Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Ik zit dus met een (luxe) probleem. Ik heb muziek en films op mijn computer staan. Deze database aan multi media :) wil ik graag verspreiden door het huis.
Beneden heb ik een tv staan en op mijn slaapkamer ook nog 1. Daarnaast heb ik beneden een DVD-speler staan met surround geluid.
Nu heb ik verschillende opties al uitgedokterd:
Ik zat zelf te denken aan een Maritek PC to TV zender met afstandsbediening. Nu heb ik reeds wat topics gezien. Maar niet echt reacties kunnen
vinden van mensen die het hebben, en of ze er tevreden mee zijn. Wat zijn de voor's en tegens en wat viel er tegen (of mee).
Weet iemand toevallig verder wat die Afstandbediening kost, want dat kon ik niet vinden.

[ Voor 6% gewijzigd door Mystikal op 09-02-2004 16:56 ]

Basement Bios ---- Exo-S

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 02:56
Wat de voor en nadelen zijn staat uitvoerig beschreven in allerlei topic. En verder valt er niet zoveel over te zeggen. Des te duurdere modellen je neemt des te beter de kwaliteit (over het algemeen) en des te meer features (zoals bv de afstand bediening-feedback) je krijgt.
Je hoeft er geen losse afstandbediening bij te kopen, hij stuurt gewoon de signalen van je bestaande afstandbediening door. :)

Senile! Senile Oekaki

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Ik heb dit setje ook sinds kort. Het was even puzzelen om eea zonder storing aan de gang te krijgen, omdat het op dezelfde frequentie werkt als mn wlan. Heb dus hier en daar wat kanalen gewisseld. Het werkt nu redelijk storingsvrij, hoewel ik nog af en toe een korte storing erdoorheen heb. En dat terwijl de zender/ontvanger zown 3 meter uit elkaar staan en in elkaars zicht.

De kwaliteit ja... opzich vind ik het acceptabel om films te kijken, maar natuurlijk is een dvd kijken van betere kwalitieit via mn dvd home cinema set :) Ik heb ook geprobeerd om alles via mn 5.1 set aan te sluiten, maar het lukte me niet om beeld te krijgen...geen idee waarom niet, maar hij is nu direct op de tv aangesloten.

Verder ben ik redelijk tevreden, niet super, maar verder wel oke.

De afstandsbediening is trouwens 35 euro geloof ik. Ik heb alles gekocht via http://www.elekhomica.nl/

succes! :)

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
_bas_ schreef op 10 februari 2004 @ 12:15:
Wat de voor en nadelen zijn staat uitvoerig beschreven in allerlei topic. En verder valt er niet zoveel over te zeggen. Des te duurdere modellen je neemt des te beter de kwaliteit (over het algemeen) en des te meer features (zoals bv de afstand bediening-feedback) je krijgt.
Je hoeft er geen losse afstandbediening bij te kopen, hij stuurt gewoon de signalen van je bestaande afstandbediening door. :)
Hij stuurt gewoon de signalen van de bestaande ab door? Dat begrijp ik niet helemaal. Hoe moet ik met mijn huidige ab (tv of dvd?) nu een selectie maken van muziek die ik wil horen? Bijvb van drie verschillende albums/mappen elk 1 nummer?

Basement Bios ---- Exo-S