Toon posts:

exchange mail

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb sinds kort een trial version van .net 2003 en exchange 2003 draaien met op een client office xp 2003.

Weet iemand hoe ik een mailbox kan maken in exchange 2003? Ik heb op de client al een profiel aangemaakt en op de .net2003 server een user, waar exchange 2003 OP die user ook een mailbox heeft aangemaakt, maar als ik dan inlog met office xp etc dan krijg ik die mailbox nergens naar voren in mijn exchange system manager.

Ik hoop dat iemand me kan helpen,

Thnx Rutgerz

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik zie dat je recentelijk al heel wat topics over Exchange 2003 hebt geopend op GoT. Misschien handig om je wat meer te verdiepen in de materie?

Als je je server goed hebt geinstalleerd en geconfigureerd kan je via Active Directory Users and Computers een mailbox aanmaken door op een user te gaan staan en via Exchange Tasks een mailbox aanmaken

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-05 12:59

FastBunny

Give it the Works !

^^^^
En bekijk eens de HELP, en de Welcome Wizard :) Staat alles in uitgelegd :Y)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• Cafe_de_beuk
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-11-2023

Cafe_de_beuk

Biertje?

Hmm, ik heb het gedaan in combinatie met een AD en dan gewoon een nieuwe user maken en vraagti eook wel om een mailbox en anders moet je het misschien via dat beheerprog doen van exchange...

Don't go mad, go linux

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:21

momania

iPhone 30! Bam!

Tja, je hebt hier al een topic over.. daar maar lekker verder: Exchange 2003 Mailboxen

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Dit topic is gesloten.