Ik ben voor mijn stage plaats wat informatie aan het uitzoek voor een sus server maar daar moet ook MBSA bij gaan draaien. Aangezien het de sus met mbsa in een serverpark komt te staan waar Casema en Kennisnet worden gehost is security een eis.
Daarom moet ik weten als je met mbsa een scan uitvoerd en je bent Domain admin
hoe hij deze gebruikers gegevens verstuurd naar een remote computer. Om deze vervolgens te mogen scannen.
Want we willen niet dat de gegeven van casema en kennisnet als plain text over het internet gaan
Ik heb al gezocht en op microsoft en op ander site maar daat is bijna niks te vertellen hier over.
Zelf denk ik dat het gaat om de standaard encryptie van windows maar ik moet dit zeker weten.
Daarom moet ik weten als je met mbsa een scan uitvoerd en je bent Domain admin
hoe hij deze gebruikers gegevens verstuurd naar een remote computer. Om deze vervolgens te mogen scannen.
Want we willen niet dat de gegeven van casema en kennisnet als plain text over het internet gaan
Ik heb al gezocht en op microsoft en op ander site maar daat is bijna niks te vertellen hier over.
Zelf denk ik dat het gaat om de standaard encryptie van windows maar ik moet dit zeker weten.