Toon posts:

[introcheck] WalfredGeesink:Instigator

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
http://www.partypeepz.nl/rits/

Gisteravond gemaakt, Flash 7 player nodig.

Ongeveer 4 uur aan gewerkt. De 3e intro die ik heb gemaakt.

Alle commentaar welkom!

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:37

Tux

Erg leuk dat je een intro hebt gemaakt, maar het is niet helemaal de bedoeling dat je die hier plaatst :)
Wat vinden jullie van mijn site?

Het is dan wel de bedoeling om zélf aan de slag te gaan, en als je eenmaal klaar bent met je website, kunnen we het goed voorstellen dat je er trots op bent. Maar toch is het niet de bedoeling dat je daar een topic over maakt. Er zijn wel speciale websites voor, zoals www.sitechecks.nl, waar je sites kunt beoordelen en laten beoordelen.
Zorg er ook voor dat je je site al in de bekendste browsers hebt bekeken, want het is niet de bedoeling dat je aan anderen gaat vragen hoe de site eruit ziet in een bepaalde browser. Dat valt namelijk onder de term sitechecks, en dus ook spam.

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:41
Leuk gemaakte intro en vooral de achtergrondmuziek is erg leuk, maar ik zou het effect achter de letters toch ietsje anders doen, want soms lijkt het net wat te veel op Powerpoint ;)

En aangezien er geen spectaculaire 3D dingen in voorkomen had het misschien ook hier in gekund: [rml][ 2d] post je 2d stuff maar weer - part 6[/rml] :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Oeps, heb ik er overheen gelezen. Mijn excuses.

In ieder geval toch nog bedankt voor het commentaar (voor het slotje :P).

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
niet echt spannend... de transitions op de zwarte achtergrond tussen de letters vind ik niet echt 'passen'; dat kan strakker met wat transparency of een strak mask oid. Verder raad ik je aan om es te kijken hoe fonts verlopen in een 'echt' filmintro ([rml][ premiere]titel als in trailer[/rml]), en hoe je dat zwart-op-wit netter kunt oplossen. Tevens vind ik je fontkeuze niet écht je van het, maar goed :P

[ Voor 16% gewijzigd door HunterPro op 08-02-2004 19:16 ]

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik vind het een nogal zelfverheerlijkende flashfilm, en daar houd ik niet van. Maar dat is meer inhoudelijk.

Van het filmpje vindt ik dat die kleur van een of ander vaag logo (en kleur in het algemeen) er niet echt in past.

[ Voor 18% gewijzigd door Blaise op 08-02-2004 19:30 ]

• mpegernie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-03-2016

mpegernie

.mpe

Ik zier hier in mozilla nix, en IE heb ik met de hand moeten beindigen... :/

"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead

Verwijderd

Topicstarter
HunterPro schreef op 08 februari 2004 @ 19:11:
niet echt spannend... de transitions op de zwarte achtergrond tussen de letters vind ik niet echt 'passen'; dat kan strakker met wat transparency of een strak mask oid. Verder raad ik je aan om es te kijken hoe fonts verlopen in een 'echt' filmintro ([rml][ premiere]titel als in trailer[/rml]), en hoe je dat zwart-op-wit netter kunt oplossen. Tevens vind ik je fontkeuze niet écht je van het, maar goed :P
Van die overgangen ben je de eerste die het zegt. Ik wacht nog even andere reacties af.
Het lettertype komt misschien niet helemaal tot z'n recht omdat het helemaal in caps is. Het lijkt misschien ook wel een beetje op Times New Roman :9. Maar het is Georgia.
In ieder geval bedankt.
Blaise schreef op 08 februari 2004 @ 19:29:
Ik vind het een nogal zelfverheerlijkende flashfilm, en daar houd ik niet van. Maar dat is meer inhoudelijk.

Van het filmpje vindt ik dat die kleur van een of ander vaag logo (en kleur in het algemeen) er niet echt in past.
Over de inhoud; ik wou iets 'mysterieus' en 'kwaadaardigs' maken. Dat is volgens mij wel redelijk gelukt.
En de kleur past er niet in zeg je? Dat is wel raar. Eerst zat er namelijk helemaal geen kleur in. Maar toen zeurden veel mensen om kleur.
Bedoel je misschien dat de plaatjes zwart/wit moeten zijn?
Bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
mpegernie schreef op 08 februari 2004 @ 19:37:
Ik zier hier in mozilla nix, en IE heb ik met de hand moeten beindigen... :/
Sorry, de intro is alleen nog op IE getest. En inderdaad, hij herhaalt zich. Maar dat zijn allemaal kleine details die ik nog ga oplossen. Tot nu toe gaat het om de intro zelf.

• mpegernie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-03-2016

mpegernie

.mpe

Verwijderd schreef op 08 februari 2004 @ 19:42:
[...]

Sorry, de intro is alleen nog op IE getest. En inderdaad, hij herhaalt zich. Maar dat zijn allemaal kleine details die ik nog ga oplossen. Tot nu toe gaat het om de intro zelf.
hmm, ik bedoelde eerder dat ik 1001 popups kreeg maar nu lijkt ie et te doen. vind alleen dat je het te vies hebt gembedded (totaal niet gembedded maar okay), dus dat het niet overal werkt is vrij vanzelfsprekend.

[ Voor 4% gewijzigd door mpegernie op 08-02-2004 19:45 ]

"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-05 22:02

jotheman

Was like that when I got here!

Mooi gemaakt, 2 dingetjes:
1 Until is met 1 L ;)
2 Hoe heet dat nummer wat op de achtergrond draait?

Leuk gemaakt, wel vrij veel van 'tzelfde tho... :)

I see dead pixels...

Verwijderd

Topicstarter
jotheman schreef op 08 februari 2004 @ 19:45:
Mooi gemaakt, 2 dingetjes:
1 Until is met 1 L ;)
2 Hoe heet dat nummer wat op de achtergrond draait?

Leuk gemaakt, wel vrij veel van 'tzelfde tho... :)
1 Je hebt gelijk, ik zal het gelijk even aanpassen
2 Prodigy - Narayan

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

ok, lang genoeg open geweest... ;)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.