HD crash gegevens terug halen

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Ik had een mooi werkend systeempje lopen op Windows XP met NTFS, nu is mijn HD gecrashed en werkte niks meer. Toen heb ik de HD geformatteerd en een nieuwe partitie aangemaakt (ook weer NTFS). Ik had belangrijke gegevens op mijn schijf staan en deze had ik wel heel erg graag terug. Nu heb ik op internet zitten zoeken maar ik vind alleen maar proggies voor FAT. Iemand een idee wat ik kan doen? Weet iemand welk programma ik nodig heb?

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-03 06:49
je hebt en format en partition table opnieuw aangemaakt...

dan wens ik je heel veel succes...

kijk als je hdd brak was had je hem als secundaire wel in een systeem kunnen hangen en kijken wat dat zou opleveren... maar nu?

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Verwijderd

Na herpartitionering + format + ingebruikname wordt zoiets wel erg lastig...

OM Faq: Hoe krijg ik verloren gaande data terug? al bekeken?

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2004 13:12 ]

Verwijderd

Het is niet erg handig dat je de boel geformatteerd hebt en nieuwe partities hebt gemaakt, terwijl je gegevens niet weg mochten. Al de FAQ in dit forum gelezen? Zal vast wel iets over in staan.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-03 00:48

job

Probeer eens een datarecovery tool te draaien.
Ik heb goede resultaten gehad met getdataback ntfs.
Ook na een format, al was dat wel een quickformat.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

't Is hier op GoT de bedoeling dat je eerst o.a. de subforum-FAQ raadpleegt eer je een topic opent ;) Zie dus het linkje van euss. Verder had je ook even kunnen Googlen .. [google=ntfs data recovery]. Simpel, niet?

[ Voor 25% gewijzigd door BalusC op 12-02-2004 13:51 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.