de temp. van mijn p4 3.0 is stresses 61-62 C, terwijl mijn mobo maar 30-31 is. Ik heb zo'n beetje alles al geprobeerd. Of klopt er gewoon wat niet?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Wat voor cooler heb je erop zitten. Ik vind het ook best wel warm voor een p4.
Meer informatie dus!
Verwijderd
Zou zo zeggen, als je hem kouder wilt hebben, kijk of hij vol zit met stof al, of neem een nieuwe cooler. Die kun je zelf wel vinden lijkt meVerwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 22:14:
een standaard/boxes cooler
Verwijderd
Ik heb een P4 3.06 met een zalman 7000cu en die is nu 30 graden stressed 40 dus het kan koeler
Verwijderd
Tjah veel koeler. Maar ik vidn de topic start een beetje TE mager. Wel informatie vragen en zelf weinig vertellen. Lees de FAQ en je weet dat je zoveel mogelijk moet postenRaziël5 schreef op 11 februari 2004 @ 22:18:
Ik heb een P4 3.06 met een zalman 7000cu en die is nu 30 graden stressed 40 dus het kan koeler
^^ Zalman cooler is wel erg zwaar, zou die niet graag op me cpu maken, tenzij met mound holes om de socket heen
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2004 22:23 ]
maar een zalman 7000cu is dan ook een koeler waar je U tegen zegt *kuch* 773 gram *kuch*.
weet iemand nog een leuke signature?
Verwijderd
ok ok sorry ik had ook problemen met mijn temp met boxed cooler werd ie stressed 72 graden na de zalman werd ie 50 graden vond ik dus nog steeds te warm dus heb ik er nog eens 7 case fans erbij gezet 4 uitblazend 3 in en mijn resultaat 30 graden
en dat gewicht van de zalman valt wel mee hoor ik heb daar geen problemen mee en die standaard koeler die heb ik in de prullenbak gegooit
o ja helemaal bijna vergeten en bleek ook nog een fout in de bios te zitten dat ie de temp verkeerd aangaf dus die zou je ook nog ff kunnen update
en dat gewicht van de zalman valt wel mee hoor ik heb daar geen problemen mee en die standaard koeler die heb ik in de prullenbak gegooit
o ja helemaal bijna vergeten en bleek ook nog een fout in de bios te zitten dat ie de temp verkeerd aangaf dus die zou je ook nog ff kunnen update
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2004 22:32 ]
waarom weggegooid?Raziël5 schreef op 11 februari 2004 @ 22:29:
ok ok sorry ik had ook problemen met mijn temp met boxed cooler werd ie stressed 72 graden na de zalman werd ie 50 graden vond ik dus nog steeds te warm dus heb ik er nog eens 7 case fans erbij gezet 4 uitblazend 3 in en mijn resultaat 30 graden
ik had em nog wel willen hebben, soms best handig.
heatsinkjes maken voor vidieokaart bijvoorbeeld, en fan is ook nog wel te gebruiken lijkt mij
Een 3.06 of een 3.0 dat ligt nogal een eind uit elkaar.
De 3.0 Fsb 800 is echt een stuk heter dan een Fsb 533.
De tijd dat Intel koel was en Amd heet, is voorbij we draaien het tegenwoordig om.
Amd boxed koelers zijn kleine fijne koelers en amd blijft netjes in de temps. Intel daarintegen word goed warm met grote lompe koelers.
Intel gaat dan ook echt niet naar de klote dus laat maar lekker lopen
De tijd dat Intel koel was en Amd heet, is voorbij we draaien het tegenwoordig om.
Amd boxed koelers zijn kleine fijne koelers en amd blijft netjes in de temps. Intel daarintegen word goed warm met grote lompe koelers.
oke mijn 2.8@3.16 HT wordt met een Zalman 7000-ALCU (die is MAAT 450 gr d8 ik) 29 garden idel en 37 stressed met fan op het laagst.motormuisje schreef op 11 februari 2004 @ 22:34:
Een 3.06 of een 3.0 dat ligt nogal een eind uit elkaar.
Henning
3k3Wp 12'NO - 4k3Wp 30'NO - 3kWp 30'NW
Verwijderd
mijn barton 2500+ met whisperrock 4 wordt
idle 32 stressed 36 graden
maar dit vind ik nog vreemder:
Temperatures
Motherboard 34 °C (91 °F)
CPU 32 °C (90 °F)
caseflow is zeker weten goed, 3 out 3 in
en heb verschillende programma's gebruikt.
heb ook ff aan heatsink gevoeld en die is niet warm.
idle 32 stressed 36 graden
maar dit vind ik nog vreemder:
Temperatures
Motherboard 34 °C (91 °F)
CPU 32 °C (90 °F)
caseflow is zeker weten goed, 3 out 3 in
en heb verschillende programma's gebruikt.
heb ook ff aan heatsink gevoeld en die is niet warm.
* dion_b sluit zich hierbij aan en de topicMerely schreef op 11 februari 2004 @ 21:49:
*kuch* PMG FAQ *kuch*:
Hoe warm mag m'n CPU worden?
Al gelezen?
Opzettelijk foute tangconstructie
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()