[PC] Ragnarok Online - Deel 16

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.032 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-05-2024
Ik ben er zo'n beetje de hele dag met Thorgar (Merch.) :Y) Porings rammen roeleert :+
Toen ik nog een beetje cash had burnde ik gewoon carrots om in een half uurtje 10/10 te worden.. dus als iemand nog newbie equip heeft *hint* *hint*

-edit-
Op Loki overgens, jullie zijn niet toevallig overgestapt naar Chaos?

[ Voor 16% gewijzigd door M a a r t e n op 29-02-2004 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:02

Flapmo

and back is gigi!

nee loki all the way, en ik kan je wel ff wat geld geven, kan je blade +8 maken ofzo.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, RO, das lang geleden ;)
Samen met Maarten een 15-days trial begonnen.

Nu 7/5 :) Het gaat hard! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 09:51
tjah, voor degenen die me ff willen helpen, ik wil vanavond ff een stresstest op mn RO server doen om te checken hoeveel users mn chello lijntje aankan, ik heb alleen geen id of ik hier info mag geven hoe men mn server joined.. zou een modje hier ff op willen reageren ?

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Zeg Koe, speel je nog ?
Je hebt nog een sword van me he. :)
3CLipZ schreef op 29 februari 2004 @ 18:23:
tjah, voor degenen die me ff willen helpen, ik wil vanavond ff een stresstest op mn RO server doen om te checken hoeveel users mn chello lijntje aankan, ik heb alleen geen id of ik hier info mag geven hoe men mn server joined.. zou een modje hier ff op willen reageren ?
Mja ik ben geen modje enzo, maar zulke RO servers zijn wel illegaal.
Maar in de startpost staan ook weer linkjes naar servers.

[ Voor 81% gewijzigd door M@NIC op 29-02-2004 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

M@NIC schreef op 29 februari 2004 @ 19:11:
Zeg Koe, speel je nog ?
Je hebt nog een sword van me he. :)

[...]

Koe heeft em gejat. Maar maak je nu maar niet zo dik M@NIC. Ik koop wel een nieuwe blade voor je en zal hem +7 maken HEHEHE (:+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Je hebt je centjes dus gekregen enzo ? :)
Maar ik maak me niet druk, als hij niet meer speelt wil ik gewoon graag m'n broad sword terug. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

M@NIC schreef op 29 februari 2004 @ 19:42:
Je hebt je centjes dus gekregen enzo ? :)
Maar ik maak me niet druk, als hij niet meer speelt wil ik gewoon graag m'n broad sword terug. :)
en is dat dan +1 +2 +3 of +4? ;). Maarja, geld raakt op, contant nog 2mil ofzo, dan moek weer gan selle :x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

zal ik vanavond ook ff meedoen met hakken? :P met wizje natuurlijk :)

ik wil ook in TDR met me wizje :)

[ Voor 22% gewijzigd door Tripp op 29-02-2004 19:51 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

executor schreef op 29 februari 2004 @ 19:50:
zal ik vanavond ook ff meedoen met hakken? :P met wizje natuurlijk :)

ik wil ook in TDR met me wizje :)
Kenne we doen, alleen FW = mob. I=no mob pls ;d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

nou waar blijf je :/

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 14:11

Mystic_X

What does this button do

executor schreef op 27 februari 2004 @ 12:40:
Blaat

waarom zoveel? steeds overgestapt omdat de ene toch beter is?. Ach ja maakt toch niet uit, je char is binnen no time lvl 90+ weer en de items kan je altijd ff vragen of de droprate is 234234x _o_

700 mensen allemaal lvl90+. Met zijn allen MVP'en _o_. Kom je misschien een keer aan de beurt :X. Wat is dan trouwens nog de lol van MVP'en als iedereen al vete items heeft eigenlijk :/

Blaat
Reden waarom ik op uRO speel en geen iRO

XP rate is 3x drop rate is ook laag (verschilt per item). Het gaat anders echt te langzaam, 2-2 classes

Geen lag Veel minder druk.

De nieuwste patches

Eigenlijk is alles veel beter dan iRO

Enige nadeel is af en toe downtime, en soms iets lag.

Iedereen die het zit af te zeiken is eigenlijk jaloers want hun willen alles wat wij hebben.
uRO is zoals iRO had moeten zijn. Ja ik heb op iRO gespeeld 2 maand of zo vond het allemaal te traag.
Tis nu gemiddeld 800 mensen.

Nog een kleine toevoeging. Ik wil best betalen per maand hoor. Zelf heb ik 2 jaar actief DAoC gespeeld en netjes per maand betaald.

Alweer een kleine toevoeging uRO heeft actieve GM's die op bots jagen. Ja er waren aan het begin veel bots 400 mensen gebanned in de eerste 3 dagen. Daar geef ik je gelijk ik maar ik wil wedden dat procentueel er meer bots zijn op iRO dan op uRO.
Ook is het warpen naar dungeons van uRO leuk kost wel iets maar warpen naar steden is gratis.
Verder kan je ook stat en skill resets doen maar je moet er voor betalen (al is het iets te goedkoop imho)
Verder zijn er een aantal handige npc toegevoegd, en een paar npc's weggehaald. Er is novice equip zodat de novice periode heel kort duurt.
Ik wacht op tegen argumenten waarom het zo slecht is behalve dat het minder legaal is O-).

[ Voor 32% gewijzigd door Mystic_X op 29-02-2004 22:05 ]

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Mystic_X schreef op 29 februari 2004 @ 21:56:
[...]

XP rate is 3x drop rate is ook laag (verschilt per item). Het gaat anders echt te langzaam, 2-2 classes

De nieuwste patches

Iedereen die het zit af te zeiken is eigenlijk jaloers want hun willen alles wat wij hebben.
uRO is zoals iRO had moeten zijn. Ja ik heb op iRO gespeeld 2 maand of zo vond het allemaal te traag.

Nog een kleine toevoeging. Ik wil best betalen per maand hoor. Zelf heb ik 2 jaar actief DAoC gespeeld en netjes per maand betaald.

Alweer een kleine toevoeging uRO heeft actieve GM's die op bots jagen. Ja er waren aan het begin veel bots 400 mensen gebanned in de eerste 3 dagen. Daar geef ik je gelijk ik maar ik wil wedden dat procentueel er meer bots zijn op iRO dan op uRO.
Ook is het warpen naar dungeons van uRO leuk kost wel iets maar warpen naar steden is gratis.
Verder kan je ook stat en skill resets doen maar je moet er voor betalen (al is het iets te goedkoop imho)
Verder zijn er een aantal handige npc toegevoegd, en een paar npc's weggehaald. Er is novice equip zodat de novice periode heel kort duurt.
Ik wacht op tegen argumenten waarom het zo slecht is behalve dat het minder legaal is O-).
lag zal wel minder zijn dan op op iRO. Komt trouwens ook dat iRO in de VS gehost word en uRO ergens in europe(neem ik aan tenminste :)).

exprates: daar valt over te twisten, de ene vindt het te traag de ander te snel. Persoonlijk vind ik 3x aan de hoge kant. Levelen is dan echt een eitje en in no-time ben je lvl 80+(in vergelijking met de exprate die 1x _behoort_ te zijn). Kijk dan is idereen erg hoog lvl en dan is de lol er gewoon sneller af. Items heb je eerder, MVP's kan je sneller aan. Ik heb het gevoel dat je dan weinig gedaan hebt om wat te bereiken.

Skill en Stats reset zijn eigenlijk ook lame. Je kan je build zo ff veranderen :/. Nou dan is het imo ook geen sjor meer aan. Het is bedoeld dat je zorgvuldig je char maakt die bij je past, en niet dat als het niet helemaal goed gegaan is ff je stats en skills maar even opnieuw instellen :/.

Dat van die botterhunting is d:)b. Ik snap niet dat boten nodig is met 3x droprate eigenlijk. Sommige personen hebben gewoon echt geen geduld.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het een stuk minder leuk vind dan einde beta / eerste seizoen retail.. Iedereen is ontzettend ver gevorderd en in Prontera kun je geen 'normaal' item meer vinden (Ik zocht een basic discounted dagger achtig weapon).
Heeft iemand misschien wat basic thief equip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

*raises hand

je kan denk ik wel wat lenen

[ Voor 58% gewijzigd door Flapmo op 29-02-2004 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:19

Woohooo

Smilie, James Smilie

uRO = euroRO ?

kben pas ook weer begonne :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Woohooo schreef op 01 maart 2004 @ 09:36:
uRO = euroRO ?

kben pas ook weer begonne :)
nee zie startpost. euroRO is een legale

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
uRo is nu een beetje een merch strijdperk geworden..
weken terug zaten er een paar merch's.. nu heeft zowat iedereen een merch en zet die neer als ze afk zijn.. gevolg is dan prontera zo druk is dat je er gewoon niet wilt zijn en payon ook al aardig in die richting gaat.

op iRo zaten de merch's tenminste een beetje verspreid.. hier wil iedereen op het plein zitten.. gevolg is dat de helpft van de shops elkaar overlapt en je nog niet weet wat ze verkopen :(

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
ROFL! :D 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I <3 my +7 double crit two handed axe,

Kheb een Battle Smith to the max :D en hij slaat op level 70 al 1000+ crits

met:

50 Str
82 Agi
30 Dex
17 Luk

Voor de rest wat mooie gear die m'n crit rate verhoogt + een vette support priest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
Flapmo, ik zit nu onder Malvaroth (thief), zou je mij kunnen contacten over die gear? Alvast bedankt :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X

Mystic_X

What does this button do

executor schreef op 29 februari 2004 @ 22:29:
[...]

lag zal wel minder zijn dan op op iRO. Komt trouwens ook dat iRO in de VS gehost word en uRO ergens in europe(neem ik aan tenminste :)).

Nee het is gehost in canada denk dat het gelijk is.

exprates: daar valt over te twisten, de ene vindt het te traag de ander te snel. Persoonlijk vind ik 3x aan de hoge kant. Levelen is dan echt een eitje en in no-time ben je lvl 80+(in vergelijking met de exprate die 1x _behoort_ te zijn). Kijk dan is idereen erg hoog lvl en dan is de lol er gewoon sneller af. Items heb je eerder, MVP's kan je sneller aan. Ik heb het gevoel dat je dan weinig gedaan hebt om wat te bereiken.

MVP's zijn geboost in uRO sterker als normaal dus

Skill en Stats reset zijn eigenlijk ook lame. Je kan je build zo ff veranderen :/. Nou dan is het imo ook geen sjor meer aan. Het is bedoeld dat je zorgvuldig je char maakt die bij je past, en niet dat als het niet helemaal goed gegaan is ff je stats en skills maar even opnieuw instellen :/.

Daar valt over te twisten, zelf als vit char is het handig omdat vit moeilijk leveled. Tips iemand :D

Dat van die botterhunting is d:)b. Ik snap niet dat boten nodig is met 3x droprate eigenlijk. Sommige personen hebben gewoon echt geen geduld.

Geef ik je helemaal gelijk in.
Verder manic jij wilt dus zeggen dat je geen 2-2 classes wilt. Geen extra gebieden etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:48
[...]

De nieuwste patches

Heb je toevallig een NL guild? Maat en ik zoeken nog 1. Ik vind uRO echt vet, veel spelers, alleen bij uitzondering lag (als er iets mis is dus), alle nieuwste updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Mystic_X schreef op 01 maart 2004 @ 15:35:
[...]

Verder manic jij wilt dus zeggen dat je geen 2-2 classes wilt. Geen extra gebieden etc.
Dat wil hij wel maar die zin die jij zei was :X:X:X:X:X:X. Zo #$ arrogant klonk die toen ik hem las.. :+. Ik wilde eig ook zo als M@NIC reageren maar hield me in :0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X

Mystic_X

What does this button do

Flapmo schreef op 01 maart 2004 @ 18:49:
[...]

Dat wil hij wel maar die zin die jij zei was :X:X:X:X:X:X. Zo #$ arrogant klonk die toen ik hem las.. :+. Ik wilde eig ook zo als M@NIC reageren maar hield me in :0.
Ik geef toe het kwam er slecht er uit , was niet zo bedoeld. Misschien ook wel een beetje om response uit te lokken.
Maar iedereen zeek uRO zo af en andere gratis servers.
Ik weet nogsteeds niet waarom ze zo af zijn gezeken.Ik denk nogsteeds een beetje jaloezie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

hmm, nee, meer dat 500 > 4k man niet echt te vergelijken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:14
Ik heb hier thuis gewoon een eigen server staan :P Voor m'n vrienden want ik ga me veel te snel vervelen bij ragnarok (ik betaal dus niet, de 15 dagen trial houd ik neit eens vol :X ), al m'n vrienden betalen netjes voor iRO en testen hun builds/nieuwe classes op mijn server :) daarnaast is op een LAN beetje boss hunten ook wel leuk >:)

Ik heb nu alles tot amatsu en gon ryun. Niflheim en Umballa zitten er wel in maar daar zitten nog geen beesten :) Verder staan alle steden vol met warp npc's enzovoort. Ik heb ook een MPV npc die je naar een boss warpt B) Verder werken 95% van alle skills (ook 2-2)

offtopic:
Disclaimer:
Ga me NIET mailen over waar ik de server software haal of over een account want ik reageer toch niet

Last.fm
Films!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

hm, iig niet zo dat je zegt dat dat veel leuker is :P. Meer een nuttige optie, al vind ik builds verneuken wel het leukste wat er is. Weer beginnen en je 2 wkeen af vragen of het gaat werken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Mystic_X schreef op 01 maart 2004 @ 15:35:
[...]

woei blaat woot >:) :+ :P :) etc.
Op iRO zijn dus tegenwoordig ook zwaar moeilijk. bapho heeft al 660K hp dacht ik. Tel daar skill bij op en je hebt er een behoorlijke zware kluif aan B)

niet dat ik het geprobeerd heb me me wiz van lvl 72 :X :w

[ Voor 13% gewijzigd door Tripp op 01-03-2004 21:10 . Reden: toevoeging ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
Even tijd voor wat oude beta screenshots van vroegah :Y)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/moderator/RO/screenloki040s.jpg

Heerlijk rustige Prontera met veel dedicated noobs.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/moderator/RO/screenloki161s.jpg

Waar je als thief nog vrijwel alles kon equipen.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/moderator/RO/screenloki297s.jpg

En Geffen (alleen east exit was toen funcioneel) en waar Gandalf (als Merchant) zeker 1 van de rijkere party members was.

Meer ?

--edit--

Voor de liefhebber Hier m'n blauwe versie van de Legacy skin:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/moderator/RO/screenLoki002s.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door M a a r t e n op 02-03-2004 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02:14

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
m a a r t e n zou ik die skin in de topicstart kunnen plaatsen...

of heb je er nog meer. Dan kan iedereen hem in de topicstart zien ;) en dan kunnen ze hem ook gebruiken

mail me anders even, dan weten we genoeg.

btw. ik ben nu lekker 49/37. Het schiet alweer op. De stoere items krijgen begint eigenlijk nu pas. Omdat ik bijna level 50 ben, ga ik zometeen van job veranderen.. van thief -> assasin ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

M a a r t e n schreef op 01 maart 2004 @ 23:03:
Even tijd voor wat oude beta screenshots van vroegah :Y)

[afbeelding]

Heerlijk rustige Prontera met veel dedicated noobs.

[afbeelding]

Waar je als thief nog vrijwel alles kon equipen.

[afbeelding]

En Geffen (alleen east exit was toen funcioneel) en waar Gandalf (als Merchant) zeker 1 van de rijkere party members was.

Meer ?

--edit--

Voor de liefhebber Hier m'n blauwe versie van de Legacy skin:

[afbeelding]
Ik zie op de laatste mijn agi belt, mijn +6 stiletto en 17k van de 100k die ik je gegeven heb :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
Eh, ja tuurlijk mag dat :Y)

Hier is overgens All Good Things v1.5 (uit m'n oude screenshots)

En ben bezig met een blue mod van deze te soepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Beta1 screens rocken. :Y)
Heb je geen van de hele party ? Hero hunten (eerder gewoon afgeslacht worden) enzo ?

Mijn account is weer afgelopen, maar heb het momenteel iets te druk om te RO-en.
Smurf, vind je het erg als ik eventjes niet speel enzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Meningen over private servers varieren nu eenmaal tussen iedereen. Zelf ben ik begonnen op private servers en had het erg naar mijn zin op een server met 2x xp rate. Enigste probleem met private servers is dat ze snel wipes doen of down gaan (voorgoed) . Zelf denk ik dat ik veel meer plezier had gehad aan RO als ik op iRO was begonnen, gaat allemaal wel traag, maar je bouwt iets op waar veel tijd in steekt en je bent er zeker van dat je het behoudt. Verder geeft de grote community van iRO natuurlijk veel meer het mmorpg gevoel.
Maar dat hogere rates mij aanspreken ligt meer aan het lvlen zelf. In diablo 2 kon ik eindeloos mephi/cows killen en bleef voor lange tijd leuk. In ro, na 500 poison spores in geffen en dan nog maar een half lvl opgeschoten te zijn, daar wordt ik toch wel erg gaar van (op 2nd job lvlen vindt ik dan weer wel leuk). Zelfde geld voor cards... ga maar eens een whisper card zoeken, ben je ook eindeloos bezig met een lage droprate. Voor de rest is de game top :) , maar dat eindeloos killen voor je job 40-50 of een redelijk tot goede card verpest de fun voor mij op lagere rates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Laatst online: 19-09 15:33

Smurf

Detri

Ik ben zelf ook niet al te actief de laatste tijd (op iro dan >.<)

euRO: Smurf! 5x/4x mage

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

smurf aant overlopen? :P

[ Voor 5% gewijzigd door Tripp op 03-03-2004 01:48 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leukste wijziging vind ik toch wel dat monsters nu ook skills gebruiken.
Altijd leuk zo'n sandman die hide doet en zichzelf gaat healen 8)7

Ben ook maar een archer gestart, wat is dat makkelijk zeg :o
Als je 1M zeny tot je beschikking zou hebben ben je binnen een dag hunter.

Alleen die Wanderer is beetje vervelend tijdens het 'greatest general' schieten :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2004 02:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Weet je wat ik altijd doe ?
Ik kijk in guides enzo, daar staan meestal wel in op welke level je waar moet levellen.
En dan ga ik altijd één level "range" omhoog, zodat het levellen sneller gaat maar wel moeilijker.
Ik zat als in Mids3 op level 35 ofzo, in guides staat dat je level 45 ofzo moet zijn. :P
Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 02:12:
Leukste wijziging vind ik toch wel dat monsters nu ook skills gebruiken.
Altijd leuk zo'n sandman die hide doet en zichzelf gaat healen 8)7

Ben ook maar een archer gestart, wat is dat makkelijk zeg :o
Als je 1M zeny tot je beschikking zou hebben ben je binnen een dag hunter.

Alleen die Wanderer is beetje vervelend tijdens het 'greatest general' schieten :P
Archer is idd één van de snellere jobs.
Maar je bent ECHT niet in één dag hunter, wat een onzin.
Toen ik weer begon met iRO had ik mijn Knight Equip verkocht en had ik ongeveer 20mil tot mijn beschikking.
Ik was toen level 33 archer ofzo.
Nou het heeft me echt nog wel een week gekost om hunter te worden.
En om nou te zeggen dat ik onervaren ben in het levellen... nee.

[ Voor 51% gewijzigd door M@NIC op 03-03-2004 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was in 2 uur lvl 37, maar ik merk dat het nu stuk langzamer gaat ;)

[Edit: mijn novice was getanked]

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2004 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Mja... archer novice levellen met 1Str en 1Vit schiet niet op, als je word getankt scheelt dat al enorm veel tijd.
Hetzelfde geld voor een Magician novice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Archer lvlen met hit en run in culverts (full dex in het begin) tot 18, dan als je beetje range en dex hebt en weer hit en run in payon dungeon schiet anders aardig op en ben je zo lvl 33 voor een gakkung.

[ Voor 4% gewijzigd door DeepSeven op 03-03-2004 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Hit & Run tot level 18 ? Euhm... 6 levels ofzo ?
Je kunt moeilijk Hit & Run doen als novice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Ik heb het ook over het lvlen van de archer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
M@NIC schreef op 29 februari 2004 @ 19:11:

naar mijn weten zijn ze niet illegaal. De servers zijn alleen private, maar zijn alleen vrijgegeven door de server admin van die servers ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
outerspace schreef op 03 maart 2004 @ 17:11:
[...]

naar mijn weten zijn ze niet illegaal. De servers zijn alleen private, maar zijn alleen vrijgegeven door de server admin van die servers ;)
de software is ook neit illegaal meer ;) Tegenwoordig zijn alle servers emulators van RO servers.. alleen Aegis (officiele grav software) is illegaal :)

offtopic:
woei... 24 man @ mijn server X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flapdrol, je wilde toch een condor card? Maar volgens mij moet ie in een hood of muffler (Gartment of zoiets) Dus das een beetje zonde als je een mocking hebt he. K heb ook ff 2 miljoen van je gestolen. Je hebt toch een beetje last van geldoverschot na dit bericht. Voor iedereen die een goedkope Coboldclip wil, onder de upgradeshop in Pront aan de rechter kant van de weg zit iemand met een cobolt voor 850z :P
*ahum* lekker dom..... 850k natuurlijk

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2004 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

nee niet condor, cobold :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

mijn account is ook weer afgelopen :/, denk dat ik maar even tot na de tentamens wacht :P

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Ik heb maandje verlengd :P. In me repweek speel ik altijd meer hehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou 15 dagen zitten erop, toch best ver gekomen :)
Nu ff mijn betaling afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
outerspace schreef op 03 maart 2004 @ 17:11:
[...]

3CLipZ schreef op 03 maart 2004 @ 17:18:
[...]

de software is ook neit illegaal meer ;) Tegenwoordig zijn alle servers emulators van RO servers.. alleen Aegis (officiele grav software) is illegaal :)

offtopic:
woei... 24 man @ mijn server X)
Oh! Dus als ik jullie gegevens naar Gravity mail en zeg dat jullie servers draaien dan krijg ik een reply dat ze het niet erg vinden ?
Ze vinden het natuurlijk prima dat jij hun "game" gebruikt, sprites, muziek, concept, ect.

Natuurlijk is het illegaal! :? |:(

[ Voor 4% gewijzigd door M@NIC op 05-03-2004 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Tuurlijk zijn ze illegaal. Gravity had laatst toch een hele grote schoonmaak gehouden op private servers, volgens mij zijn er toen heel wat opgedoekt. Weet nog goed dat toen iedereen de hele tijd liep te stressen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
dat was alleen in het Aegis tijdperk ;)

enneh manic? zal ik maar met custom sprites gaan spelen dan? ;) daar zijn we iig naar op weg :D

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/eelke3/screenKadeRO013.jpg <-- klik

[ Voor 18% gewijzigd door Eeruku op 08-03-2004 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Hey stoer kan je nu ook al base lvl 255? Ipv 99? : >

edit:
die wings zijn overigens misplaatst, maak er liever een skill van bv MAG en dna die vleugels boven je kop ff 2 tellen (serieus).

[ Voor 67% gewijzigd door Flapmo op 06-03-2004 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
Flapmo schreef op 06 maart 2004 @ 09:56:
Hey stoer kan je nu ook al base lvl 255? Ipv 99? : >

edit:
die wings zijn overigens misplaatst, maak er liever een skill van bv MAG en dna die vleugels boven je kop ff 2 tellen (serieus).
hmm, jij bent dus nog niet op de hoogte dat gravity zelf zulke vleugels heeft? :)
dit is dan een custom sprites, maar angel wings en devil wings zijn in deze stijl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
3CLipZ schreef op 06 maart 2004 @ 14:58:
[...]

hmm, jij bent dus nog niet op de hoogte dat gravity zelf zulke vleugels heeft? :)
dit is dan een custom sprites, maar angel wings en devil wings zijn in deze stijl
iedergeval zou je de plaatjes willen resizen voor de 2e keer ;)
Plaatjes Resizen a.u.b
Om Plaatjes te resizen deze code a.u.b.
code:
1
 [img=320,240,1]http://www.linkje.nl/plaatje.jpg[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Hm... Clipz, als je Super Novice hebt dan heb je ook wel de Sharpshooter of niet ? Pic ? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

3CLipZ schreef op 06 maart 2004 @ 14:58:
[...]

Dat wil nog niet zeggen dat ik ze meteen mooi vind. Ik bedoel als je dan toch zelf de keus hebt maak dan iets moois :P. Bijvoorbeeld een hoge battlemonk fully equipped die ik als avatar kan uitknippen en gebruiken op got :P

[ Voor 12% gewijzigd door Flapmo op 07-03-2004 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is iRO nu terug gratis ?

Ik heb horen zeggen dat om te registreren, je geen CC info meer moet geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
15dagen trial...

uRO gister eindelijk over de 1k spelers online, heb nu lvl 64int/vit crusader (70int), grand cross roelt echt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is uRO ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Ultima RO: een private server/ amateur server
lees de startpost eens goed door.. Als je begint te blaten ergens over heeft, terwijl de de startpost niet hebt gelezen, hoef je toch ook niet te posten ;) :X

[ Voor 19% gewijzigd door Outerspace op 07-03-2004 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
Hoe betalen jullie eigenlijk? Ik probeer nu voor het eerst dat PayByCash (heb geen creditcard meer). Werkt dit een beetje? (wel jammer van de verwerkings tijd..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Ik betaal gewoon via CC, maar ik heb het momenteel net iets te druk ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hellu gasten, K heb net EURo geinstalleerd, erg leuk allemaal. Maar om nou van een IRo lvl in een noobielvl in EURo te vallen is weer wat minder. Heeft misschien iemand een +7 blade voor me te leen en een mogelijk tank? Merci alvast en k hoor het wel, k ga weer een support priest maken met dezeflde naam ~~Medic~~. Greets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf

Smurf

Detri

Ik ben vorige week zondag met niks op euRO begonnen, en ben nu 30% van job50 af met mn mage.
Denk dat mage het beste is om mee te beginnen, omdat deze zo goed als totaal item onafhankelijk is. Mijn enige equipment die ik heb is een slotted leather jacket, een store bought arcwand, en een +3 cutter die ik als novice bijelkaar heb geraapt met poring en fabreloot.

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

vorige week :/

hoezo verslaafd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ok das wel snel. Maar k vind een mage beetje jammer om mee te spelen. Wie spelen er van GoT eigenlijk op Euro? en nog een klein dingetje; Is euro gratis of is er een 15 days trail? Als dit al in de startpost staat, waar ik nu niet heb gekeken, is deze vraag niet gesteld. Greets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBBeloedie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-08 19:40
ik speel ook euRO atm lvl 55/20 agi knight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

euRo is gratis, pumbaa, je acc verlopen op iRo? (if almost en je verlengt niet, Ik moet nog me zenyyyyy, maar ik neem aan dat dit niet het geval is, zo slim ben jij wel :P)

[ Voor 58% gewijzigd door Flapmo op 08-03-2004 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Mja ik speel ook euRO

ben battle aco :)
enigste nadeel is dat die server beetje veel moffen heeft maar voor de rest
istie heel goed vin ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Woohooo schreef op 08 maart 2004 @ 21:05:
Mja ik speel ook euRO

ben battle aco :)
enigste nadeel is dat die server beetje veel moffen heeft maar voor de rest
istie heel goed vin ik :)
moffen :( :X

duitsers zijn het..

euRO is inderdaad groot.. Heel groot ;)
ikzelf ben lekker bezig op de server van |3ClipZ| ;) Lekker gezellig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
euRO gaat dalijk toch alweer closed beta? Klinkt een beetje nuttenloos om nu nog te beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-07 12:35
outerspace schreef op 08 maart 2004 @ 21:08:
[...]

moffen :( :X

duitsers zijn het..

euRO is inderdaad groot.. Heel groot ;)
ikzelf ben lekker bezig op de server van |3ClipZ| ;) Lekker gezellig
ik ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

ik niet :+.

Nu 3 dagen naar Engeland helemaal betaald door school _/-\o_ . Zo hoort het :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Flapmo schreef op 09 maart 2004 @ 18:34:
[...]

ik niet :+.

Nu 3 dagen naar Engeland helemaal betaald door school _/-\o_ . Zo hoort het :+.
als je een laptop met een wifi kaartje hebt, kan je lekker RO doen, in zo'n dubbeldekker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel kan ik voor een soldier skeleton card vragen? 8) (Op Iro-Loki)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag je hier btw ook B> Post neerzetten ? :D zal wel handig zijn ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf

Smurf

Detri

Daarvoor is een heel mooi forum op ro-world ;)
Dit draadje zou anders alleen maar volgespamd worden met offers en het zou ook wel verwarrend worden met mensen die op 4 verschillende servers spelen (privates niet meegeteld).

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja oke, maar het zou opzich ook wel tof wezen om hier als Nederlanders onderling het 1 en ander te kunnen aanbieden of kopen.. ofniet ? :7

B> Crown, Elvens 2x ;) en een Majestic Goat ^^

Mocht er een NLér zijn op GoT die op iRO Sakray rondloopt en die dingen te koop heeft, hoor ik het graag!

** Eenmalig dan ? :9 **

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hican
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07-2022

Hican

hican.net

Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 12:01:
Hoeveel kan ik voor een soldier skeleton card vragen? 8) (Op Iro-Loki)
Ik ben niet heel erg meer into prices van Iro-Loki, maar toen ik er nog op speelde (ongeveer half jaar terug), schommelde de prijs van 1 SS card tussen de 600k en 1m zeny! Ik heb zelf ooit een +8 Triple Critical Jur voor 6m zeny gekocht :P

Hican.net | IT Blog about all that is interesting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SS card niet onder de 1 mil verkopen, loop anders even rond in Pront dan zul je zien dat ze niet voor minder dan deze prijs worden verkocht. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels voor 1,5 M verkocht, maar kon toen geen enkele SS card in prontera vinden, dus vandaar.

De prijzen zijn allemaal zo veranderd.
In de zomer toen ik speelde koste een Elunium 500k en oridecon 400k.
Nu zijn ze 80k en 35k :P

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2004 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

voor die euRO moet je vanaf 1 april ook gaan betalen d8 ik.. :(
kvin het niet echt de moeite waard om 10 euro neer te leggen voor iets wat k maar een
paar uurtjes in de week speel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf

Smurf

Detri

Gelukkig speel ik een paar uurtjes per dag :P

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jemig Smurf doe je ook nog iets anders ofzo? :/ hehe nee hoor. Best klote als je zo snel alweer moet betalen voor euRo. Dacht dat ie wel wat langer free zou blijven. K heb hiero een plaatje van de 3-3 classes, na de 2-2 classes alleen vind ik het verrekte moeilijk om het plaatje te plaatsen met al die gekke codes. Nu ben k ook geen compuwizzkid maar als jullie het willen zien, laat ff weten hoe je het post. Verwijs niet naar de startpost want zo lukte het me niet. N00000B :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Hoeveel is een Andre Card ongeveer waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Wat is trouwens een goede manier om veel geld te verdienen, want volgens mij doe ik het niet goed. Ik had eerst een Thief gemaakt, mijn main character, waarmee i kactief begon te levelen. Na een tijdje had ik al aardig wat slotted items, cards ed dus heb maar even snel een Merchant gemaakt en heb daarmee geleveld totdat ik lvl 4 vending had. Met die Merchant heb ik dus geprobeerd die slotted items ed te verkopen, maar er is 1 probleem. Zo goed waren die items niet dus meer dan 10 tot 20k kan ik er niet voor vrgane anders worden ze niet verkocht. Maar mijn Thief is nog niet hoog genoeg om de monsters aan te kunnen die wel goede items laten vallen. Dus ik heb gewoon niet veel geld en kan dus ook niet veel upgraden aan m'n thief.

En is er trouwens een manier om geld aan je andere char te geven? Want mijn Thief heeft nou om en nabij de 20k en mijn merchant ook. Maar als ik iets wil kopen voor 40 k kan ik dat dus niet in 1 keer betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:14
Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 04:23:
Jemig Smurf doe je ook nog iets anders ofzo? :/ hehe nee hoor. Best klote als je zo snel alweer moet betalen voor euRo. Dacht dat ie wel wat langer free zou blijven. K heb hiero een plaatje van de 3-3 classes, na de 2-2 classes alleen vind ik het verrekte moeilijk om het plaatje te plaatsen met al die gekke codes. Nu ben k ook geen compuwizzkid maar als jullie het willen zien, laat ff weten hoe je het post. Verwijs niet naar de startpost want zo lukte het me niet. N00000B :'(
code:
1
[url=http://url.url/plaatje.jpg][img=600]http://url.url/plaatje.jpg[/img][/url]

:)

maar t zijn toch 3-1 classes ipv. 3-3 ? aangezien je na 2-1 of 2-2 3-1 wordt :?

Maar ik heb verhalen gelezen dat je dus eerst novice bent dan 1-1 dan 2-1 of 2-2 vervolgens moet je doorlvlen tot 99 dan wordt je weer novice en 1-1 en dan pas kun je 3-1 worden :X

Als het bovenstaande verhaal klopt ben je vrij lang bezig zoiets te maken :+ :D

[ Voor 3% gewijzigd door Sv3n op 14-03-2004 10:45 ]

Last.fm
Films!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Smurf schreef op 12 maart 2004 @ 21:04:
Gelukkig speel ik een paar uurtjes per dag :P
wil je daarmee zeggen dat je voor euro gaat betalen en van loki afgaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Nee 't zijn 2-2 advanced classes ofzo, heel sucky, moet je eerst lvl 99 worden, vanaf daar hoeft t van mij al niet meer, geef mij maar 3-3 classes at lvl 70 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf

Smurf

Detri

Flapmo schreef op 14 maart 2004 @ 11:39:
[...]

wil je daarmee zeggen dat je voor euro gaat betalen en van loki afgaat?
Waarschijnlijk wel, m'n iRO acc is nog wel even geldig, maar ik zal er alleen af en toe ff heengaan om een praatje te maken of wat mvpen.

Maar levelen doe ik alleen nog maar met mn euRO char(s) voorlopig. Een server met bijna geen lag speelt gewoon een stuk lekkerder. Daar wil ik best voor overnieuw beginnen.

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

hm, op zich wel, maar ik verlies zoveel $$$ en items. Om weer vanaf het begin te beginnen trekt me dan weer niet zo :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Apocrypha schreef op 13 maart 2004 @ 13:11:
Wat is trouwens een goede manier om veel geld te verdienen, want volgens mij doe ik het niet goed. Ik had eerst een Thief gemaakt, mijn main character, waarmee ik actief begon te levelen. Na een tijdje had ik al aardig wat slotted items, cards ed dus heb maar even snel een Merchant gemaakt en heb daarmee geleveld totdat ik lvl 4 vending had. Met die Merchant heb ik dus geprobeerd die slotted items ed te verkopen, maar er is 1 probleem. Zo goed waren die items niet dus meer dan 10 tot 20k kan ik er niet voor vragen anders worden ze niet verkocht. Maar mijn Thief is nog niet hoog genoeg om de monsters aan te kunnen die wel goede items laten vallen. Dus ik heb gewoon niet veel geld en kan dus ook niet veel upgraden aan m'n thief.

En is er trouwens een manier om geld aan je andere char te geven? Want mijn Thief heeft nou om en nabij de 20k en mijn merchant ook. Maar als ik iets wil kopen voor 40 k kan ik dat dus niet in 1 keer betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf

Smurf

Detri

De enige manier om zeny van een char naar een andere te verplaatsen is via een ander char. Guildmates zijn hier uitermate geschikt voor :)

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of xeno het nog doet? ik had daar nl ooit een gratis account. Anders wie heeft er nog een server tip? wilde nl eerst euro RO gaan spelen maar die is nu ook dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 14:47:
Weet iemand of xeno het nog doet? ik had daar nl ooit een gratis account. Anders wie heeft er nog een server tip? wilde nl eerst euro RO gaan spelen maar die is nu ook dicht.
Xeno doet het sinds enkele dagen weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en dan nog met m'n oude account? dat zou echt zwaar ownen!
Ik hoop zo dat m'n ventje niet is weg gekeild _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 16:51:
en dan nog met m'n oude account? dat zou echt zwaar ownen!
Ik hoop zo dat m'n ventje niet is weg gekeild _/-\o_
Ik wil je vreugde niet verstoren maar ik denk dat je dat wel kan vergeten op zo'n kleine private serv, die heeft waarschijnlijk al 100 rollbacks en restarts gehad :). Maar er is een kans or :>

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.