[security]Microsoft Security Baseline Analyzer v1.2 released

Pagina: 1
Acties:

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-05 09:20

mutsje

Certified Prutser

Topicstarter
Microsoft heeft de nieuwe MSBA released V1.2 kan nu meer dan zijn voorganger.

Microsoft Baseline Security Analyzer V1.2

Whitepaper met text en uitleg
White Paper: Microsoft Baseline Security Analyzer V1.2

Erg nuttige tool om snel het hele netwerk te scannen of de laatste hotfixes,patches en dergelijek geinstalleerd zijn.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:13

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Die stond al een tijd terug op de frontpage. Oud nieuws dus. Linkje: meuktracker: Microsoft Baseline Security Analyzer 1.2

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

En hij werkt NOG beter :p

Ik heb voor de grap hem eens gevolgd op advies op een clean install Win2k adv. server.

Na het installeren van SP4 zegt hij dat ik SP3 heb en loopt ie volledig de mist in.

Nuja, eenmalig maar toch vind ik dat zulke fouten nogal onprofessioneel overkomen met hun eigen software.

Verwijderd

lijkt me vaag. ik zal het zo wel ff testen. weet je bijv zeker dat de .xml file wel gedowned is.

edit: het werkt prima hoor... ik miste alleen een explorer updateje.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2004 13:45 ]

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-05 09:20

mutsje

Certified Prutser

Topicstarter
marcus melde dat v1.2 nogal wat bugs heeft maar v1.2 download automatisch updates voor zichzelf dus die zullen in de loop der toekomst wel opgelost worden.. dus heeft mutsje marcus maar ff ander tooltje laten zien waar marcus weer mee kan proggen :+

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

fantastische tool, zo heb ik laatst met MSBA een relay lek op een Exchange 5.5 server gedicht omdat degene die die bak had geinstalleerd vergeten was ook maar enige vorm van Service Packs er op te zetten. SP4 had ik dan nog gedaan, maar er was nog een hotfix achterna gekomen die een 'gaatje' in de Internet Mail Service dicht.....

Weg spammers !! :7

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Pagina: 1