Toon posts:

Beste cd-brander?

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb tot nu toe altijd met diskettes gewerkt, koppig als ik ben, maar nu met een wat snellere adsl verbinding is een goeie cd-brander toch wel handig.
Ben dus op zoek naar een cd-brander en geen dvd-brander...
Maar ik heb geen idee welke brander nou echt goed is, niet al teveeel kost en weinig problemen geeft.
Ik las in de fora al dat aopen nogal wat problemen geeft, maar is dat tegenwoordig nog steeds zo?
Dus vroeg me af of iemand ervaring heeft met 52X32X52 cd branders van verschillende merken en me advies kan geven...thanx

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Koop gewoon een goedkope lite-on.

Beste bestaat niet.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• waik
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-01 19:22
CrashOne schreef op 11 februari 2004 @ 16:24:
Koop gewoon een goedkope lite-on.

Beste bestaat niet.
mee eens. die gaan prima en zijn goedkoop

Verwijderd

mja, een cd-brander is een cd-brander. na een een jaar of wat geven ze de geest maar dat hoort zo.

de beste is imo de goedkoopste...

/spuit elf enzo :/

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2004 16:26 ]

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-03 15:06
Ik heb net een jaar met een LiteOn 48x24x48 gewerkt, naar volle tevredenheid. Geen enkele cd mislukt en altijd op 48x gedraaid. Hij gaat er nu uit omdat er een 8x dvd+40x cdrw brander in komt, anders zou hij zeker nog even blijven zitten.

Hier op m'n werk hebben we ook een paar van die LiteOn's (dezelfde 48x's) en die doen het gewoon prima.

Punctuality is the politeness of kings

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Voor als je geen dvd speler hebt is zo'n combo drive wel handig. Ik heb er een van samsung. Is dus ook een 52x brander waar ik heel tevreden mee ben.

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Liteon is best buy dacht ik en sommige modellen kun je door hacked firmware upgraden bijvoorbeeld ik had 24x en kon op 40x branden alleen door firmware hack ;) dus misschien tweedehands zoeken dan?

Lucky Goldstar

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:06

Wekkie

Yeah

Als je Lite-On neemt, ga dan niet voor de LTR-52246S ( respectievelijk 52x24x52 ). Ik heb dit model dus ook, maar er is wat vreselijks fout gegaan waardoor veel units na x maanden alleen nog op 4x willen fikken, zoals de mijne :| Op 't LiteOn forum is er ook gigantisch geklaagd maar geen response :(

Achja, zoveel fik ik ook weer niet en een DVD brander komt er toch aan. Als je voor LiteOn gaat moet je dus de LTR-52327S nemen :)

I've got a feeling...

Verwijderd

Ik heb vroeger altijd HP gehad, werken goed, ik heb nu Ricoh en Lite on werken ook goed, prijs is bij deze apparaten het belangrijkste. Zo goedkoop mogelijk zou ik zeggen.

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
als je de beste zoekt zou ik eens naar plextor kijken. das zo'n beetje het beste merk.
nooit problemen gehad met die branders.

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-02 22:20

Sosabowski

nerd

Hier staat het beste antwoord op jouw vraag.

M.a.w. er is géén beste brander. De een hecht veel aan een merk de ander aan snelheid en een derde gaat voor betrouwbaarheid.

Iedereen kan hier wel vertellen wat hij de beste vind maar ik vraag me af of dat jou helpt.

veel succes met de zoektocht!

[ Voor 12% gewijzigd door Sosabowski op 11-02-2004 16:51 ]

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

• german8
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-03 15:53
Koop in geen geval een Philips 48x16x18, was altijd mis tot ik factory-jumper maar heb aangezet waardoor ie het nu wel doet in PIO4 mode.

Heeft me 20 cd-r's gekost om erachter te komen!

• trabant
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:46
Die plextor premium kost wat, maar dan hèb je ook wat. En wat je niet of nauwelijks in de tests leest: het is -sinds Yamaha uit computerspul gestapt is- bij mijn weten de enige brander die alle in Europa gangbare kopieerbeveiligingen aankan. _/-\o_
Als je je platenverzameling wilt backuppen is het c't CDregister http://heise.de/ct/cd-register/ wel handig, en het geeft je meteen een idee wat met welke apparaten wel en niet kan. Alleen hopen dat je op school bij duits hebt opgelet.

KPN is een drieletterwoord

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:50

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.