Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey,

als ik een theme wil maken en ik voeg een foto toe, dan stopt mn foto bij de D-status, terwijl ik de foto over mn hele beeld wil zien. Enig idee hoe dat veranderd kan worden?

mzzl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitNiX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-07 21:03
gratiz schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 11:48:
Ik heb een probleempje met mijn K700i en Themes. Wanneer ik bijvoorbeeld voor de standaard theme "Flo" kies (dus basis kleur groen), dan blijft de ruimte boven netwerksterkte streepjes helemaal blauw. Dit is niet mooi.
Dit probleem heb ik bij alle themes. En eigenlijk kan ik het op dit moment alleen maar voorkomen door een blauwe theme te kiezen, bijvoorbeeld "Blub".
Weet iemand een oplossing zodat de kleuren boven de netwerksterkte ook worden aangepast aan de basis kleur van een theme?
Ik heb hetzelfde probleem :( Het is inderdaad erg irritant
Ik kan ook geen optie vinden om hier een andere kleur ofzo van te maken. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
gratiz schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 11:48:
Ik heb een probleempje met mijn K700i en Themes. Wanneer ik bijvoorbeeld voor de standaard theme "Flo" kies (dus basis kleur groen), dan blijft de ruimte boven netwerksterkte streepjes helemaal blauw. Dit is niet mooi.
Dit probleem heb ik bij alle themes. En eigenlijk kan ik het op dit moment alleen maar voorkomen door een blauwe theme te kiezen, bijvoorbeeld "Blub".
Weet iemand een oplossing zodat de kleuren boven de netwerksterkte ook worden aangepast aan de basis kleur van een theme?
Ehhh de GPRS ontvangst uit zetten? Dan heb je dat blauwe blokje niet meer maar dan moet je wel elke keer 'inbellen' om gebruik te maken van het GPRS

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey,

als ik een bewegende theme op mn k750i wil doen krijg ik een melding dat het bestand is beschadigd en dat ik hem niet kan openen.

Enig idee hoe ik dat kan oplossen?

mzzl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 21:06:
Heey,

als ik een bewegende theme op mn k750i wil doen krijg ik een melding dat het bestand is beschadigd en dat ik hem niet kan openen.

Enig idee hoe ik dat kan oplossen?

mzzl
Probeer het eens met een ander bewegend plaatje in het thema, geeft hij dan ook nog de foutmelding? Post de theme anders eens hier, kijken of anderen er ook last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyfb
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-06 17:00

rudyfb

the Mentor

Je kunt m door the theme creator heenhalen ( versie 1.71 ) dan doet hij het wel

If you put a large switch in some cave somewhere, with a sign on it saying 'End-Of-The-World Switch. PLEASE DO NOT TOUCH', the paint wouldn't even have time to dry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uJay
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-09-2021
Bijgaand mijn Thema:

ORANGE

Thema gemaakt voor de Sony Ericsson K750i
In Orange & Black with a touch of white.....

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/jbrus/8.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/jbrus/9.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/jbrus/3.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/jbrus/4.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/jbrus/5.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/jbrus/6.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/jbrus/7.jpg

Hier kun je hem downloaden:
Theme Orange K750i

[ Voor 3% gewijzigd door uJay op 05-07-2005 16:47 ]

MOA - The Pink Ladies --> Ruling Dark Galaxy one more time ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi iedereen ik ben arnold kheb gisteren een sonyericsson k700i gekocht

maar mijn vraag is of iemand mischien een thema voor mij wil maken van MClaren met de auto en met kimi

of anders hoe ik dit zelf kan doen en met welke software :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:16

Just_I

What did you just say?

Nou omdat je het zo lief vraagt ;) :

Voor de K700i - Kimi Raikkonen Disclaimer : Just_I is wel een ferrari fan O-)
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/hesselsmit/school/GoT/Kimi_Raikkonen.jpg Klik voor download.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vet gaaf heel erg bedankt _/-\o_

maar hoe maak je zulke thema`s eingelijk ???????

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2005 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
uJay schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 16:43:
Bijgaand mijn Thema:

ORANGE

Thema gemaakt voor de Sony Ericsson K750i
In Orange & Black with a touch of white.....
8)7
even een quote uit de SP:
Het is de bedoeling dat je hier een mooi zelfgemaakt of op internet of wat dan ook gevonden thema voor de Sony Ericsson T610 plaatst.
Voor k750i thema's moet je in het SE K750i thema topic wezen.

Daarnaast kan ik zelf echt genoeg Mclaren thema's vinden (www.google.nl :) ) (met theme creator om te zetten van SE xxx naar k750 / K700 / andere type.
Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2005 @ 15:58:
maar hoe maak je zulke thema`s eingelijk ???????
SonyEricsson Theme Creator 1.8

[ Voor 22% gewijzigd door willy1986 op 31-07-2005 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dankje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xato
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:43
Kleine kick maar ik heb nu ook mijn eerste theme gemaakt, over Battlefield 2 omdat ik dat op het moment speel. Hij is voor de T610
Afbeeldingslocatie: http://www.reapers.nl/davey/themes/Battlefield%202.jpg
Hier te downloaden: Battlefield 2

Graag reacties, en eventuele verbeteringen! :Y)

• Sevenhunt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05 11:09
Mooi man,

ben nu ook met een thema bezig,
Kom er alleen niet helemaal achter hoe je de highlight van een knop transparant maakt.
Lukt me steeds alleen maar om een picture er neer te zetten of een hele kleur.

Iemand die kan helpen?

Thx

• Just_I

Just_I

What did you just say?

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

• Sevenhunt
Ehm, in die link zie ik nog niet hoe ik de png transparant kan maken.
Wat ik probeer:

Open in photoshop 7.0
New picture die de juiste grootte heeft.
Transparant selecteren.
Die picture dan opslaan als png.

Dat werkt dus niet, als ik dat in het themaprog laadt maakt ie de highlight gewoon helemaal grijs ipv transparant.
Ik zoek dus gewoon een volledig transparante png, verder geen pic erin ofzo.
Dat lukt niet

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Kies je bij het opslaan ook voor de optie interlaced?

• Sevenhunt
Ja,

Maar sorry dat ik te vroeg schreeuwde, ik heb mn eigen fout ontdekt.
Bedankt voor de moeite iig.
Zal binnenkort het thema posten.

[ Voor 85% gewijzigd door Sevenhunt op 28-09-2005 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillout
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-07 08:11
Een Seat Ibiza Dashboard theme voor de K700i, altijd leuk voor in je Seat-carkit >:)

Afbeeldingslocatie: http://img334.imageshack.us/img334/6308/preview8ow.th.jpg

Download hier

[ Voor 4% gewijzigd door Chillout op 06-12-2005 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Chillout schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 22:14:
Een Seat Ibiza Dashboard theme voor de K700i, altijd leuk voor in je Seat-carkit >:)

[afbeelding]

Download hier
Ziet er goed uit :)

Heb zelf een tijd geleden een thema gemaakt en oa geplaats op esato.com en dat thema is alweer 81957 keer gedownload >:)

[ Voor 18% gewijzigd door 13art op 28-01-2006 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voila , het eindresultaat van versie 1.0 van mijn GoT theme is klaar

Afbeeldingslocatie: http://img64.imageshack.us/img64/6738/full2yq.th.jpg

Download hier : klik

Comments zijn welkom hier of op the.avenue@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipaantspit
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-04 21:47
hey, eerste post

thema van Beckham

[img]C:\Documents and Settings\marc\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\naamloos[/img]

[img]C:\Documents and Settings\marc\Mijn documenten\downloads\Sony\Definitief[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

kipaantspit schreef op maandag 20 maart 2006 @ 20:47:
hey, eerste post

thema van Beckham

[[url=C:\Documents and Settings\marc\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\naamloos]afbeelding[/url]]

[[url=C:\Documents and Settings\marc\Mijn documenten\downloads\Sony\Definitief]afbeelding[/url]]
Linken van plaatje die op je eigen computer staan wetk niet. Hier kan je gratis plaatjes (tot 1 mb) uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipaantspit
oké bedankt, ben nogal noob in zo'n dingen

Afbeeldingslocatie: http://img125.imageshack.us/my.php?image=naamloos8sy.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img368.imageshack.us/my.php?image=naamloos1ma.jpg

[ Voor 40% gewijzigd door kipaantspit op 21-03-2006 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

kipaantspit schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 17:32:
oké bedankt, ben nogal noob in zo'n dingen
Nog niet helemaal goed dus ik heb het plaatje er maar even goed ingezet voor je:
Afbeeldingslocatie: http://img112.imageshack.us/img112/3717/naamloos7qc.jpg

Ik neem aan dat deze theme voor de K700 is bedoeld? Nog even wat kritiek puntje voor je op een rijtje gezet (misschien nog aan te passen?):
[list]• De highlight balkjes zijn ogal saai, geef deze een beetje transparantie of iets dergelijk en het ziet er gelijk een stuk beter uit.
• Bij het plaatje van het hoofd van Beckham komt de title niet meer echt goed naar voren (zie tweede plaatje), je kan dit oplossen door een andere kleur te kiezen voor de tekst van de titel.
• De title balk bij zowel de popup als bij de tabbladen heb je zwart gemaakt, las je wil dat daar geen vlak of afbeelding komt te staan kan je voor de tabs en title balkjes een trasparante .png maken op de groote van het vlak.
• De kleur van de secundaire geslecteerde tekst (nu iets van legergroen oid?) vind ik niet echt bij het geheel passen. Ik zou voor een grijstint gaan aangezien je bijna alles met zwart en wit hebt gedaan.

[ Voor 24% gewijzigd door Just_I op 21-03-2006 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipaantspit
Ik neem aan dat deze theme voor de K700 is bedoeld? Nog even wat kritiek puntje voor je op een rijtje gezet (misschien nog aan te passen?):
[list]• De highlight balkjes zijn ogal saai, geef deze een beetje transparantie of iets dergelijk en het ziet er gelijk een stuk beter uit.
• Bij het plaatje van het hoofd van Beckham komt de title niet meer echt goed naar voren (zie tweede plaatje), je kan dit oplossen door een andere kleur te kiezen voor de tekst van de titel.
• De title balk bij zowel de popup als bij de tabbladen heb je zwart gemaakt, las je wil dat daar geen vlak of afbeelding komt te staan kan je voor de tabs en title balkjes een trasparante .png maken op de groote van het vlak.
• De kleur van de secundaire geslecteerde tekst (nu iets van legergroen oid?) vind ik niet echt bij het geheel passen. Ik zou voor een grijstint gaan aangezien je bijna alles met zwart en wit hebt gedaan.[/quote]

bedankt voor de tips,

heb een paar dingen aangepast, maar die groene kleur krijg ik echt niet weg

het is inderdaad een theme voor de k700i.

Afbeeldingslocatie: http://img148.imageshack.us/img148/2251/beckham1cr.th.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door kipaantspit op 21-03-2006 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

De groene kleur kan je gewoon instellen in de theme creator, alleen de highlights nog wat transparantie geven en je bent klaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvanthoff
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-06-2022
Ik ben driftig bezig mijn eigen thema's te maken voor mijn K800i maar nu heb ik een uitdaging als het aankomt op de tabjes en de banners waarmee je dingen kunt selcteren.

Ik heb in een aantal thema's vanaf internet gezien dat je die ook doorzichtig kunt maken, dus dat je de achtergrond er door heen ziet. Ik heb ook ontdekt dat dit in alle gevallen *.PNG bestanden zijn.
Nu heb ik zelf wat zitten vogelen met de programma's IrfanView en Photo Pos Pro 1.11
Maar ik krijg het niet voor elkaar mijn banners en tabjes doorzichtig op te slaan! Kan iemand me uitleggen hoe ik dat doe en met welk programma dit het beste gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Photoshop kan het mee.
Moet je wel zorgen dat je ook geen background layer meer hebt. Als je alleen de layer hebt die je gebruikt en dus geen background er meer onder, dan moet het lukken. Ow ja ook de doorzichtigheid van layer instellen want hij wordt niet vanzelf doorzichtig natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRitz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-02-2024
Een verzoekje voor de handige themaklussert: ik zou graag een Rabobank theme hebben voor mijn K800i. Ik vermoed dat die groots in omloop gaat zijn binnen de Rabobank organisatie overigens dus het moet wel wat moois wezen. Ben zelf veel te onhandig met dit soort dingen dus bij deze het verzoekje voor de handigert!

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Een aardige kick weer, maar ik zit eventjes met een probleem.

Ik heb zojuist een thema gemaakt voor mijn W810i, maar bij een bepaalde situatie (het fotoboek) wordt de achtergrond zwart:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/910582ecabe5088e4a24a63443926e89/full.jpg

- Ik heb nergens zwarte achtergronden ingesteld , die zijn allemaal andere kleuren.
- Het enige wat je daar kan instellen is de title, wat bij mij een transparante .PNG is (werkt wel op de telefoon, maar niet op de screenshot). Ik heb ook een .JPG geprobeerd, maar dat mocht ook niet baten.

Iemand enig idee wat hier her probleem zou kunnen zijn?

En ja, het is een Family Guy theme :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Iemand die toevallig een oplossing voor het bovenstaande probleem heeft?

Pagina: 1 2 3 Laatste