Soms zijn er topics waarbij de reacties zo hard gaan dat er bijna niet meer tegenop de modereren valt. Vaak eindigt zo'n topic dan in een slotje. Wat erg jammer is, aangezien het onderwerp van een dergelijk topic de gemoederen erg bezig gehouden heeft (vandaar ook de snelheid van reageren).
Een goed voorbeeld van zo'n topic is: Windows 2000/NT Source gelekt, zou het? (welliswaar nog niet op slot). Verder kan ik mij zo ook nog wel een aantal voorbeelden uit mijn modtijd herinneren
Men ziet een dergelijke topictitel en leest verder helemaal de topic niet, waardoor modjes bezig kunnen blijven.
Persoonlijk zou ik het als moderator (ben ik niet meer, daar niet van
) erg prettig vinden denk ik om een extra status aan een topic te kunnen geven. Een soort van modbreak. De inhoud van het bericht wordt dan 1 regelig om de bijvoorbeeld de zoveel berichten herhaald in een opvallende kleur, zodat men niet meer over een mededeling heen kan lezen. De mededeling hoeft niet heel veel meer te zijn dan een link naar de daadwerkelijke mededeling.
Of de volgende oplossing: Boven het (quick)reply scherm zou dit bericht herhaald kunnen worden.
Ideetje
Kwam zomaar in me op bij het zien van het topic en het bemerken hoevel werk de modjes hebben met een dergelijk topic, aangezien je de andere kant van een forum ook meegemaakt hebt
Een goed voorbeeld van zo'n topic is: Windows 2000/NT Source gelekt, zou het? (welliswaar nog niet op slot). Verder kan ik mij zo ook nog wel een aantal voorbeelden uit mijn modtijd herinneren
Persoonlijk zou ik het als moderator (ben ik niet meer, daar niet van
Of de volgende oplossing: Boven het (quick)reply scherm zou dit bericht herhaald kunnen worden.
Ideetje
Kwam zomaar in me op bij het zien van het topic en het bemerken hoevel werk de modjes hebben met een dergelijk topic, aangezien je de andere kant van een forum ook meegemaakt hebt