Toon posts:

Acer Aspire 2003 WLMi

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil hier een nieuwe Topic beginnen over me nieuwe notebook .
De acer aspire 2000 - 2003 series.
Draaiend op : 1.6 ghz Centrino,512 mb,64 mb Vid memory.

Ik ben heel blij met deze notebook.
Inmiddels ben ik wel wat rare dingen tegengekomen.

Bluetooth:
Waarom zit er bijvoorbeeld een bluetooth knop op terwijl deze nooit kan werken?
Je moet een externe bluetooth module kopen en dan alsnog werkt de knop aan de voorkant niet..heel apart.

Arcade button + display console.
Volgens mij is het mogelijk om meer af te kunnen lezen op het display dan alleen de tijd.
welkomstekts schijnt ook mogelijk te zijn om in te stellen,maar hoe??

ACCU
voor de rest redt hij 6 uur niet op een accu,hooguit 4,5 uur.

Verwijderd

heb de kleinere broertje wcli2001 :O

ben er zeer tevree mee..

over je vragen,.. mbt het display:
bij het opstarten van windows XP (home\pro) wordt een programma opgestart (deze is te zien in je systeemtray). Als je deze dubbel klikt dan komt deze naar voren toe en kan je hierin je welkomtekst invoeren.

Verder geeft de display je accu capaciteit weer en evt. je geluids volume ..

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
OH --> CSL

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-01 07:02

FongWan

The Stormrider ...

Leuk initiatief maar helaas loopt al een topic over deze serie, staat alleen nog in Overige hardware maar hier heb je de link:
Acer Aspire 2001WLCi

Ik zou zeggen neem daar eens een kijkje of daar misschien iemand is geweest met hetzelfde probleem met de Bluetooth knop, heb je de drivers van acer erop gezet? Alle service packs en updates geinstalleerd?

Anders zou ik zoch ff met sissoftsandra kijken of er daadwerkelijk wel een Bluetooth module in je laptop zit.

Laatste opties zijn Acer of je winkel ff te bellen, misschien weten zij meer? Of garantie claimen ...

[ Voor 67% gewijzigd door FongWan op 09-02-2004 23:41 ]

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Verwijderd

FongWan schreef op 09 februari 2004 @ 23:36:
Leuk initiatief maar helaas loopt al een topic over deze serie, staat alleen nog in Overige hardware maar hier heb je de link:
Acer Aspire 2001WLCi

Ik zou zeggen neem daar eens een kijkje of daar misschien iemand is geweest met hetzelfde probleem met de Bluetooth knop, heb je de drivers van acer erop gezet? Alle service packs en updates geinstalleerd?

Anders zou ik zoch ff met sissoftsandra kijken of er daadwerkelijk wel een Bluetooth module in je laptop zit.

Laatste opties zijn Acer of je winkel ff te bellen, misschien weten zij meer? Of garantie claimen ...
Dit topic gaat over de acer aspire 2003 en het topic die jij geeft gaat over de 2001.
btw ik heb zelf de 2001.

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-01 07:02

FongWan

The Stormrider ...

Verwijderd schreef op 10 februari 2004 @ 10:38:
[...]

Dit topic gaat over de acer aspire 2003 en het topic die jij geeft gaat over de 2001.
btw ik heb zelf de 2001.
Vat dit niet verkeerd op maar nou nou nou wat een grote verschillen zeg ...
een snellere proc en grotere harddisk als ik het goed heb :?

Voor de rest is het hetzelfde ding, just like een TM800 vs. TM803 ...
Daar zit het verschil ook voornamelijk in de procsnelheid.

Dus is het misschien wel relevant dat ik dat topic aangeef, want misschien kunnen jullie hem juist helpen met zijn bluetooth probleem aangezien het precies dezelfde laptop is.

ff wat specs voor je opgezocht:

Acer - Aspire 2001WLCi
Processor Intel Pentium M 1.4 GHz
Cache Memory 1 MB - L2 Cache
RAM 512 MB (installed) / 2 GB (max) - DDR SDRAM - DDR333/PC2700 - 333 MHz
Hard Drive 1 x 40 GB
Optical Storage CD-RW / DVD-ROM combo
Display 15.4 inch TFT active matrix - 24-bit (16.7M colours)
Graphics Controller ATI MOBILITY RADEON 9200 - 64 MB
Audio Output Sound card
Telecom Fax / modem - 56 Kbps
Networking Network adapter - Ethernet, Fast Ethernet, IEEE 802.11b
Built-in Devices Stereo speakers, subwoofer
Battery Lithium Ion
Dimensions (WxDxH) 36 cm x 27.3 cm x 3.4 cm / Weight 3 kg
Operating System Microsoft Windows XP Home Edition

Acer - Aspire 2003WLMi
Processor: Intel® Mobile Pentium® processor Centrino 1.6GHz
System Memory: 512MB DDR-266 SDRAM, upgradeable to 2048MB
Storage: 60GB ATA/100 hard disc drive / 4-in-1 card reader supporting MultiMediaCard (MMC), Secure Digital (SD), SmartMedia, and Memory Stick
Display: 15.4 inch widescreen WXGA colour TFT LCD with 1280 x 800 pixel resolution, 16.7 million colours
Storage Devices: DVD-RW drive
Graphics: ATI MOBILITY™ RADEON™ 9200 with 64 MB of external DDR video RAM, supporting Microsoft DirectX 9.0b
Audio: Aspire virtual surround sound 2.1 channel speakers, Built-in subwoofer, Built-in microphone
Networking: Integrated 10/100 Mbps Fast Ethernet + Integrated Intel® PRO/Wireless 2100 network connection 802.11b
Communication: Integrated V.92 56 kbps ITU modem

DVD-RW, LiIon, , Microsoft® Windows® XP Home Edition

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Verwijderd

Ze zijn beide exact hetzelfde op de CPU speed (1.4 - 1.6) en brander (CD-RW - DVD-RW).
Lijkt me om ruis te voorkomen door te gaan in een topic, maar wie ben ik :)

De andere topics zijn voor TM80x-serie, de AP150x-serie, dus waarom dan niet die andere renamen naar de AP200x-serie gezien de basisgelijkenissen tussen de modellen in elke serie :)

Verwijderd

Topicstarter
Hoe heet dat bestand waar je dus je welkomstteskt kan wijzigen?
ik kan het niet vinden,
ik kijk in systray,maar kan niks vinden en kan er niet op klikken

Verwijderd

Je bedoelt de tekst in het kleine LCD panel aan de voorkant neem ik aan.
Die tekst zou je moeten kunnen wijzigen met Launch Manager waarvan inderdaad een icoon in je systray staat. Echter om een of andere reden zie je de optie voor het wijzigen van de tekst alleen als je gebruik maakt van een engelstalige windows XP versie.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/24325/full.jpg

Verwijderd

Topicstarter
oo oke,ik was al aan het zoeken.
ik heb gewoon een nederlandse versie van xp home.
dus dan zou ik hiervoor helemaal de engelse versie moeten installeren..hm
ik weet weer eventjes genoeg

bedankt
Pagina: 1