Toon posts:

????

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij begrijpen jullie mijn vraag niet maar inplaats van telkens me topics op slot te zetten kan je ook ff doorvragen...

ik zoek een programma er voor (zoals traffic builder alleen dan een andere want deze zuigt) en niet een metatag creator via een website want die kan ik zelf ook wel genoeg vinden...

Dus vroeg ik me af wat jullie ervaring was met zulke programma's?

dus voordat je deze ook weer opslot zet crisp... vraag es ff door als je niet begrijpt wat ik bedoel.. dank je wel :)

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik denk dat je crisp maar beter ff kunt mailen ofzo, want deze gaat waarschijnlijk net zo glashard weer op slot..

En je topicstart is nou ook al weer niet om naar huis over te schrijven.. "ik zoek een programma er voor" << Ja, da's duidelijk..

Kortom: Gebruik www.google.nl en http://search.gathering.tweakers.net/ eens.. Je vorige topics waren overigens "duidelijk" topics waarin je vroeg of ze er waren (als hoofdpunt) en da's wel via de search te vinden...

edit:
En dan heb ik 't nog niet eens over je topictitle gehad :)

[ Voor 33% gewijzigd door Osiris op 11-02-2004 11:44 ]

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-05 16:22

Remy

I usually get 100% accuracy

Verwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 11:40:
Volgens mij begrijpen jullie mijn vraag niet maar inplaats van telkens me topics op slot te zetten kan je ook ff doorvragen...
Het is eigenlijk juist de bedoeling om in je topicstart zo duidelijk mogelijk te zijn, anders moeten er eerst 10 ~ 20 posts gedaan worden om erachter te komen wat je nou precies wil/je probleem is. Je topictitel (en eveneens deze topicstart) zijn namelijk niet om over naar huis te schrijven :)
ik zoek een programma er voor (zoals traffic builder alleen dan een andere want deze zuigt) en niet een metatag creator via een website want die kan ik zelf ook wel genoeg vinden...
er voor? waarvoor? Wat wil je nu precies?
Dus vroeg ik me af wat jullie ervaring was met zulke programma's?

dus voordat je deze ook weer opslot zet crisp... vraag es ff door als je niet begrijpt wat ik bedoel.. dank je wel :)
Waarom moet er van andere users verwacht worden dat er doorgevraagd wordt ipv dat je zo helder en duidelijk mogelijk bent in je startpost, graag met linkjes naar wat je al zelf gevonden/gezocht hebt, en waarom het niet precies is wat je zoekt :?

Het moet van twee kanten komen natuurlijk, met een dergelijke topicstart hebben anderen weinig zin om behulpzaam te zijn :)

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

Topicstarter
dat heb ik dus gedaan... en ik vind alleen maar websites... maar ik weet dat er wel programma's voor moeten zijn...

jah ik wete het van men topicstartmaja werd er ff een beetje ziek van dat ie telkens op slot werd gezet...

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:14
Dit lijkt wel erg op een request voor een leuk programma, en je hebt niet aangegeven dat je zelf wat initiatief getoond hebt om z'on dergelijk programma te vinden.

Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:12

Pelle

🚴‍♂️

Had ik al eens gezegd dat als je een topic heropent, ik het niet opeens wél open laat? Nee? Nou, bij deze. Je kunt zelf wel verzinnen waarom.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.