Ik heb een peeceejte terug gekregen met een dode proc
een relabelde 2400+ (naar een 1800+)
Toen ik deze opstarte kreeg ik niks te zien op t scherm, en heb me vandaag maar een andere proc gekocht.
Deze heb ik im mn main-PC gezet, en de 2400+ die daar in zat heb ik naar de 7va-XP overgeplaatst.
Met de dode proc bleef de computer draaien ook al deed ie niks, nu ik er een andere proc in heb gezet wilt ie compleet niks meer doen. Na een seconde of 3 valt ie gewoon uit.
Ik heb de multiplier al op auto gezet. De fsb terug naar 100 gezet.
Een complete bios clear (bat. er uit genomen en een paar minuten gewacht voor dat ik hem terug had geplaatst)
tijdens de boot ook al een paar keer de stroom weg genomen.
Hij doet compleet niks meer
Ik krijg zelfs nog geen bios beeps meer, ...
hier heeft men bijna hetzelfde probleem maar er is niet echt iets uit de bus gekomen, ...
Een flop zit wel niet in mn systeempje.
De lampjes van mn tobo lichten op tijdens boot, van mn brander weet ik het niet.
Alle fans gaan nog draaien, ....
een relabelde 2400+ (naar een 1800+)
Toen ik deze opstarte kreeg ik niks te zien op t scherm, en heb me vandaag maar een andere proc gekocht.
Deze heb ik im mn main-PC gezet, en de 2400+ die daar in zat heb ik naar de 7va-XP overgeplaatst.
Met de dode proc bleef de computer draaien ook al deed ie niks, nu ik er een andere proc in heb gezet wilt ie compleet niks meer doen. Na een seconde of 3 valt ie gewoon uit.
Ik heb de multiplier al op auto gezet. De fsb terug naar 100 gezet.
Een complete bios clear (bat. er uit genomen en een paar minuten gewacht voor dat ik hem terug had geplaatst)
tijdens de boot ook al een paar keer de stroom weg genomen.
Hij doet compleet niks meer
Ik krijg zelfs nog geen bios beeps meer, ...
hier heeft men bijna hetzelfde probleem maar er is niet echt iets uit de bus gekomen, ...
Een flop zit wel niet in mn systeempje.
De lampjes van mn tobo lichten op tijdens boot, van mn brander weet ik het niet.
Alle fans gaan nog draaien, ....
regardless of talent, unles there is desire no one can truly be exeptional