Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:47
Hm, nu dit topic toch is gekickt, kan ik het ook wel misbruiken voor een n00b vraag :P
Ik krijg als het goed is morgen zo'n pro1 met 512MB CF-kaart. Ik vraag me alleen of dat wel een beetje toereikend is wat betreft opslagcapaciteit. Ik heb nu een 128MB in m'n Canon Powershot A20 waar ong. 200 fotos op kunnen op de hoogste resolutie.. ga ik dat ook redden op 512MB bij de Pro1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens de review van DCResoure, kan je op "superfine" 134 foto's maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ale-Gu
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-07 20:42

Ale-Gu

'Eel Goe'

Koop er gewoon een 1gig kaartje bij. Die kosten tegenwoordig geen drol meer

Hier zou uw advertentie kunnen staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 10:29

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Tja, had eerst een 512kaartje maar voor de vakantie nog maar 1gig erbij gekocht.
idd rond de 135, op 1 gig 290 (?)

Hé nog een vraagje, als jij max. zoomt (en een beetje doordraaid) en dan weer terug lijkt het dan ook of je lens een beetje vast zit? Het valt mij nu op maar ik kan me niet meer herinneren of dat al vanaf het begin was. |:(

Alles werkt wel gewoon hoor.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:47
Woei! Vanmiddag mijn 2e hands Canon Powershot Pro1 gehaald. In de trein een beetje mee zitten prutsen, en ik geloof dat het wel een vette camera is :)
* Martin Sturm is blij
Misschien ga ik op termijn nog een polarisatiefilter kopen, ik geloof dat je daar wel leuke dingen mee kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Als je een pola-filter hebt wil jew dan je bevindingen posten?
Succes met je cam.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben wel erg benieuwd naar welke bevindingen jij benieuwd bent.....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Nou, naar het verschil zonder/met filter. Misschien is dit voor jou wel heel duidelijk. Soms vind ik het effect niet zo mooi, en ik hoopte ook op een antwoord op mijn vorige vraag.

[ Voor 31% gewijzigd door Pinin op 25-06-2005 21:10 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij de video opname data rate van de Powershot Pro1 vertellen. Dit kon ik niet achterhalen op de site van Canon of hier in dit topic.
Ik ben zelf nl. een bezitter van een Minolta E500 (just for fun) en nou moet ik incidenteel een 8mm film opnemen. Echter schiet de Minolta wat te kort qua detail, het lukt wel maar je mist gewoon wat kleurdiepte. Nu zag ik al bij het afspelen dat de filmpjes een data rate van 163 kbps hadden (bij een resolutie van 320-240). Invergelijking met wat andere filmpjes (via internet etc) merk ik dat het laag is. Een kwaliteit die ik wil behalen is wel zo iets van 350 - 500 kbps. Nu weet ik ook wel dat ik eigenlijk een echte videocamera zou moeten gebruiken maar het enige wat ik voorhanden heb is die Minolta. Nu zou ik ook de Powershot Pro1 van mijn oom mogen lenen. Al heb ik er natuurlijk niks aan als die data rate daar maar een beetje hoger is. Alvorens dus eerst hier mijn vraag. Wat is de data rate van de powershot. Eventueel de bitdiepte is ook goed.

bijvoorbaad dank.

p.s Ik nam aan dat de data rate het aantalpixels*bitdiepte is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

kan je met onderstaande data iets? het is een film van 640x480 en een van 340x240

bij de exif info kom ik soms 380kbps tegen en de andere keer weer 980kbps

Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/tvleeuwen.canon/avi.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Pinin op 30-08-2005 15:51 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat het varriërd zal wel aan een codec kunnen liggen. Die zal de enekeer meer bits per frame gebruiken dan de andere keer. Ik zie nu wel dat het een significant grotere radius is. Ik ga denk ik toch maar de Powershot van mijn oom lenen. Hartelijk bedankt voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pduh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-12-2024
Sorry voor deze gigantische kik maar ik ben de handleiding kwijt van mijn powershot pro1
Altijd wel gehad maar net nu ik hem nodig heb kan ik hem niet vinden.
Ik weet dat je ze kunt bestellen maar dat vind ik een beetje te veel van het goede (zie hier)
Wie heeft deze bv in pdf en zou die naar mijn email adres (zie mijn profiel) willen sturen?
Alvast bedankt!

of via www.yousendit.com als het behoorlijk groot is

[ Voor 10% gewijzigd door pduh op 18-07-2006 22:01 . Reden: YouSendIt toegevoegd ]

P.Duh! lekker puh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijhtam
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-09 15:52
pduh schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 18:18:
Sorry voor deze gigantische kik maar ik ben de handleiding kwijt van mijn powershot pro1
Altijd wel gehad maar net nu ik hem nodig heb kan ik hem niet vinden.
Ik weet dat je ze kunt bestellen maar dat vind ik een beetje te veel van het goede (zie hier)
Wie heeft deze bv in pdf en zou die naar mijn email adres (zie mijn profiel) willen sturen?
Alvast bedankt!

of via www.yousendit.com als het behoorlijk groot is
Handleidingrequests zijn verboden op GOT!
Gewoon bij de importeur van Canon bestellen of via Ebay kopen...

huidige opstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pduh
Wist ik niet!
Laat dan maar zitten, dan zoek ik het wel op een andere manier op. De engelse versie is gewoon te downloaden via Canon (USA dacht ik) en daar heb ik al voldoende aan maar dan moet ik het vertalen voor mijn vriendin en dat zou moeilijker worden.
Geen respons meer nodig op mijn post dus!

P.Duh! lekker puh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pduh
gevonden

P.Duh! lekker puh!

Pagina: 1 2 Laatste