kap ervoor knippen en zetten, die kan ik dan zo over de voeding heen schroeven zodat deze goed afgescherm is. Vanwege de hoogte moet ik er fan's kleiner dan 80mm in zetten, denk dat 1x50mm wel voldoende is, omdat de PC weinig vermogen gebruikt en de warmte van de voeding dus wel meevalt, er komt ook nog een 80mm casefan in.

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
leuk project :)

ik moet zelf ook nog eens bezig met een klein bakje, maar tot nu toe nog geen tijd voor gehad, en ik heb nog een ander project lopen wat ik eerst af wil hebben. ik vindt je idee erg vindingrijk, en klaag me niet aan als ik iets dergelijks ga doen >:)

gaat nog wel ff duren denk ik... volgende project wordt waarschijnlijk een 19" server case :P

iig, keep up the good work, ik hou deze draad in de gaten voor het eindresultaat!

Mn 3D printer blogje..

Verwijderd

Erg mooi gedaan hoor.. _/-\o_
FiXeL schreef op 13 februari 2004 @ 22:23:
leuk project :)

ik moet zelf ook nog eens bezig met een klein bakje, maar tot nu toe nog geen tijd voor gehad, en ik heb nog een ander project lopen wat ik eerst af wil hebben. ik vindt je idee erg vindingrijk, en klaag me niet aan als ik iets dergelijks ga doen >:)

gaat nog wel ff duren denk ik... volgende project wordt waarschijnlijk een 19" server case :P

iig, keep up the good work, ik hou deze draad in de gaten voor het eindresultaat!
Ik wil ook nog eens een 19"server kast maken, maar ja, ik weet niet waar ik moet beginnen...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2004 11:58 ]

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
Verwijderd schreef op 14 februari 2004 @ 08:55:
Erg mooi gedaan hoor.. _/-\o_

[...]

Ik wil ook nog eens een 19"server kast maken, maar ja, ik weet niet waar ik moet beginnen...
(offtopic) ik ga er niet een maken, maar modden :P (/offtopic)

Mn 3D printer blogje..

• Hexyl
  • Laatst online: 28-09 21:27
als je nou eens dmv plexiglas zo te zagen dat je na veeel schuren de mooie ronding van je kast mee neemt ;) en dat gewoon op je cdrom zet ;)
mooie ledjes aan de zijkant en gaan

• AproK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
ziet er goed uit!

Check mijn knowledge base!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
tnks :)

trouwens, ik zat vanmiddag te denken, schermt geperforeeerde plaat ook voldoende af voor de voeding? want dat leek me best leuk om ervoor te gebruiken, en dan gekleurd plexi eronder om toch nog een goede luchtgeleiding te creeeren.
Volgens mij maakt het niet veel uit, want op TV zag ik wel eens dat ze een winkelmandje om een radio zette om zo een kooi van faraday te creeren, en geperforeerde plaat heeft gaten van iets van 7mm, dus meer metaal...

• cryforhelp
Klopt, dat zou ruim voldoende moeten zijn, maar zoals je bij alle plexi voedingen kan zien is interferentie niet echt een probleem. Ik ga ook een heel klein kastje maken en daar krijgt de voeding helemaal geen behuizing. Zo is de airflow hopelijk voldoende om helemaal fanloos te kunnen werken.

Verwijderd

Vet project :P
Dit komt goed uit! aangezien ik ook een kast heb ingekort en al aan het denken wat ik met het frontje ging doen.
Wat voor een merk 'glasvezel plamuur' heb je gebruikt ?
Waar heb je het gekocht ?
En heb je daar ook de verbindingen mee aan elkaar gelijmd ?

• Meneer aard
  • Laatst online: 18:11

Meneer aard

Porsche rulez!

Leuk projectje :P

Maar waar laat je de voeding :? Dit kan ik niet uitmaken @ jouw tekst.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
de 2 delen van de kap zitten met een lijm pistool aan elkara, de plamuur zal het misschien ook wel bij elkaar houden, maaar dat weet ik niet zeker, dus vandaar de lijm.
Glasvezel plamuur heb ik niet gebruikt, omdat dat dus niet droogte. dit is plamuur voor kunstof en metalen kappen, dus boeten, auto's en surfplanken kun je er goed mee behandelen. Komt gewoon bij de hubo (hobbywinkel) vandaan.

de voeding zou onder het mobo moeten komen, op de plaats dus waar normaal de pci sloten zitten.

• Meneer aard

Meneer aard

Porsche rulez!

_ferry_ schreef op 15 februari 2004 @ 17:52:
de 2 delen van de kap zitten met een lijm pistool aan elkara, de plamuur zal het misschien ook wel bij elkaar houden, maaar dat weet ik niet zeker, dus vandaar de lijm.
Glasvezel plamuur heb ik niet gebruikt, omdat dat dus niet droogte. dit is plamuur voor kunstof en metalen kappen, dus boeten, auto's en surfplanken kun je er goed mee behandelen. Komt gewoon bij de hubo (hobbywinkel) vandaan.

de voeding zou onder het mobo moeten komen, op de plaats dus waar normaal de pci sloten zitten.
Waarom niet rechtsonder :? Dat kwam bij me op toen ik de draad las.

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:42
Mooi kastje, Heb even meteen gekozen voor je: buitenkant zwart en binnen kant wit, maar denk dat je meer hebt aan een lichte kleur en dan niet precies wit.
Op zich heb je die snij lijn strak weg gewerkt en ik denk dat je er weinig of zelfs helemaal niets van ziet.

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
OK, een tegenvaller ;(

ik had de voor+bovenzijde al een paar dagen terug gespoten, maar op de 1 of andere manier kwamen er wat stofdeeltjes terecht in de lak, ook was mijn moeder zo bijdehand om ff met der vinger te voelen of de lak al droog was |:( ok, dat kwam wel were goed, had de voorzijde+bovenkant weer mooi opgeschuurd, bobbeltjes weg enzo, gister 2 lagen gegeven, zag er allemaal strak uit, leek wel een auto lakje :P alleen dan wat bobbeltjes van de plamuur.
Spuit ik net de voorzijde voor de (waarschijnlijk) laatse keer. loop ik van de werkplaats naar binnen, struikel ik over een klosje hout, met als gevolg een zwarte verfplek op me goeie broek en een voorkap die scheuren heeft in de plamuur :'( ;(
dus al die uren plamuren, schuren, weer plamuren en uiteindelijk verven mogen weer opnieuw :/

baal ik echt van, in die voorkap zat denk toch 15 uur werk :|

• cryforhelp
Aw, kut voor je. Maar het is in ieder geval een les voor iedereen dat je nooit voorzichtig genoeg kan zijn :/

Denk je dat het helemaal overnieuw moet, of kan er nog wat van het werk gered worden?

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
cryforhelp schreef op 19 februari 2004 @ 21:57:
Aw, kut voor je. Maar het is in ieder geval een les voor iedereen dat je nooit voorzichtig genoeg kan zijn :/

Denk je dat het helemaal overnieuw moet, of kan er nog wat van het werk gered worden?
denk dat ik met een mesje of iets een hoop plamuur eraf kan krijgen, als ik de barsten maar weer voldoende op kan vullen, dan schuur ik dat daarna wel weer vlak, en hoop ik dat ik t weer netjes gespoten krijg.

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:50
FiXeL schreef op 13 februari 2004 @ 22:23:
ik ben aan het nadenken om zon mini-itx ding in een bierfust te modden :P
alleen ff kijken of et financieel haalbaar is :)

De wijzen komen uit het Oosten!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
* update

afgelopen tijd ben ik wel bezig gebleven hoor :) maar nadat ie dus gevallen was moest ik dus met de voorzijde weer aan de slag, die heb ik zondag geplamuurd en geschuurd, en vandaag weer een nieuwe laag verf gegeven. morgen nog 1 laag en dan issie klaar. (als ik em niet weer laat vallen ;) )
De bovenkant heeft er nu 4 mooie strakke lagen op zitten. Denk dat ik alle delen na t verven nog wel een blanke laklaag als bescherming geef. dat is makkelijker bij te werken dan een beschadiging aan zwarte lak. vandaag heb ik dus de voorkap gespoten, window uitgezaagd, en frame geborsteld. Eigenlijk de hele dag dus lekker aan t prutsen geweest :Y)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/IMG_2576TN.jpg
De voor en bovenkant, echt zwart ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/IMG_2577TN.jpg
Close up van de voorzijde. na de reparatie dus. hij is er zelfs nog wat mooier van geworden omdat er nu wat minder plamuur op zit, en hij dus minder bobbels heeft, en dus een strakkere vorm.

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/IMG_2578TN.jpg
De window, afmetingen zijn 17x17cm, even groot dus als t mobo :) wat ik met dat logo ernaast ga doen laat ik nog wel zien ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/IMG_2579TN.jpg
Het frame, het ziet er een beetje vaag uit, maar in het echt geeft het gewoon een mooi geborsteld effect. polijsten heb ik eerst geprobeerd, maar dat metaal wou gewoon niet goed glimmen :(

Ik had de delen overigens eerst zilver gespoten, dat zie je dus zitten op de plek waar het mobo komt. aangezien ik anders eerst daar de verf moest verwijderen en daarna nog eens borstelen heb ik dat maar lekker over geslagen :P zie je als ie eenmaal in elkaar zit toch nix meer van.

• BLN

BLN

Woa Fat.
Hoe heb je t chassis zo glimmend gemaakt?

Verwijderd

BiX schreef op 23 februari 2004 @ 21:57:
Woa Fat.
Hoe heb je t chassis zo glimmend gemaakt?
Ik had de delen overigens eerst zilver gespoten , dat zie je dus zitten op de plek waar het mobo komt. aangezien ik anders eerst daar de verf moest verwijderen en daarna nog eens borstelen heb ik dat maar lekker over geslagen zie je als ie eenmaal in elkaar zit toch nix meer van.

De kunst van het lezen.

• BLN

BLN

borstelen, jah ok maar met wat? Ik heb net papies haar borstel gepakt maar als ik r mee over mn kast borstel gebeurt er nix :+

Verwijderd

stalen wol doet wondere denk maar aan een 00 of 000

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
nee, ik heb voor de boormachine een borstel, zijn dus gewoon stalen haartjes en dat draait rond. en geeft op die manier allemaal kleine krasjes.

• Heli0s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-04 15:07

Heli0s

Liberate tuteme ex inferis

Ziet er erg strak uit _/-\o_ !

Maar wat voor een verf heb je gebruikt? autolak?

The fear that keeps me going and going and going. Is the same fear that brings me to my knees

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
nee, gewoon de goedkoopste spuitbussen van de karwei :) dr zal nog wel een blanke laklaag overheen moeten als bescherming.

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
Even wat tussen resultaat pics :D

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/IMG_2582TN.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/IMG_2584TN.jpg

zijpaneel staat ATM ind e eerste laklaag, maar die is denk verpest :( ik heb em gespoten over de poedercoating die er eerst op zat, en dat geeft een soort van vet effect, dus op sommige plekken drijft de lak dus weer weg. zal dus wel opnieuw moeten :P

De cdrom speler is alleen niet echt mooi geworden van t spuiten, dus daar koop ik wel een ander frontje voor als t kan. en dan nog een baybus ofzo klussen voor 3 fan's en een hoop lichtjes (glowvoorkant, binnenkant, glowfeets.

[ Voor 42% gewijzigd door _ferry_ op 27-02-2004 14:25 ]

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
update

hij gaat nu echt al ergens op lijken... als ik de voorzijde niet weer zou hebben laten vallen :/
kan dus nu voor de 3e keer gaan schren, plamuren en verven, al wacht ik daar nog maar ff mee, totdat alle andere werkzaamheden klaar zijn, om te voorkomen dat t nog een keer gebeurt.

maar ik ben wel met andere dingen bezig geweest. gister namelijk een fan en NB koeler gehaald:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/IMG_2604TN.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/IMG_2606TN.jpg
de nieuwe cpu koeler, kweet niet of t qua temperatuur of geluid uitmaakt, ik hoop dat de fan nu wat langzamer kan, omdat die een best wel irritant hoog gezoem geeft. Ik heb niet gewoon simpel de oude vervangen, maar eerst de cpu ff gecontroleerd of ie wel vlak was, dat was ie ook, tevens ff oude lijmresten eraf. En toen de nieuwe koeler gelapt, deze liep namelijk onwijs hol, als je er een mes op legde zag je dat gewoon. vind ik toch wel slechte product afwerking. Overigens was het middelste deel langer, maar die heb ik eraf gehaalt, omdat ik anders nooit de fan fatsoenlijk kon monteren, nu zit ie prima vast met zelf gefabriceerde klemmen
Op de bovenste pic die wel tamelijk donker is, zie je links onder net een stukje groene weerstand, de witte led zit bovenaan onder de stator.

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/IMG_2607TN.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/IMG_2611TN.jpg
Ik had een sharkoon fan gekocht, zag er best aardig uit, alleen de kleur vond ik wat minder, ik hoopte dat dat UV reactive was, helaas :( . dus besloot ik maar een witte led te modden in t motorhuis, wou er het liefst 2, maar dat ging echt _nooit_ passen, ik moest met deze led al een hoop proppen en stouwen.

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/IMG_2614TN.jpg
Zo ziet t er van binnen uit zonder PSU en kabels, overigens zie je in sommige hoekjes nog een beetje donkere plekken, dat is van t lassen, want ik had vanochtend de onderkant en bovenkant aan elkaar gehecht. dat donkere veeg je gelukkig zo weer weg :)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/IMG_2616TN.jpg
en zo met kabels, de ATX kabel zou ik eigenlijk nog moeten meshen, de rest heb ik IMHO best netjes weg gekregen :) ook via de backplate, en de normale IDE kabels heb ik strak gevouwen en kunnen op die manier beter weggewerkt worden dan rounded cable's

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/IMG_2615TN.jpg
rommeltje :P

[ Voor 5% gewijzigd door _ferry_ op 27-02-2004 14:31 ]

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Zie ik daar ook een Koffermod ?? LOL Jij kan echt niks standaard laten zo te zien :P :D
PssT : Waar vind ik pics van dat zilveren beeste ding :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-11 08:47

SilencerNL

No remorse

errug netjes!!! _/-\o_

Wel balen dat je nou voor de tweede keer de front laat vallen... Ben benieuwd naar het eindresultaat!

Don't dream your life, live your dreams!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 16:26

Jabba

Firkan

Wow erg leuke CIP, ff bookmarken voor het vervolg, maar uhm hoe krijg je het voor mekaar om steeds dat front te laten vallen?

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
nero355 schreef op 27 februari 2004 @ 14:37:
Zie ik daar ook een Koffermod ?? LOL Jij kan echt niks standaard laten zo te zien :P :D
PssT : Waar vind ik pics van dat zilveren beeste ding :)
hehe nee een kofefermod heb ik nooit gedaan, is gewoon een case voor me cdspeler+ mixer ;)
meer pics van dat"zilveren beeste ding" staan op me site.

jah front was ik aan t losschroeven, had em wel al een beetje vast, maar ik dacht dat t schroefje nog best ver erin zat, maar dat was dus niet zo, frontje viel dus voorover klets.
Een ezel struikelt geen 2e keer over dezelfde steen :X maarjah, zo blijf ik bezig ;) al wacht ik dus maar ff tot de rest klaar is, voorlopig doe ik em dr maar op zeten met de barst erin.

[ Voor 3% gewijzigd door _ferry_ op 27-02-2004 15:11 ]

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
:w eeiiindelijk weer een update :)

ik ben de afgelopen maanden ook druk met andere dingen bezig geweest, af en toe heb ik nog wel wat aan de mod gedaan, wat kabels wegwerken enz. Verder had ik t gewoon erg druk met andere dingen die ook moesten gemaakt worden. En ook aan me andere casemod gewerkt :)

Maar van t weekend heb ik weer verf gehaald om alles goed in de lak te zetten.
De zijkant met window heeft wel al een blanke laklaag, de andere kant heb ik vandaag de laatste zwarte laag gegeven, t cdrom frontje en bovenkant hebben ook hun 1e blanke laag, en daar worden ze nog mooier van :P

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/fam-meijden/pics/CIP/DCP_0004TN.jpg
de zijkant +cdrom frontje, t viel me op dat de zovel de zwarte als blanke laag niet helemaal strak uit zijn gevloeid op de zijkant, op de meeste plekken wel, maar daar waar het licht weerspiegeld zie je wat onregelmatigheid. Ja dat wordt denk opnieuw spuiten, ik wil het glad hebben!! >:)

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/fam-meijden/pics/CIP/DCP_0005TN.jpg
Deze zijkant is wat dat betreft beter gelukt, nog geneens een blanke laklaag gehad en toch al super strak :9

Morgen krijgt die samen met de rest nog wat blanke lak over zich heen, daarna moet in de kast nog ff een wat grotere opening maken voor de outtake, t metaal belemmerd namelijk een goede airflow.

Daarna is het wachten op me led's zodat ik de glowrand kan gaan afmaken en als alles in de lak zit kan ik ook het window erin monteren, logo erop maken en leds er achter. Ook de powerknop+led's moet nog gaan werken.
Als ook dat klaar is, dan pas ga ik het frontje weer maken wat dus gebarsten is. voorlopig doet ie t ook wel met barst :+

Verwijderd

heey fer ziet er leuk uit!

hoe staat het er trouwens voor met je frontje? issie al weer gefixed?

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
/me update

Hopelijk dat de volgende pics wat reacties los zullen maken :9 _o_

Ik zoek nog een naam voor de case, ideeén zijn van harte welkom d:)b

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/fam-meijden/pics/CIP/IMG_2973TN.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/fam-meijden/pics/CIP/IMG_2974TN.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/fam-meijden/pics/CIP/IMG_2976TN.jpg
De usb en firewire kabels heb ik ingekort, vond ze net wat te lang. Maar wat een :r klusje is dat, die stekkertjes zijn verotte klein, wat het solderen niet veel makkelijker maakt :|

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/fam-meijden/pics/CIP/DCP_0013TN.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/fam-meijden/pics/CIP/DCP_0015TN.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/fam-meijden/pics/CIP/DCP_0016TN.jpg
The making off :)

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/fam-meijden/pics/CIP/IMG_2963TN.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/fam-meijden/pics/CIP/IMG_2965TN.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/fam-meijden/pics/CIP/IMG_2966TN.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/fam-meijden/pics/CIP/IMG_2967TN.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/fam-meijden/pics/CIP/IMG_2977TN.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/fam-meijden/pics/CIP/IMG_2978TN.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/fam-meijden/pics/CIP/IMG_2979TN.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/fam-meijden/pics/CIP/IMG_2981TN.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/fam-meijden/pics/CIP/IMG_2982TN.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/fam-meijden/pics/CIP/IMG_2983TN.jpg
En het resultaat avn het zandstralen, waar ik zeer tevreden mee ben :D
Rest me nu nog om de voorkap weer te repareren en de zijpanelen goed te kunnen monteren (ze hangen nu gewoon met van die haakjes in het frame, dus nog niet met schroefjes aan de achterzijde.

[ Voor 3% gewijzigd door _ferry_ op 05-04-2004 23:04 ]

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:59

Exigence

dnkroz

_/-\o_ zieht ja gut aus :9~

Maar hoe heb je dat nou precies gedaan met dat zandstralen? Gewoon een stukje karton uitgesneden en dat erop? Maar wat is dat oranje spul dan :?

[ Voor 74% gewijzigd door Exigence op 05-04-2004 21:33 ]

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
eerst een logo van de via site afgedrukt. daarna t window afgeplakt met dat oranje tape. daar t logo opgelegd en langs de lijntjes snijden. Daardoor snij je in het tape wat je er daarna af kunt halen. en dan zandstralen op de delen waar geen tape meer zit :)

• DanielB
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-08 17:20
Dat ruitje is vet... vooral met dat blauw op de achtergrond. Ga zo door!

• _XipHiaS_
  • Niet online
Zeer netjes, enorm gaaf effect. Keep modding.. eh tweaking :).

• Jukebox126
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-11-2023
Wow! Mooi gedaan :). Ut begint er nu cker steeds mooier uit te zien, en op dat logo mag je best trots zijn ;).

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Dude, blauw!!
Maar wel heeeel mooi!!

Nomen nescio

• nuclear waste
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-06-2023

nuclear waste

<onzin>

damn mooi werk heb je hem zelf gezandstraald ?? (nat of droog)

</onzin>

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
nuclear waste schreef op 05 april 2004 @ 22:29:
Droog, me pa heeft dat ding om roest weg te halen van z'n auto die ie aan het restaureren is. Ooit eens mee gespeeld, en toen kwam ik op t idee om er logo's mee te gaan maken :) op die ene pic zie je naast de zijpaneel in de bankscroef dat zandstraal ding liggen. T is dus een spuit voor op de compressor, geen idee waar ze dat verkopen, maar een auto spuit/schadebedrijf zal er vast ook wel 1tje hebben. T zand is geen normaal zand, t lis zwart en een beetje glanzend en ook wel een stuk groter dan "straat-zand".

[ Voor 34% gewijzigd door _ferry_ op 05-04-2004 22:38 ]

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:43
nuclear waste schreef op 05 april 2004 @ 22:29:
En indien zelf, meer info :) ... maw hoe doe 'ik' dat ? perslucht heb ik al :P

Repareren doe je zo.

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
Ok, de leds aan de voorzijde zijn ook gesoldeerd, rainbowled aangesloten, en alles werkt :D
filpje, 1MB divx 5.0

schema voor rainbowled voor de geintresserde:
met dank aan exter:)

Ik had eerst nog wat zorgen over de gelijkmatige spreiding van led's door het plexi. Maar dat valt gelukkig reuze mee :D alleen daar waar er gaatjes zitten voor schroefjes zie je dat in het plexi zitten zeg maar. maar verder is het naar alle verwachtingen :) De snelheid kan btw nog wat omlaag, wat denk ik wel het mooiste is, maar voor t filmpje had ik het wat sneller gezet.

Verwijderd

Haha, lijpe ledjes :)

Voor de rest echt netjes gedaan man met je kast, mooi geverfd :) En het zandstralen is ook goed gelukt.

Echt top werk !

• nuclear waste

nuclear waste

<onzin>

Sine schreef op 05 april 2004 @ 22:35:
[...]
*knip* maw hoe doe 'ik' dat ? perslucht heb ik al :P*knip*
er zijn 2 manieren nat en droog aangezien je perslucht hebt denk ik dat het gemakkelijkst droog is
je koopt een speciaal spuit-stuk met 2 aansluitingen een met een grote diameter (ca 2 cm ) en een met een kleinere (voor de perslucht)
aan de grote aansluiting hang je gewoon een plastic slang die je in droog zand legt om het zand aan te zuigen (als het zand niet droog is gaat het niet snel genoeg) het zand kan je als je wil hergebruiken maar dan heb je een bak nodig waar je je voorwerp in kan leggen om je zand niet te verliezen (en de bak moet stevig genoeg zijn dat je er niet door straalt)

straks een pic van dat spuit-stuk
klik
sorry voor de brakke pic (hij is niet genomen in een fotostudio ;) )

[ Voor 11% gewijzigd door nuclear waste op 19-04-2004 19:10 ]

</onzin>

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
is dus wat anders als die ik gebruikt heb, die moet je namelijk echt op het voorwerp zetten, wat met die van jou denk ik niet hoeft. Maarjah, t heeft zijn werk gedaan :P

• nuclear waste

nuclear waste

<onzin>

_ferry_ schreef op 08 april 2004 @ 21:32:
*knip* wat met die van jou denk ik niet hoeft.
idd je kan met deze zelf de afstand kiezen : ver en traag of dicht en snel (soms te snel ;) ) je hebt wel een sterke grote compressor nodig (min 100 liter)

</onzin>

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

Rmg

nuclear waste schreef op 08 april 2004 @ 19:36:
[...]

er zijn 2 manieren nat en droog aangezien je perslucht hebt denk ik dat het gemakkelijkst droog is
je koopt een speciaal spuit-stuk met 2 aansluitingen een met een grote diameter (ca 2 cm ) en een met een kleinere (voor de perslucht)
aan de grote aansluiting hang je gewoon een plastic slang die je in droog zand legt om het zand aan te zuigen (als het zand niet droog is gaat het niet snel genoeg) het zand kan je als je wil hergebruiken maar dan heb je een bak nodig waar je je voorwerp in kan leggen om je zand niet te verliezen (en de bak moet stevig genoeg zijn dat je er niet door straalt)

[afbeelding]
Zon spuitstuk erg droog zand ( van dat speciale dieren zand voor kooien zou dat werken ? ) en ergens een compressor weg zou moeten lukken hmmmmmm

( compressors zijn bij abo rent te huur voor 6 euro pdag :P desnoods met een groep 1 huren dat je allemaal gaat logo stralen.. hmmm idee... :p)

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:43
nuclear waste schreef op 08 april 2004 @ 19:36:
[...]

[afbeelding]
Venturi princiepe dus, hij zuigt zelf het zand naar de spuitmond als ik het goed begrijp. En je zei dat je verder het gebruikt om delen van z'n auto te stralen ? eens kijken of bij de plaatselijke automaterialen handel iets te vinden is.

Repareren doe je zo.

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:39
[quote]_ferry_ schreef op 08 april 2004 @ 19:11:
filpje, 1MB divx 5.0
[quote]

Hmm.... raar een rainbow led hoort tog alle kleuren van de regenboog bijlangs te lopen... Die van jou laat bij je filmpje namelijk alleen maar blauw in en uit faden...

Verder vind ik het ook zonde dat je ledjes niet synchroon met elkaar lopen, ik meende dat Benadski daar synchronizers voor ontworpen had...

Maar ik vind de casemod voor de rest wel leuk hoor....
Naam: Big Mini???

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
jah, hij kan RGB doen, maar ik heb voor alleen blauwe leds gekozen,. Wat bedoel je met niet synchroon? hij maakt gewoon de mogelijke binaire combinaties, waar dan nog een condensator + tor tussenhangt voor het in en uitfaden.

Big mini is trouwens best leuke naam :D of full-mini ofzo, ik zal eens een beetje gaan denken in die richting :)

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:38

Epsilon

_ferry_ schreef op 09 april 2004 @ 09:38:
jah, hij kan RGB doen, maar ik heb voor alleen blauwe leds gekozen,. Wat bedoel je met niet synchroon? hij maakt gewoon de mogelijke binaire combinaties, waar dan nog een condensator + tor tussenhangt voor het in en uitfaden.

Big mini is trouwens best leuke naam :D of full-mini ofzo, ik zal eens een beetje gaan denken in die richting :)
maxi-itx :x

Maar super nette straaljob gast !! SUPER strak. Ik doe het je voorlopig niet na ;).

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:59

Exigence

dnkroz

MTM (= More Than Mini) :P

Voor de rest, nogmaals, een superstrak resultaat. Echt mooi.

• Truus
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-07-2022
Calimero? (ook zwart en klein :))

Why be difficult when with a little extra effort you can make yourself impossible? || veni, vidi, delevi || You people laugh because I'm different... I laugh because you're all the same.

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:39
_ferry_ schreef op 09 april 2004 @ 09:38:
Hmm... kun je dan niet veel simpeler een fade-out printje halen bij exter... Naja, boeiend..., maar met asynchroon bedoel ik dat in je filmpje op een gegeven moment het bovenste stukje plexi... infaded terwijl de 2 zijstukjes plexi dan uitfaden...

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
Gr0wLiThE schreef op 09 april 2004 @ 20:27:
[...]

Hmm... kun je dan niet veel simpeler een fade-out printje halen bij exter... Naja, boeiend..., maar met asynchroon bedoel ik dat in je filmpje op een gegeven moment het bovenste stukje plexi... infaded terwijl de 2 zijstukjes plexi dan uitfaden...
jah, maar hij maakt alle mogelijke combinaties, waarbij ze allemaal langzaam aan en uit gaan, niet a-synchroon, t gaat immers klokpuls gestuurd :)
En een fade led had op zich gekund, maar ik vind de werking hiervan mooier en de printjes had ik toch nog liggen :P

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:44

sapphire

Die-hard pruts0r

mini-me :P

Gabriël AM5

• Truus

Why be difficult when with a little extra effort you can make yourself impossible? || veni, vidi, delevi || You people laugh because I'm different... I laugh because you're all the same.

• NewbieNeo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:10
zeer mooie mod tot zover... _/-\o_
ben erg benieuwd naar 't eindresultaat, wat vast en zeker net zo strak gaat worden als dat 't nu al is..

heeft zeker weer wat inspiratie voor mij opgeleverd. 8)

Verwijderd

leuke mod!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
tnks :) Hij is trouwens bijna klaar, alleen is de dvd kapot, dus daar moet een andere in, maar momenteel ff geen $$$ daarvoor :P en nog een ledje achter de powerknop stoppen en wat kleine dingetjes, zoals de IrDa ontvanger in een kastje schroeven en dan kan ie de woonkamer in :D

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Epox heeft al een mini PC die zo heet... kan je het "mini" niet door tiny of little vervangen?

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
En ik kwam er op bit-tech ook al 1tje tegen die zo heette. dan is maxi-mi leuker denk :)

• Truus
*kick*

Hoe staat het met deze CiP? De foto's doen het inmiddels niet meer, maar ik heb dit topic toen met veel interesse gevolgd en ik vraag me af hoe het geworden is :).

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:42
_ferry_ krijgen we de afwerking nog te zien? Heb deze toen je net begnnen was een paar keer bekeken, jamamer dat we er nu niets meer van zien.

• Meneer aard

Meneer aard

Porsche rulez!

ge-flopt schreef op 15 juli 2004 @ 22:52:
_ferry_ krijgen we de afwerking nog te zien? Heb deze toen je net begnnen was een paar keer bekeken, jamamer dat we er nu niets meer van zien.
Alsjeblieft zeg, doe dat maar via mail/msn/icq ofsow. Zo kan dit topic op slot gaan en dat is zonde.

Waarom :? Kicken is tog voor dit soort ongein onnodig :?

• X-G
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Meneer aard schreef op 15 juli 2004 @ 23:24:
[...]

Alsjeblieft zeg, doe dat maar via mail/msn/icq ofsow. Zo kan dit topic op slot gaan en dat is zonde.

Waarom :? Kicken is tog voor dit soort ongein onnodig :?
Welk soort ongein? De man vraagt alleen of de modder de kast al af heeft, en of ie nog foto's ervan kan plaatsen?

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Pagina: 1