Toon posts:

Partitie gemaakt op hdd waar het niet de bedoeling was.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm.. nieuwe compu.. vet vet

Had een externe hdd aangesloten wd 120 gb op firewire aangesloten aan de compu voordat ik windows nog moest installeren. Windows vraag op welke partitie ik wil installeren. Zie c: schijf staan ongepatitioneerd en maak daar vier partities van. Maar hij wil er niet op installeren...
Wat blijkt, dit is de externe hdd en d: was interne hdd. Goed bagger want op die externe staan al mijn backups van mijn vorige compu.. 8)7

Kan ik door de partitie tabel weer te veranderen naar voorheen weer bij de gegeven? Zo ja, hoe doe ik dat en zo nee zijn er andere oplossingen???

• ericding
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01:24

ericding

Altijd de eerste.

Hier in de faq stat er iets over datarecovery. Heb je daar al gekeken, en wat was het resultaat? Wat heb je zelf al geprobeerd?

[ Voor 1% gewijzigd door ericding op 09-02-2004 21:03 . Reden: Nu met goede link :D ]

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-03 17:56
Ondanks dat het firewire betreft blijft het gewoon een HDD die overschreven is door andere data, wat jij terug wilt halen.. Hetzelfde probleem dus wat tientalle al dan niet honderden mensen hebben gehad en gepost... Met de search had je er wel uit kunnen komen en in de FAQ staat inderdaad ook het één en ander ;)

57696520646974206c65657374206973206e657264