HunterPro schreef op 08 februari 2004 @ 19:11:
niet echt spannend... de transitions op de zwarte achtergrond tussen de letters vind ik niet echt 'passen'; dat kan strakker met wat transparency of een strak mask oid. Verder raad ik je aan om es te kijken hoe fonts verlopen in een 'echt' filmintro (
[rml][ premiere]titel als in trailer[/rml]), en hoe je dat zwart-op-wit netter kunt oplossen. Tevens vind ik je fontkeuze niet écht je van het, maar goed

Van die overgangen ben je de eerste die het zegt. Ik wacht nog even andere reacties af.
Het lettertype komt misschien niet helemaal tot z'n recht omdat het helemaal in caps is. Het lijkt misschien ook wel een beetje op Times New Roman

. Maar het is Georgia.
In ieder geval bedankt.
Blaise schreef op 08 februari 2004 @ 19:29:
Ik vind het een nogal zelfverheerlijkende flashfilm, en daar houd ik niet van. Maar dat is meer inhoudelijk.
Van het filmpje vindt ik dat die kleur van een of ander vaag logo (en kleur in het algemeen) er niet echt in past.
Over de inhoud; ik wou iets 'mysterieus' en 'kwaadaardigs' maken. Dat is volgens mij wel redelijk gelukt.
En de kleur past er niet in zeg je? Dat is wel raar. Eerst zat er namelijk helemaal geen kleur in. Maar toen zeurden veel mensen om kleur.
Bedoel je misschien dat de plaatjes zwart/wit moeten zijn?
Bedankt.