SuB-Gold schreef op 09 februari 2004 @ 17:41:
ik heb een probleem waar ik een oplossing of hulp voor vraag en krijg dan te horen dat er niks kan voorgekauwt worden, sorry hoor! vindt het een beetje lame dat je op een forum nog niet fatsoenlijk geholpen kan worden!
en 127.0.0.1 localhost, die staat er dus al in...
Er wordt hier op dit forum van je verwacht dat je zelf wat energie in je probleem steekt. Dat is duidelijk te lezen in de
FAQ:
[quote]
Forumgedrag / Huisregels
• Probeer het eerst zelf op te lossen. (Google, handleidingen en een gezond verstand zijn goede hulpmiddelen.)
• Gebruik de search en lees de forum-FAQ's voordat je een topic opent.
• Wees te allen tijde behulpzaam en toon respect voor anderen en het forum.
En ik probeer dus te voldoen aan puntje 3...Verder maak je je post niet erg uitnodigend om nog verder te helpen met smileys als "

"
Maar om dan toch maar weer wat voor te kauwen: als je goed leest, zie je dat ik je uitleg dat je alle andere zooi uit het bestand moet slopen en die localhost alleen moet laten staan. Je bent nog steeds onduidelijk in wat er nu eigenlijk in je hosts file staat, en wij hebben geen crystallen bol hier...
Succes ermee...
[
Voor 13% gewijzigd door
RobIII op 09-02-2004 17:49
]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij