Ha forummers,
Vraag over de voedingsduur van mijn aanstaande batterij. Ik krijg binnenkort een Toshiba A30-614 (mobiele P4, 3,06, centrino was geen optie) notebook van mijn baas (mijn eerste notebook). Nu geeft Toshiba bij de specs op dat de maximale batterijtijd bedraagt : tot 2.0 uur
Hoe moet ik dit nu interpreteren, tot twee uur bij vol gebruik, of twee uur als je geluk hebt bij minimaal gebruik? Ik krijg hem deels als desktopvervanging maar moet ook af een toe een aantal uur tekstverwerken op locatie waar je niet weet of je stroom hebt
Niet vol tikken, maar stukken lezen/even verwerken/stukken lezen/even verwerken
Raak ik dan al na twee uur in de problemen (zonder extra 2e batterij a 180, euri ex btw
)? Ik heb veel reviews gelezen maar dan wordt er vaak intensiever gebruik gemaakt van de batterij dan ik op locatie zal doen (alleen wat Word draaien). Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
groet,
martijn
Vraag over de voedingsduur van mijn aanstaande batterij. Ik krijg binnenkort een Toshiba A30-614 (mobiele P4, 3,06, centrino was geen optie) notebook van mijn baas (mijn eerste notebook). Nu geeft Toshiba bij de specs op dat de maximale batterijtijd bedraagt : tot 2.0 uur
groet,
martijn