problemen chieftec wireless desktop

Pagina: 1
Acties:

• diontjuh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-11-2014

diontjuh

for president

Topicstarter
beste medetweakers,

ik heb sinds een 2 weken de chieftec wireless desktop en heb er nogal problemen mee.. het volgende maak ik mee:
als ik fijn ben aan het muizen en laat de muis een seconde of 10 stilstaan schakelt hij zich op een of andere mannier uit.. want ik moet eerst op een knopje van de muis klikken voordat die weer iets doet.. het ledje van de muis doet het na die 10 seconden ook niet wat hij bij normaal bewegen wel doet..

mijn tobo: als ik tiep hier etc.. gaat alles goed maar zodra ik een gama als HALO doe en ik loop vooruit.. blijft op een of andere mannier me vooruit knopje hangen.. ik druk hem niet in want het ledje op t tobo voor ingedrukt brand niet.. maar hij blijft wel vooruit lopen (of een andere kant op)
en nee ik heb geen plaktoetsen aan staan zoals de winkel zegt
en ja ik heb al gezocht...
iemand ervaring met dit probleem

-=-=- [CM] Stainless Art -=-=-[cip] blauwe plexi cube -=-=-=

• MadMan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-04 14:58

MadMan

What the....

Dat met je muis is in ieder geval gewoon normaal, dit is nou eenmaal de manier waarop sommige muizen je batterijen sparen.
Doet je toetsenbord dat alleen als je vooruit duwt met meerdere andere knoppen tegelijk? Of ook als je alleen die ene voor vooruit induwt?

W211 E55 | W220 S500 | W116 280SE | E90 318iA | E30 325i | Cooper Classic

• diontjuh

diontjuh

for president

Topicstarter
DHuuf schreef op 12 februari 2004 @ 13:38:
Dat met je muis is in ieder geval gewoon normaal, dit is nou eenmaal de manier waarop sommige muizen je batterijen sparen.
Doet je toetsenbord dat alleen als je vooruit duwt met meerdere andere knoppen tegelijk? Of ook als je alleen die ene voor vooruit induwt?
jah als ik meerdere knoppen tegelijk induw heb ik dit alleen

• diontjuh

diontjuh

for president

Topicstarter
diontjuh schreef op 13 februari 2004 @ 14:02:
[...]

jah als ik meerdere knoppen tegelijk induw heb ik dit alleen
iemand?

• oRc
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-03-2022

oRc

\o/ Garfield \o/

zou kunnen dat de buffer dan vol is, is waarschijnlijk een hardware probleem dan en alleen op te lossen met een ander toetsenbord meestal :|