[PC] Ragnarok Online - Deel 16

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.027 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 15:33

Smurf

Detri

Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 15:31:
tja je mag mijn vriendje wel zijn op Euro hoor smurf maar ik hoor nooit wat van de Eurotweakers hier all ya gotta do is ask desnoods join je die achterlijke duitse guild waar ik inzit hoeven we niet te whisperen ;)
Ik ben al van een guild voorzien hoor, zit bij Forever Love. Guilddungeons genoeg om te kunnen levelen dus. :)
Maar ik hoor ook niet zoveel van de euRO GoTters verder. Zou toch wel eens wat namen/classes/levels willen weten van iedereen :)
Flapmo schreef op 06 juni 2004 @ 18:03:
[...]

Of je koopt een emperium en start een NL guild. Probably zullen er meer nl-ers zijn met het probleem, kan je het lekker snel uitbreiden.
Er zijn genoeg NL guilds. Vandaag is er nog een bijgekomen volgens mij, want ik zie ze overal zitten recruiten :P
Dus mocht je nog een NL guild willen, ga nu ff langs in alde, of PM *GanJa* (guildnaam: <THC> De leader is denk ik een aco, dus over levels zullen ze wel niet moeilijk doen. Ik ken ze verder niet btw :) )

[ Voor 42% gewijzigd door Smurf op 06-06-2004 20:53 ]

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

obsidian schreef op 06 juni 2004 @ 20:14:
Ik denk dat ik ook een betaald account ga nemen, en dan wil ik ook wel in de party/guild hoor. Maar is het zo dat je maandelijks je account gewoon kan verlengen?

Oh, ik hoor net van de GM dat we de Yuno patch moeten downloaden:
http://www.euro-ro.net/client/download/yuno.php
Ja, je kan gewoon per; maand/3 maanden/6 maanden verlengen. Je behoudt dan gewoon je actuele account en characters met spullen. No problemo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LVL 71 Sin: Aequitaz
LVL 19 Merchant: Veritaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:37

mvds

Totally awesome!

Wat kan ik op euro voor een roda frog kaart vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

obsidian schreef op 07 juni 2004 @ 22:42:
Wat kan ik op euro voor een roda frog kaart vragen?
80k ofzo denk ik nu.. maar ik zou wachten totdat juno is geactiveerd, dan verbeteren zijn stats en issie waarschijnlijk tijdelijk veel meer waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf

Smurf

Detri

Minimaal 1mil moet wel lukken denk ik, als ik zo eens kijk waarvoor mensen ze proberen te venden in pron. Maar als die swordie uit je sig toevallig hard op weg is om vit(spear)knight of een crusader te worden zou ik hem niet verkopen.

edit: ow, damn. dacht dat je een Tara-frog card bedoelde :X

[ Voor 13% gewijzigd door Smurf op 08-06-2004 06:11 ]

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

clips zijn er nu ook teveel van op loki :|

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Yuno is toch al geactiveerd? We moesten de patch iig al downen en installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

obsidian schreef op 08 juni 2004 @ 08:30:
Yuno is toch al geactiveerd? We moesten de patch iig al downen en installeren.
Vanaf woensdag is Yuno pas echt actief op euRO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:15

Flapmo

and back is gigi!

vandaag dus :+. Iemand al een 2-2 class pre-made die hem nu al heeft daar?

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja heb nu een Bard, zag al 10 archers in lutie ronddwalen om de quest te doen :+

Edit: Als iemand weet welke skills goed zijn hoor ik het graag :>

Denk dat ik in ieder geval Song of Lutie lvl 10 doe.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2004 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-09 14:41

Wekkie

Yeah

M'n eerste trial account op euro-RO is verlopen, maar ik heb mn items doorgegeven. Dus, nieuwe account, nieuw character, merchant worden. Ik was nogal snel bezig en drukte op enter en had het serial/destination voor de quest niet opgeschreven, en nu kan ik hem nietmeer doen :P

Nu maar account op iRO gemaakt, sowieso veel leuker om een beetje mee te trialen van tijd tot tijd ( ben niet van plan te betalen ). Dus als iemand items/trial account op euro wilt hebben en wat op iro te bieden heeft : shoot :)
Nuttige spul wat ie heeft : Kaarten van Lunatic, Thief bug, Hornet en Poring. Ring Pommel Saber en dat armor van 48k.

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Als je even snel gaat als smurf kun je dus steeds job 50 halen en dan stoppen als het leuk wordt? 15 days are teh gay :/

[ Voor 90% gewijzigd door Flapmo op 09-06-2004 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie

Wekkie

Yeah

15 days r the pj00r skill5555 :P
Mwah, ik modder ookwat aan met een private server nu, maar het is leuk om ook de real deal te kunnen checken :)

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf

Smurf

Detri

15 dagen trials ga ik pas weer nodig hebben als ik op het idiote idee kom om een forger te maken. Dat gaat wel een paar trial acc mages kosten. (en nee, niet de "iRO methode") :P

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Mijn 15 dagen zitten erop :( Hoe lang heb je om je account te verlengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan gewoon zelf bepalen wanneer je betaald als je verder wil, je account en chars blijven wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:41

Alpine

Twisted animator

Nieuwe Euro-RO event:
http://www.euro-ro.net/events/planned/eu/00264/

Wie gaan er nog meer mee met deze wandeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Alpine schreef op 10 juni 2004 @ 10:05:
Nieuwe Euro-RO event:
http://www.euro-ro.net/events/planned/eu/00264/

Wie gaan er nog meer mee met deze wandeling?
Moet ik eerst betaald hebben, en daarbij, ik ben veel te laag lvl...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

laag lvl, daarom ga je juist in een groep :0. Protect the low-lvls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:52
Tja ik speel zelf geen Ragnarok (ik vind t beetje saai) maar http://www.ro2life.com/ is een gratis, in nederland gehoste, Ragnarok server, spelen *nog* niet zoveel mensen op en ik heb er nog niet 1x lag gehad. Is iig makkelijker dan steeds trials nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Het wordt weer tijd voor wat screens:

Pumbaa en ik, naast elkaar. Geared up :).
Afbeeldingslocatie: http://www.maartenvissers.nl/~bastijn/screenLoki035.jpg

Een van de meest coole monsterskills (grafisch gezien) vind ik. Magere hein boven je kop is uber :).
Afbeeldingslocatie: http://www.maartenvissers.nl/~bastijn/screenLoki037.jpg

PAAAARTYYYYYY :D
Afbeeldingslocatie: http://www.maartenvissers.nl/~bastijn/screenLoki039.jpg

Trow Spirit Sphere werkt aardig, die gast wist me te vertellen dat hij op clocks 5k+ deed.
Afbeeldingslocatie: http://www.maartenvissers.nl/~bastijn/screenLoki040.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Wekkie schreef op 09 juni 2004 @ 15:09:
M'n eerste trial account op euro-RO is verlopen, maar ik heb mn items doorgegeven. Dus, nieuwe account, nieuw character, merchant worden. Ik was nogal snel bezig en drukte op enter en had het serial/destination voor de quest niet opgeschreven, en nu kan ik hem nietmeer doen :P
Hoezo? Je kan hem gewoon opnieuw doen hoor... Wist je trouwens dat er een bug in die quest zit? Ik kreeg als bestemming Byalan Island, maar toen ik mijn pakketje ging ophalen, stond deze er niet bij als bestemming. Ik moest dus een andere kiezen. Maar toen ik op Byalan aankwam, zeiden ze dat de serial niet goed was. En op de bestemming die ik gekozen had accepteerden ze hem ook niet. Ik moest dus mijn pakje verkopen, en me opnieuw aanmelden. En was ik weer 1k kwijt... Gelukkig kreeg ik toen een andere bestemming.

[ Voor 4% gewijzigd door mvds op 11-06-2004 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie

Wekkie

Yeah

Moest je izlude voor kiezen =) Ik had van iemand die ook die quest aan het doen was een serial/bestemming gekregen maar die werkte niet :P Ik speel nu toch op iRO, veel leuker imo, mensen die praten B)

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 11-09 15:12
Is het al mogelijk om meer dan 3 chars te houden ?
Opzich wil ik wel eens een 2-2 char beginnen maar niet m'n Hunter, Knight en Merchant kwijt raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

ik wil ook een battlemerch bouwe :). ff tjekken wat de stats ong moeten zijn

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

M@NIC schreef op 11 juni 2004 @ 15:41:
Is het al mogelijk om meer dan 3 chars te houden ?
Opzich wil ik wel eens een 2-2 char beginnen maar niet m'n Hunter, Knight en Merchant kwijt raken.
Nope.

[ Voor 6% gewijzigd door Flapmo op 11-06-2004 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik sta in pron met reds (42z) maar die dingen gaan echt langzaam. Kan ik beter wat anders gaan verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Heeft er iemand op euRO misschien earmufflers te koop? Die wil ik namelijk wel hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

zo ff nieuwe merch gepompt op lvl 40 >:)

zit me af te vragen of ik mammonite moet neme. Met overcharge moet ik dan tot job45 gaan. Misschien dat ik 5 punten overhoud met BS dat ik daar de laatste 5 in steek.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Duh moet je mammonite nemen als BS. Beste skill imho voor de big dmg :?.

//edit
post je skilltree is (tot lvl99)

[ Voor 25% gewijzigd door Flapmo op 12-06-2004 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Waar kan ik het beste levellen met mijn swordie nu? Ik ben lvl 33 en mijn exp gaat vrij langzaam omhoog in de culvert of payon dungeon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:41

Alpine

Twisted animator

Payon Dungeon 2 of Elder Willows zullen denk het beste zijn op lvl 33 voor een swordie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

obsidian schreef op 12 juni 2004 @ 11:37:
Waar kan ik het beste levellen met mijn swordie nu? Ik ben lvl 33 en mijn exp gaat vrij langzaam omhoog in de culvert of payon dungeon...
Je kan east van Orc Field, daar zitten coco`s en smokies. Ik denk dat die op jou lvl wel lekker gaan. K wil je ook wel een keer helpen `s avonds als k online ben. Kan k wel wat tanken. Greets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 13:22:
[...]

Je kan east van Orc Field, daar zitten coco`s en smokies. Ik denk dat die op jou lvl wel lekker gaan. Je slaat ze relatief snel naar de andere wereld en ze geven nog behoorlijk wat exp.

*edit*

GVD verkeerde knopje, k zag later dat je op euro zit. Wilde editen maar deed denk ik quote |:( 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2004 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

ah kan makkie :) dat mammonite.

is skin tempering aan te raden?

ik houd met alle battleskills, Ore discovery en weapon repair 11 points over als BS. Daarvan kan ik de laatste 5 in MM steken. dan heb ik nog 6 over.

[ Voor 76% gewijzigd door Tripp op 12-06-2004 17:18 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf

Smurf

Detri

Skin tempering krijgt een upgrade geloof ik. Niet alleen resist tegen fire elemental attacks, maar ook tegen fire class monsters. En laten highorcs nou net (heel vervelend) fire2 zijn. /ok
Als pure battle is skin tempering zowiezo aan te raden. Wat wil je anders met die punten doen? forge skills ofzo? :P

Ore discovery zou ik niet nemen. elu's en ori's waren pre-comodo leuk om te vinden, maar tegenwoordig droppen er zoveel dat het niet echt meer het skillpunt waard is. Meestal vind je er troep mee. Een extra puntje in vending is nuttiger dan.

De overige punten zou ik in OC/DC, enlarge weight, of vending gooien.

[ Voor 35% gewijzigd door Smurf op 12-06-2004 17:54 ]

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Hoe zit het nu trouwens met iRO en euRO ?
Waar zitten de meeste GoT-ers op ? iRO (Loki) neem ik aan ? :P
Hoe is de lag, aantal spelers en voortgang bij beide servers ?
Is het de moeite waard om naar euRO te gaan als ik high level chars op iRO heb zitten ?

[ Voor 47% gewijzigd door M@NIC op 12-06-2004 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

euRO = lagfree schijnt (neem aan van wel, geen gezeik met USA)
iRo wil in CT nog wel eens ietswat laggen maar nagenoeg nooit meer.

euRo is alleen Duitser United (voertaal schijnt echt duits te zijn).

Is het de moeite waard te switchen? Ach, Smurf heeft het gedaan, maar die is gek :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Bleh... lijkt me niks om tussen al die Duitsers te zitten die weigeren om engels te spreken.
En Smurf... sja :P Die gozer levelt tot ie er bij neer valt, vanaf begin Beta1 al. :X :P

Hè Smurf ? :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

hehe knutselsmurf :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Als ik dit lees is het dus mogelijk om je euRO Chars naar iRO te verplaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Wil je het dan eens gaan lezen? Misschien dat we het dan kunnen, want als jij het leest kunnen we het :Y) (ofzo :+).

[ Voor 77% gewijzigd door Flapmo op 12-06-2004 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel op euRO. Bijna altijd lagvrij en de voertaal is gewoon engels. Maar er lopen wel massa's Duitsers rond ja. En het probleem met Duitsers is dat zij er van uit gaan dat iedereen Duits is. Ze vragen vaak "ger?" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf

Smurf

Detri

Naja.. het feit dat ze "ger?" vragen betekend natuurlijk al dat ze er niet vanuit gaan dat iedereen duits is ;)
Maar het is goed uit te houden op euRO hoor. Vandaag voor het eerst weer eens het iRO-lag-gevoel weer eens gehad, maar dat was tijdens een "laten we eens gezellig van pron naar juno lopen" event. Dikke 1000 man die daar aan meedeed + archangeling onderweg tegenkomen veroorzaakte aardig wat lag. Maar eenmaal weer "thuis" (CT-orcs) was daar niks meer van te merken.
euRO populatie is nu ongeveer 3500-4000 tijdens weekend/siege tijden, en ~3k na schooltijd/s'avonds tot 0.00uur ongeveer.

Vooral de bot vrije economie vind ik een van de beste dingen van euRO. (vitata/whisper: ~4mil, tarafrog: 1.3mil, hydra: ~900k. Maar bijvoorbeeld Kalitzburg "slechts" 9mil.) Doordat het gemiddelde aantal zeny per speler laag ligt zitten er geen extreme prijzen tussen die alleen botters zouden kunnen betalen.

iRO en euRO hebben beide Juno nu. euRO loopt ietsje voor nu, omdat daar wel de weapon sprites ingevoerd zijn inmiddels. Maar daartegenover mist euRO wel weer de monster chat. (naja, missen.. dat is een groot woord :P
Aan de iRO screenshots die ik de laatste tijd heb gezien te zien is dat een patch die ze van mij nog wel een jaar of 4 mogen uitstellen op euRO) (omfg @ beroerde zin, maar kan er zo snel even niks anders van maken /swt)

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smurf schreef op 13 juni 2004 @ 07:13:
Naja.. het feit dat ze "ger?" vragen betekend natuurlijk al dat ze er niet vanuit gaan dat iedereen duits is ;).....maar kan er zo snel even niks anders van maken /swt)
Het feit dat er veel duitsers rondlopen verneukt het al voor mij, maar volgend mij is het wel een voordeel als je in een guild zit want je zit in dezelfde timezone. Dat is echt ZO verrot op Iro, je guild is eigenlijk nooit online omdat ze uit japan op USA komen.
Ey smurf, hoeveel speel jij eigenijk? Ik krijg nu een beetje het idee dat je dat je van, na schooltijd tot 00:00 aan het Ro`en bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 10:26:
[...]

Het feit dat er veel duitsers rondlopen verneukt het al voor mij, maar volgend mij is het wel een voordeel als je in een guild zit want je zit in dezelfde timezone. Dat is echt ZO verrot op Iro, je guild is eigenlijk nooit online omdat ze uit japan op USA komen.
Ey smurf, hoeveel speel jij eigenijk? Ik krijg nu een beetje het idee dat je dat je van, na schooltijd tot 00:00 aan het Ro`en bent :P
Ik heb het idee dat hij geen eens school meer doet :+.

Ennuh die monster zinnen rulen juist gek! Lekker 10x in je beeld gespamt, heb je net /q2 /sf gedaan voor me monk (scrollwheel en skillfail spam uit) en dan staat toch nog lekker me chat vol alsof ik vriendjes heb die tegen me praten :+

helaas berusten deze woorden niet op de waarheid, ik :r ervan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf

Smurf

Detri

Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 10:26:
[...]

Ja, ik zit dus in een goeie guild nu (we hebben een alde en prontera castle) en de WoE tijden zijn vanavond van 6 tot 8, en woensdag van 8 tot 10, en dat is een stuk beter te doen dan zondagochtend van 4 tot 6 :X

offtopic:
Wat is een makkelijk proggie waarmee ik een transparante achtergrond kan maken in een .gif? Met paint lukt het zegmaar niet erg.

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Vakantie heeft me geen goed gedaan :X ik ben weer serieus ragnarok gaan spelen, op ultimaro, 400-500 spelers online en geen lag :)

ben een battle priest aan het maken :D

Last.fm
Films!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Smurf schreef op 13 juni 2004 @ 15:19:
offtopic:
Wat is een makkelijk proggie waarmee ik een transparante achtergrond kan maken in een .gif? Met paint lukt het zegmaar niet erg.
Photoshop :)

[EDIT]

Ik ga trouwens maar weer eens verder met Ragnarok na mijn toetsweek.
Over een weekje of 1 á 2, en dan weer terug naar iRO Loki, daar staat me hunter te wachten. :Y)

[ Voor 27% gewijzigd door M@NIC op 13-06-2004 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ach, ik zit ook op euRO maar van die duitsers heb je weinig last hoor. Als wij rondlopen praten we toch ook nederlands tegen elkaar, waarom zouden zij dan geen duits mogen praten tegen elkaar. Als je wat nodig hebt vraag je het in het engels en je krijgt bijna altijd wel antwoord hoor. Gewoon netjes in het engels.

[edit heej, bestaat het yoyo(smokie)forrest niet meer? Noord-Oost van pron? Ik loop daar rond maar ik zie er amper yoyo's

[ Voor 19% gewijzigd door mvds op 13-06-2004 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
obsidian schreef op 13 juni 2004 @ 21:18:
Ach, ik zit ook op euRO maar van die duitsers heb je weinig last hoor. Als wij rondlopen praten we toch ook nederlands tegen elkaar, waarom zouden zij dan geen duits mogen praten tegen elkaar. Als je wat nodig hebt vraag je het in het engels en je krijgt bijna altijd wel antwoord hoor. Gewoon netjes in het engels.

[edit heej, bestaat het yoyo(smokie)forrest niet meer? Noord-Oost van pron? Ik loop daar rond maar ik zie er amper yoyo's
ROFL :D
Volgens mij stamt het Yoyo Forrest (Lees: Level/zeny paradijs) nog uit Beta1.

[ Voor 4% gewijzigd door M@NIC op 13-06-2004 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Oja manic, de elders zijn nu aggro :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf

Smurf

Detri

Smokies zitten er niet meer nu, maar Yoyo's nog altijd voor zover ik weet.

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Flapmo schreef op 13 juni 2004 @ 23:09:
Oja manic, de elders zijn nu aggro :Y)
dus botten kan niet meer >:)
Smurf schreef op 14 juni 2004 @ 00:04:
Smokies zitten er niet meer nu, maar Yoyo's nog altijd voor zover ik weet.
indeed :)

enneh flap en pumbaa, jullie zijn toch klaar met tentamens? ik zie jullie nooit meer :/ :'(

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

executor schreef op 14 juni 2004 @ 00:05:
[...]
enneh flap en pumbaa, jullie zijn toch klaar met tentamens? ik zie jullie nooit meer :/ :'(
Nou eh, Flapz is wel klaar met school. Die had examens dus die heeft al lekker vakantie. K moet nog 3 weken tentamens maken dus k ben nog even niet van de partij :'( Mja, het gaat toch even voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

M@NIC schreef op 13 juni 2004 @ 22:53:
[...]

ROFL :D
Volgens mij stamt het Yoyo Forrest (Lees: Level/zeny paradijs) nog uit Beta1.
Oh, ok :P Kan je nagaan hoe lang ik daar al niet meer geweest ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

executor schreef op 14 juni 2004 @ 00:05:
[...]
dus botten kan niet meer >:)
Oh? Waarom zou dat niet kunnen? Elke bot kan omgaan met aggro's hoor...
(en nee, ik bot niet meer, maar ik heb ze zelf gemaakt dus dat zou ik wel moeten weten...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Ik geloof dat het wel algemeen bekend was dat obsidian niet vies was van een botje. ;)
Maar executor ik denk (net als obsidian) niet dat dat de bots weg houdt.
Het enigste wat zal gebeuren is dat ze een hogere level hebben, en misschien wat minder mage en archer bots.

[EDIT]

Hm... ik zie net dat RO World is opgehouden ? Riiiiiight... altijd vage gozers geweest daaro. :P :D
Waar zit nu iedereen ? RO.Nitro7.com is ook niet echt plotseling erg druk geworden ofzo.

[ Voor 28% gewijzigd door M@NIC op 14-06-2004 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Geen idee waar iedereen nu zit... Ik zit allang niet meer in die scene....

Enne, ja ik botte idd wel jah. Mijn merc-bot heeft me miljoenen opgeleverd :P
Ik zag daar het kwaad niet van in btw, het enige wat ie deed is zorgen dat zijn winkeltje steeds vol was met reds en die dan verpatsen... Maar zoals ik al zei, ik zit daar niet meer in en heb ook geen (werkende) bots meer. (mijn eigen bots natuurlijk wel, maar die werken allang niet meer, ook geen zin in om ze weer werkend te krijgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

exe ik ben wel klaar maar met lekker weer ben ik lekker zwemmen. En vriendin, en feesten en en...sja gewoon. Zit amper op me pc eig. Moet ook kamer in delft vinden etc :d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

obsidian schreef op 14 juni 2004 @ 17:08:
Geen idee waar iedereen nu zit... Ik zit allang niet meer in die scene....

Enne, ja ik botte idd wel jah. Mijn merc-bot heeft me miljoenen opgeleverd :P
Ik zag daar het kwaad niet van in btw, het enige wat ie deed is zorgen dat zijn winkeltje steeds vol was met reds en die dan verpatsen... Maar zoals ik al zei, ik zit daar niet meer in en heb ook geen (werkende) bots meer. (mijn eigen bots natuurlijk wel, maar die werken allang niet meer, ook geen zin in om ze weer werkend te krijgen)
zo'n bot vind ik nog niet eens lame, eentje die alleen maar reds verkoopt :P.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

executor schreef op 14 juni 2004 @ 19:45:
[...]

zo'n bot vind ik nog niet eens lame, eentje die alleen maar reds verkoopt :P.
Nou ja, hij verkocht soms ook wel eens oranje pots :P

Maar het leukste was, in de scene riep iedereen om een merc-bot. En ik had er allang een, in elke stad stond er een van mij :D Op een bepaald moment ging het opvallen, omdat ie te snel zijn winkel weer open had nadat ie leeg gekocht was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

obsidian schreef op 14 juni 2004 @ 21:21:
[...]

Nou ja, hij verkocht soms ook wel eens oranje pots :P

Maar het leukste was, in de scene riep iedereen om een merc-bot. En ik had er allang een, in elke stad stond er een van mij :D Op een bepaald moment ging het opvallen, omdat ie te snel zijn winkel weer open had nadat ie leeg gekocht was :P
HEUJ ik ga je aangeven :+.

handig zo'n bot, sell whites, kleredingen zijn altijd op in alde als je ze nodig hebt :>.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf

Smurf

Detri

Iedereen zit nu op http://www.emperium.org ;)

w00t, ik zit nog in de "scene" :P

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Flapmo schreef op 14 juni 2004 @ 23:05:
[...]

HEUJ ik ga je aangeven :+.

handig zo'n bot, sell whites, kleredingen zijn altijd op in alde als je ze nodig hebt :>.
Misschien dat ik weer eens kan kijken of ik mijn merc-bot weer aan de praat kan krijgen :P Alleen om jullie te helpen natuurlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

obsidian schreef op 15 juni 2004 @ 09:33:
[...]

Misschien dat ik weer eens kan kijken of ik mijn merc-bot weer aan de praat kan krijgen :P Alleen om jullie te helpen natuurlijk :D
Ja is goed, neem ik de boot van iRo naar euRo wel even om bij jou te shoppen :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Heeft iedereen al op 5 slots gevote @ iRO kafra survey ? :)

http://iro.ragnarokonline...age=1&serOption=&sertext=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

like duh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Welk level hilt binding moet ik nemen?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf

Smurf

Detri

obsidian schreef op 15 juni 2004 @ 09:33:
[...]

Ook vendbots worden gebanned op euRO.
executor schreef op 15 juni 2004 @ 16:57:
Welk level hilt binding moet ik nemen?
Maxen die handel :P (ps: de skilltree/simulator die je gebruikt is waarschijnlijk wat outdated ;) )

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Smurf schreef op 15 juni 2004 @ 18:57:
[...]

Ook vendbots worden gebanned op euRO.
Sterker nog, je wordt aangeklaagd wegens data manipulatie en IT-misdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf

Smurf

Detri

lol, en terecht :P

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Ik vraag me trouwens af hoe ze willen aantonen dat botten data manipulatie is, want in principe is het niet anders dan dat je gewoon speelt volgens mij. Botten valt trouwens ook niet onder IT-misdaad, aangezien je er niemand echt mee benadeeld. Sterker nog sommige mensen hebben juist alleen maar voordelen aan botten. Dankzij obsidian hadden heel veel mensen weer potions bijvoorbeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf

Smurf

Detri

Ja, en omdat hij de prijzen laaghoud hadden heel veel andere venders minder inkomsten.
Alles heeft een keerzijde hoor ;)

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik hield gewoon vast aan de standaard prijs... En ach ja... Als mensen vending-bots al valsspelen vinden, vind ik ze gewoon zeikerds....

Ze gaan wel zeiken als er geen mercs pots staat te verkopen, maar ze houden er geen rekening mee, dat iemand dus urenlang aan zijn keybord moet gaan zitten om steeds een winkeltje open te houden. Weet je wel hoe saai dat is? Alleen maar om een beetje zenys te verdienen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf

Smurf

Detri

Net zo saai als overdag door pron lopen om goedkope dingen in te slaan, en deze snachts weer met wat winst te venden. Of net zo saai als urenlang in [insert random map] rond te lopen, en daarna je loot te sellen en je rares snachts te venden.

Mensen zijn wel bereid om 42-45z voor potjes te betalen hoor. Maar als er 24/7 een bot zit die voor 40z zit te verkopen is de keuze snel gemaakt voor de meesten.

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09 17:12

Chakotay

Lick here to continue

*newbie meld*

Ik ben van de week begonnen met een trial op euRO, nu ben ik een 15/9 Archer... Iemand nog wat tips waar en hoe ik goed kan levelen? Ik heb al wel een redelijk aantal guides doorgelezen, maar deze zijn vaak niet echt op to date, of geven uberhaupt niets over locaties. Op het moment loop ik vooral in Payon 1, 2 en 3 rond Willows, Thief bugs en kleinere zut te slachten (en een enkele wolf met wat fire arrows). Is dat nuttig, of kan ik beter ergens anders heen gaan?

Levert een poring card trouwens iets op, of zijn deze niet veel waard?

[ Voor 9% gewijzigd door Chakotay op 16-06-2004 02:33 ]

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Smurf schreef op 15 juni 2004 @ 22:46:
Net zo saai als overdag door pron lopen om goedkope dingen in te slaan, en deze snachts weer met wat winst te venden. Of net zo saai als urenlang in [insert random map] rond te lopen, en daarna je loot te sellen en je rares snachts te venden.

Mensen zijn wel bereid om 42-45z voor potjes te betalen hoor. Maar als er 24/7 een bot zit die voor 40z zit te verkopen is de keuze snel gemaakt voor de meesten.
Maar dan loop je tenminste nog rond. En als je rares verkoopt dan zet je je winkel open en je bent klaar. Dat is allemaal winst. Maar met pots maak je zo weinig winst dat je 50 keer je karretje leeg moet verkopen voor je een paar K hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Chakotay schreef op 16 juni 2004 @ 02:33:
Levert een poring card trouwens iets op, of zijn deze niet veel waard?
Welkom. Tja, je ziet ze voor 1-1,5k in pron geloof ik. Maar er zijn ook mensen die ze voor 5k proberen te verkopen. Je moet net mazzel hebben dat iemand die kaart nodig heeft.

Je ziet alzo heel verschillende prijzen. Bijvoorbeeld voor een TB card, die zie je normaal voor iets van 10k, maar soms ook voor 7,5k en soms voor 50k... Het is maar net hoe lang je wilt wachten voor ie verkocht is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

obsidian schreef op 16 juni 2004 @ 08:45:
[...]

Welkom. Tja, je ziet ze voor 1-1,5k in pron geloof ik. Maar er zijn ook mensen die ze voor 5k proberen te verkopen. Je moet net mazzel hebben dat iemand die kaart nodig heeft.

Je ziet alzo heel verschillende prijzen. Bijvoorbeeld voor een TB card, die zie je normaal voor iets van 10k, maar soms ook voor 7,5k en soms voor 50k... Het is maar net hoe lang je wilt wachten voor ie verkocht is :P
Ah ok :)

Is het in het begin eigenlijk uberhaupt de moeite waard om naar Pron te gaan? Ik hobbel nu nog vooral in de Payon fields rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Chakotay schreef op 16 juni 2004 @ 09:50:
[...]

Ah ok :)

Is het in het begin eigenlijk uberhaupt de moeite waard om naar Pron te gaan? Ik hobbel nu nog vooral in de Payon fields rond.
Als je eenmaal het level hebt bereikt dat je de culvert (tegenwoordig heet het de drainage) in te gaan, dan wel... Daarvoor... Och, misschien om spullen te verkopen, er lopen in Pron heeeeel veel mensen rond, dus de kans dat je iets verkoopt is wat hoger. Aan de andere kant, er zijn ook heeeeeeel veel mensen die in Pron hun spullen proberen te verkopen, dus je bent daar een van de vele die spullen aanbieden. Als je iets wilt verkopen wat anderen ook aanbieden is je kans dus weer kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

weet je dat ik mijn hele leven nog nooit echt in culvert heb ge-lvlt? :D. Ben nooit swordie of archer geweest lol :). Ook nooit BS (tot nu toe, wilde er 1 starten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
obsidian schreef op 16 juni 2004 @ 10:30:
culvert (tegenwoordig heet het de drainage)
Nooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!1 Why ?! :'(
Flapmo schreef op 16 juni 2004 @ 13:03:
weet je dat ik mijn hele leven nog nooit echt in culvert heb ge-lvlt? :D. Ben nooit swordie of archer geweest lol :). Ook nooit BS (tot nu toe, wilde er 1 starten).
Mja... sinds beta 2 ben ik d'r ook nooit meer geweest.
Vroeger had je lang zoveel verschillende trainingsplekken niet en moest je gewoon van level 15 tot 30 (ofzo :? :P) in Culvert. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Ik kwam vanochtend toevallig iemand tegen die me voor 1k naar pron kon warpen, maar gedaan... Levelen gaat op de fields daar al een stuk sneller, in de payon fields zit eigenlijk bijna niets tussen willows en wolves in... Wolves zijn nog net te sterk voor me om efficient dood te maken zonder tussendoor potions te eten, dus dat schiet niet op. Zometeen even in culvert kijken denk ik, het meeste in het begin daarvan kan ik wel aan volgens de db :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Even een vraagje aan de mensen op euRO. Ik wil even opnieuw beginnen met mijn archer aangezien ik niet echt tevreden ben met mijn build (eerst wilde ik falcon, maar nu MvP). Maar kan iemand even helpen om het geld even over te dragen naar een andere char en misschien even tanken? Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Als ik aanwezig ben kan ik wel helpen hoor. Np.... Moet je me maar even whisperen. Ik zal er vanaaf wel weer zijn denk ik. (moet mijn geld er toch uithalen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Stomme vraag misschien, maar waar zit het warp point naar culvert/drainage? Ik ben in prontera field 5, maar ik zie op de world map geen warp point daarnaar staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Chakotay schreef op 16 juni 2004 @ 15:42:
Stomme vraag misschien, maar waar zit het warp point naar culvert/drainage? Ik ben in prontera field 5, maar ik zie op de world map geen warp point daarnaar staan.
Je moet je eerst aanmelden. Dat kan je doen helemaal bovenin links in prontera. In dat gebouw bij die vent achter de balie. En dan teleport ie je naar de ingang van de culvert. Dat is een klein hokje aan de westkant van Pron, in dat hokje staat een soldaat. Als je tegen hem lult kan ie je in de culvert laten. maar dan moet je je dus wel eerst aangemeld hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Ah gevonden, dankje :)

...en toen was er opeens een Megalith, auw :p

Wat doet die daar? Hoort volgens de map alleen in de Beach dungeons...

...en een Abysmal Knight, Wandermage en nog wat schattige beestjes. Kan aan mij liggen, maar volgens mij horen die daar niet bepaald?

[ Voor 107% gewijzigd door Chakotay op 16-06-2004 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf

Smurf

Detri

lol een megalith in culvert. Dat klinkt als DB's :)

(DB = Dead Branch = item waarmee je een random monster kan summonnen)

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Had al zo'n vermoeden, mag dat gewoon? Er ligt een hele voorraad dode poppetjes en huisdieren op de trap nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Chakotay schreef op 16 juni 2004 @ 18:04:
Had al zo'n vermoeden, mag dat gewoon? Er ligt een hele voorraad dode poppetjes en huisdieren op de trap nu.
Ja dat mag gewoon, soms ook wel eens in prontera, als je dan die beesten goed krijgt (lees: er summoned een monster met high def etc) ligt er een zooi dooie merchants :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Ah ok. Ik dacht dat zoiets onder mob training viel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Dat zijn de leukere gebeurtenissen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Het zag er wel blij uit inderdaad, een Abysmal Knight die alles wat naar binnen warpt meteen heel erg doodmaakt, en nog wat andere grote beesten die er wat blij omheen stuiteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf

Smurf

Detri

Dit is mobtraining:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gloop/pics/mob1.JPG

[ Voor 0% gewijzigd door Smurf op 16-06-2004 19:19 . Reden: anti layout verneuk maatregelen komen zo :) ]

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Hm, gezellig :)

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.