executor schreef op 27 februari 2004 @ 12:40:
Blaat
waarom zoveel? steeds overgestapt omdat de ene toch beter is?. Ach ja maakt toch niet uit, je char is binnen no time lvl 90+ weer en de items kan je altijd ff vragen of de droprate is 234234x
700 mensen allemaal lvl90+. Met zijn allen MVP'en

. Kom je misschien een keer aan de beurt

. Wat is dan trouwens nog de lol van MVP'en als iedereen al vete items heeft eigenlijk
Blaat
Reden waarom ik op uRO speel en geen iRO
XP rate is 3x drop rate is ook laag (verschilt per item). Het gaat anders echt te langzaam, 2-2 classes
Geen lag Veel minder druk.
De nieuwste patches
Eigenlijk is alles veel beter dan iRO
Enige nadeel is af en toe downtime, en soms iets lag.
Iedereen die het zit af te zeiken is eigenlijk jaloers want hun willen alles wat wij hebben.
uRO is zoals iRO had moeten zijn. Ja ik heb op iRO gespeeld 2 maand of zo vond het allemaal te traag.
Tis nu gemiddeld 800 mensen.
Nog een kleine toevoeging. Ik wil best betalen per maand hoor. Zelf heb ik 2 jaar actief DAoC gespeeld en netjes per maand betaald.
Alweer een kleine toevoeging uRO heeft actieve GM's die op bots jagen. Ja er waren aan het begin veel bots 400 mensen gebanned in de eerste 3 dagen. Daar geef ik je gelijk ik maar ik wil wedden dat procentueel er meer bots zijn op iRO dan op uRO.
Ook is het warpen naar dungeons van uRO leuk kost wel iets maar warpen naar steden is gratis.
Verder kan je ook stat en skill resets doen maar je moet er voor betalen (al is het iets te goedkoop imho)
Verder zijn er een aantal handige npc toegevoegd, en een paar npc's weggehaald. Er is novice equip zodat de novice periode heel kort duurt.
Ik wacht op tegen argumenten waarom het zo slecht is behalve dat het minder legaal is

.
[
Voor 32% gewijzigd door
Mystic_X op 29-02-2004 22:05
]